"Dit hier mensen, is nou een wc-pot. Ik bedoel, Amsterdam."
"Kom binnen." Hoor ik Cam's stem schreeuwen. De deur doe ik langzaam open. En met een big smile loop ik naar binnen. De jongens zijn duidelijk even stil. Was het toch geen goede grap? Want nou als ze voedsel boven mij kiezen. Iedereen kiest voedsel boven mij.
Matt is de eerste die opspringt en naar me toe rent om me daarna een dikke knuffel te geven. De rest lijkt ook wakker te worden en staat ook op om me een knuffel te geven. Als iedereen weer gaat zitten, pak ik eerst nog mijn Starbucks, die ik naast de deur had gezet, om daarna tussen Cam en Matt te gaan zitten.
Zoals gewoonlijk.
"Dus..." Zeg ik maar om de ongemakkelijke stilte te doorklieven. "Ik wist wel dat je zou komen. Ik wist het al van begin af aan." Zegt Nash. Ik geef hem een liefdevolle zachte glimlach.
Zou hij het nog weten? Van de zoen? Of was hij echt ladderzat? Hij ziet er trouwens wel echt lekker uit. Veel beter dan-. Stop Ally, je hebt een vriendje.
Kijken mag, aanraken niet.
Ja misschien had ik me eerder aan die regel moeten houden, had ik toen ook niet gedaan. Maar nu ga ik het goed doen. Ik ga volwassen doen. Me niet meer als een 4-jarige gedragen. Klaar daarmee.
"Ze kan gewoon niet zonder ons." Grinnikt Taylor. Voor het eerst zie ik hem nu zonder bandana en met shirt aan. Dat shirt begrijp ik wel als je naar buiten kijkt maar-... "Hey Taylor waar is je bandana gebleven?" Hij gooit zijn handen in de lucht en zegt een abacradaba spreek.
Natuurlijk lig ik weer helemaal plat van het lachen.
"Oke oke, iedereen serieus nou. We moeten een groepsbespreking houden." Schreeuwt Hayes door iedereen heen. Ik zie Aaron vanachter naar hem toelopen met een hand vol schuim. Ik besluit Hayes niet te gaan waarschuwen.
Als Aaron, Hayes slaat springen de tranen van het lachen me in de ogen. Ik val van het bed af en lig op de koude vloer.
Hoe we in deze bui terecht zijn gekomen? Geen idee. Maar iedereen slaat elkaar nu, is op z'n telefoon of zit net zoals ik kapot te gaan van het lachen.
OMG mijn buik doet zeer. Ergens begin ik wel medelijden te krijgen met Hayes dus ik besluit mezelf te herpakken en normaal te gaan doen.
Makkelijker gezegd dan gedaan. Als ik Matt als een aap naar me toe zie lopen voel ik een lachstuip opkomen. "Matt. Misschien moeten we nu stil doen. Hayes wilt wat zeggen." Giechel ik. Hayes kijkt me kort dankbaar aan, maar omdat ie even niet oplette wordt hij vol in z'n gezicht geraakt door Nash.
"AAAAH SJIT HET ZIN IN MIJN OOG." Schreeuwt Hayes als hij zijn handen voor z'n ogen doet. Iedereen is gelijk stil. Want iedereen weet dat het geen pretje is om schuim in je oog te krijgen.
Dan opeens doet hij zijn handen van zijn gezicht en kijkt ons grijnzend aan. "Zo nu zijn jullie eindelijk stil, dus ik wil het over de meetings hebben want-"
Ik verman mezelf en kijk naar de andere jongens in de kamer. Ze zijn allemaal zo anders als ze geen zomerkleding dragen. Ze dragen nu misschien meer, maar het staat ze wel heel sexy.
Kijken mag, aanraken niet.
"Maar Ally, hoe gaat het op school?" Vraagt Cam dan.
Shit moet ik ze over Ky vertellen? Nee. Dat gaat ze niet aan.
"Nou eigenlijk best wel goed. Ik moet iedere ochtend 3 kwartier fietsen, maar dat is nu ook geen nadeel meer." Ik word onderbroken door Taylor. "Wacht fietsen jullie hier voor de lol?" Hij kijkt me vol ongeloof aan. "Jup, hier doen we eigenlijk alles op de fiets, boodschappen doen, naar je sport toe gaan, naar je familie toe, naar school, naar het strand, door het bos."
"Jeetje dat is echt heel anders dan bij ons in Amerika." Mompelt Taylor. Ergens moet ik er wel om lachen dat ze niet fietsen. Het is zo raar en verschillend in vergelijking met Nederland. In dat opzicht is Nederland wel heel sportief bezig. Maarja, wij zijn ook een stuk slanker dan die Amerikanen, niet waar?
"Mijn cijfers gaan goed. Behalve Latijn, maar Latijn is echt een klote vak. Ook doe/deed ik sport. Voetbal en volleybal. Als hobby lees ik heel veel en hardloop ik. Met vriendinnen ga ik vaak naar het strand, zo'n 3x per week."
"3x?" Vraagt Shawn. "Naja, soms 2x als het slecht weer is en soms 5x als we weinig huiswerk hebben en de zon schijnt." "Vet, ik ga echt maar 1x in de 2 jaar naar het strand." "We kunnen morgen wel naar het strand gaan. Het waait er, maar het is er wel heel lekker. Even uitwaaien. Wat denken jullie ervan?" Iedereen knikt maar.
"En zaterdag kan ik jullie de stad laten zien." "Lijkt me leuk." Zegt Nash. "En tsja dat was het wel zo'n beetje. "
***
JAAH IK HEB WIFI GEVONDEN JAAAA
XHAPPYGURL
JE LEEST
The Boys ||Magcon #2
FanfictionDit is het vervolg op 'The Boys' dus als je dit verhaal wilt lezen, lees eerst het eerste boek