Giriş

7K 289 103
                                    

Jeon Jungkook sadece para için yanıp tutuşan, para için herşeyi yapacak olan ailenin tek çocuğuydu. Babası hiçbir sevgi göstermemişti bu yaşına kadar. Annesi ise kocası ne derse onu yapan oğlunu öldüresiye dövdüğü zaman sadece kenarda bekleyen bir kadın Bayan Jeon, kocası Bay Jeon ne yaparsa yapsın hep onun yanında olurdu.
Tıpkı oğlunun istemediği halde şirketin başına geçmesi için zorladığı gibi.

Neden kimse gelip Jungkook'a sorup fikrini almıyordu belki güzel bir dil ile söyleseler kabul edebilirdi ama onu mecbur bırakıyorlardı. İstemiyordu Jungkook. Üniversite için yurt dışına gitmek ve orada mimarlık okumak istiyordu. Ailesi buna ne kadar karşı çıksada gitmek istiyordu daha fazla kalmak istemiyordu burada.

Notları iyiydi ve sırf bu yüzden bile okulunda defalarca kez hakarete uğrayıp aşağılanmıştı. Herkes onun başarısının babasından kaynaklı ve torpilli olduğunu söylüyordu.
Artık birşey demiyordu alışmıştı Jungkook. Hem dese ne değişecektiki yıllardır aynı muameleyi görüyordu. Alışmıştı.

Buradan, ailesinden ve bütün baskılardan kurtulmak için sadece 1 yılı kalmıştı mutluydu sonunda gidecekti.

Ama nereden bilebilirdi ki hayatına girecek olan kişi ile rüya gibi zamanlar yaşayıp sanki uçuyormuş gibi hissettikten sonra birden yere çakılıp her bir uzvunun paramparça olup dağılacağını. Bu zamana kadar yaşadığı tüm acıları unutturacak ve daha beterini yaşatacağını nerden bilebilirdi sevdiği adamın kollarında uykuya dalarken...






Bu fici yazmaya tiktokta gördüğüm bir videonun altına yazılan pov'dan esinlenerek yazıyorum yani yazmaya çalışıyorum.

Umarım güzel gider ve beğenirsiniz.

Şimdiden yazım ve noktalama yanlışları için özür dilerim elimden geldiğince dikkat etmeye çalışacağım.

Bu bölümü yazmak bile o kadar zordu ki acaba oldu mu olmadı asla karar veremedim. 1.Bölüm ne zaman gelir bilmiyorum açıkçası derslerime odaklanmam gerekiyor ama elimden geldiğince bölüm atacağım.

:) :)

𝑆ℎ𝑎𝑚 𝑙𝑜𝑣𝑒 𝑇𝑎𝑒𝐾𝑜𝑜𝑘Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin