"Een natte ochtend is niet de meest droge manier om mee op te staan."
De volgende dag stond ik al vroeg op. Mijn lichaam was duidelijk nog in het ritme van school. Ik trok mijn zwarte jeans aan en een wit shirtje met een rood vestje. Mijn haar had ik in een staart en aan mijn voeten had ik een paar vans.
Het was nog maar 8 uur toen ik naar de kamers van de jongens ging. Het was er akelig stil. Opeens krijg ik een geniale ingeving.
Zo vandaag zou ik ze eens terugpakken. Voor de verandering ben ik vandaag 4 uur eerder mijn bed uit gegaan dan normaal. Het was half 6 in de ochtend. Maar ik moest er gewoon zo vroeg uit.
Niks moest natuurlijk, we gingen niks bijzonders doen vandaag, waarvoor we er vroeg uit moesten. Maar....ik zou mijn wraakplan nu gaan doen. Want een volgend moment zou al te laat kunnen zijn.
De emmers had ik gevuld de etage erboven. Zodat de kans minder groot was dat ik iemand wakker zou maken door het vele lawaai. Waar ik niet aan gedacht had, was dat de emmers niet normaal zwaar waren. De deur naar de kamer van Nash, Matt en Cam kwam steeds dichterbij.
Water klotste uit de emmer en spatte op mijn blote benen. Iedere stap weer. Nog 2 meter. Ik hield mijn adem in en probeerde met mijn magische krachten het water stil te houden. Jammer genoeg had ik dus geen magische skills en hoopte ik maar dat de jongens heel diep sliepen.
Krakend ging de deur open. Great. Als ze nu nog niet wakker zijn... Ze sliepen gewoon nog, zag ik gelijk toen ik de kamer inliep. Cam en Nash lagen in een bed en Matt lag alleen in een tweepersoonsbed. We hadden net een ruzie gehad dus sliep ik niet naast hem.
Ik had sowieso geen behoefte aan gezelschap in bed en had geen zin om in dezelfde kamer te zitten als Nash. Met Nash zat het nog steeds...raar. Laten we het daarop houden.
De ene emmer zette ik zachtjes op de grond terwijl ik de andere optilde bij het bed van Cam en Nash. 3...2... Telde ik in mijn hoofd af. 1. Met een grote kracht kwam het water op Cam en Nash die gelijk wakker werden.
Maar ik kreeg ook de volle laag door Taylor, die blijkbaar ook wakker was en me stilletjes heeft gevolgd. Misschien heeft hij wel magische skills? Het ijskoude water gleed mijn shirt in en ik gil het uit.
Ik liep terug naar mijn kamer en vulde snel twee emmers (die ik had gevonden in de schoonmaakkast) met water. Ook stopte ik er nog wat ijsklontjes in die in mijn minikoelkastje lagen. Zo... Als het goed is liggen Taylor, Cam en Nash dicht bij elkaar, dus dan hoop ik ze alle drie tegelijkertijd te kunnen pakken.
Op mijn sokken (ik had voor de zekerheid mijn schoenen uitgedaan en mijn telefoon achtergelaten) liep ik door de gang heen naar de kamer van de jongens. Die zoals altijd op een kier stond. Ze waren duidelijk niet bang voor dieven of... Wraakgeesten zoals ik.
De deur ging zonder gepiep open. Dit zou mijn dag worden. De kamer was zo'n rommel dat ik even dacht dat ik in de verkeerde ruimte was. My bad. Na een korte speurtocht vond ik Cam en Nash in hetzelfde bed aan het eind van de kamer met Taylor op de grond ernaast.
Perfecter kon niet. Nou. Het kon altijd nog fout gaan. Ik moest langs allemaal lange lichamen naar het laatste bed zien te komen.
Met mijn adem ingehouden liep ik op mijn tenen langs iedereen. Een druppel kwam op Aaron zijn neus en een klodder water kwam op Matt zijn kussen. Maar ik was er.
Dit keer telde ik af van 5. Eerst zette ik de tweede emmer neer op de grond en begon dan met tellen waarbij ik de emmer steeds hoger tilde.
5...4...3... Ik ademde even diep uit en in. Jeetje wat was deze emmer zwaar. ...2...1... Met een plons kwam het koude water op de jongens. Voordat ze ook maar iets konden roepen gooide ik de tweede emmer ook over ze heen.
Het hoge gegil van alle drie maakten iedereen wakker. "Goedemorgen iedereen. Ik verwacht jullie in 7 minuten aan het ontbijt beneden, in je kleding dus niet in je pyjama, want daarna heb ik een leuke trip op het programma."
Iedereen keek me aan alsof ze koeienstront in hun ogen hadden. O jeeh ik voelde me nu met zo'n juf. Zal ik het doen...of... Gewoon wel.
"Hup hup kinders, we hebben niet de hele dag de tijd." Ik klap in mijn handen en loop tevreden de deur uit.
***
Wattpad had dit verhaal verwijdert, daarom moest ik het lekker even opnieuw schrijven -,-. Ben nu in de MacDonalds wifi aan 't slurpen.
Hoe gaat het me jullie? Lekkere vakantie?
XNienke
JE LEEST
The Boys ||Magcon #2
FanficDit is het vervolg op 'The Boys' dus als je dit verhaal wilt lezen, lees eerst het eerste boek