'Gaan of niet gaan. Dat is de vraag.'
"Nash moeten we niet weer naar binnen gaan. Naar de andere." Giechel ik. Ik ben duidelijk dronken. "Maar liefste, laten we toch dansen in het maanlicht." Grapt Nash. Hij klinkt desondanks heel serieus. Ik haal mijn schouders op en hij pakt me vast.
We staan zowat in elkaar zo dicht zijn we tegen elkaar aangeplakt. Nash grijpt naar mijn kont en het enige wat ik doe is giechelen. Ergens vond ik het wel fijn. Nash begon zwaarder te hijgen in mijn nek en pakte ik hem beet in zijn nek. Ik hing bijna. Alles was zo helder.
Hoe zou een zuigzoen eruit zien? Ik gaf Nash een lange zoen in zijn nek. Hij werd er duidelijk opgewonden van, wat mij zachtjes liet giechelen. Matt was er nu even niet. Het was nu Nash en ik. Nash pakte mijn onderrug vast en trok me zachtjes omhoog.
Zijn ogen glinsterde in het maanlicht toen hij zich steeds meer naar me toe trok. Zijn lippen kwamen zachtjes op de mijne en ik kreunde zachtjes.
De volgende dag, toen iedereen weer bijzinnen was, keken we elkaar aan en wisten gelijk dat we dit met niemand zouden delen. Hij had inderdaad een zuigzoen op z'n nek zitten. Toen Cam er naar vroeg zei hij dat ie met een meisje had gezoend. Een onbekend meisje op het feest. Niemand zou er ooit achterkomen dat ik het was.
Al die avonturen die we hebben meegemaakt. Die zou ik allemaal nog mee kunnen maken. Als ik meeging. Het risico was er dan wel, dat ik populair werd. In de hele wereld en niet nu alleen nog maar in Amerika. Dan zou echt alles veranderen.
Dan was ik niet zomaar een normaal random meisje. Nee dan zou het ook echt Ally Johnson zijn. Heel veel mensen zouden me kennen. Maar dit zou ook een doorbraak kunnen worden. In mijn nog zo prille zangcarrière.
Dus hier op dit bankje moet ik maar even in mijn eentje mijn toekomst bepalen. Ik ben nog maar 15 jaar. Waarom snappen mensen dat niet gewoon. O jeetje wat is dit frustrerend.
Ik heb nog nooit zo'n druk op mijn schouders gehad. Misschien kan ik Ky om advies vragen. Ik pak mijn telefoon uit mijn zak en druk op zijn naam.
{K-Ky, A-Ally}
K) Hey liefje
A) hey....
K) Wat is er??
A) Ik heb wat advies nodig
K) Dan ben je hier bij het goede adres
A) Ik heb een brief gekregen en ben meegevraagd voor een tour, door heel Europa en Australië heen. Met Magcon weet je wel. Daar heb ik je wel eens over verteld..?
K) Ja....
A) Ik zou dus woensdag weg gaan, voor 3 maanden
K) Wat vind je er zelf van?
A) Ik weet het niet. Ik heb het nu net zo fijn hier enzo...
K) Ben je niet gewoon... Bang?
Er valt een ongemakkelijke stilte.
A) Ja dat ben ik.
K) Je moet niet voor je angsten wegrennen. Dit kan je doorbraak worden Ally. Je hebt je eigen toekomst in handen. Niet veel mensen krijgen deze kans.
A) Dit helpt niet echt...
K) Je moet doen wat het beste voor je is. Waar zul je later het meeste geluk van krijgen?
A) Ik weet het niet
K) Je weet het wel, maar je bent bang om het te zeggen. Is dat het niet?
A) Misschien... Maar ik wil je niet kwijt.
K) Je bent mij niet kwijt. Ik zal er nog steeds zijn als je terugkomt.
Als hij beter wist...
A) Ik denk dat.... Ik ga
K) Ik wist wel dat je dat zou doen
A) Ga je me niet missen
K) O god, Ally ik zal iedere dag aan je denken totdat ik je weer in mijn armen kan nemen.
A) Maar toch laat je me gaan?
K) Ja, ik wil niet egoïstisch zijn en jou hele toekomst belemmeren.
A) Je betekent echt heel veel voor me
K) Ik hou van je, en ik zal altijd van je houden Ally
A) Ik hou ook ontzettend veel van jou Ky. En ik ga je zo damn much missen, serieus waarschijnlijk ga ik echt kapot hard janken iedere nacht
K) Het zal allemaal voor een goed doel zijn.
A) Zie ik je morgen weer?
K) Zoals altijd
A) Ik hou van je
K) Ik hou nog meer van jou.
----------------------------------------------------------------------------
Hoi, morgen vroeg ga ik dus zeg maar op vakantie, maar ik heb geen wifi, dus ik zal (op z'n slechtst) 1 week niet kunnen posten.
XNienke
JE LEEST
The Boys ||Magcon #2
FanfictionDit is het vervolg op 'The Boys' dus als je dit verhaal wilt lezen, lees eerst het eerste boek