Umarım beğenerek okursunuz...
"Kabul ediyor musun?"
Genç oğlanın ellerini tuttu ve bir süre bekledi.
"Sevgilim, canım, aşkım."
"Hmm?"
"Bu olmaz be. Başka birşey söyle."
"Hayır Tae yapacaksan bu, yoksa seni affetmem."
İri beden ne yapacağını şaşırmış bir şekilde baktı genç oğlanın gözlerine.
"Bak sevgilim. Bazı derslerle aram iyidir dedim ama bu çok fazla."
"Olmaz."
"Kaçışım yok değil mi?"
"Tamam birlikte yaparız o zaman. Yarısını sen yarısını ben."
"Yaa o kadar iyisin ki, sağol."
"Her zaman aşkım."
İri beden genç oğlanın ağzından aşkım kelimesini çok nadir duyuyordu ve şimdi duyduğu hitap ile bırakın 1 aylık ödevi, Jungkook'un 1 yıllık ödevlerini bile yapabilirdi.
"Tamam yeter bu kadar. Ben acıktım ne yiyeceğiz hyung."
"Yiyecek birşeyler yaparız orasını geçte, sen niye hala bana hyung diyorsun güzelim?"
"Ağız alışkanlığı işte napayım?"
"1 dakika önce ne güzel aşkım diyordun ama?"
"Ne yani daha demeyim mi?"
Genç oğlanın yarım ağız güldüğünü görünce kendisi ile dalga geçtiğini anlamıştı.
"Jungkook! Dalga geçmesene."
"Ama birşey yapmadım ki sevgilim."
"Asla değişmeyeceksin değil mi."
"I-ııı"
"Neyse bu konuları daha sonra konuşabiliriz. Ne yemek istersin."
''Aslında canım çok fazla pizza istiyor. Pizza mı yesek?"
"Sabah sabah pizza yenir mi? Miden ağrır."
Jungkook dudaklarını büzüp İri bedenin tam gözlerinin içine baktı.
"Ama, ama canım çok istemişti."
"Bakma şöyle."
Jungkook, Taehyung'un etkilendiğini biliyordu ve bunu yapmayı, istediğini elde edene kadar asla kesmezdi.
"Bakma dedim sana!"
İri beden daha fazla dayanamamış olacak ki ani bir hareket ile dudaklarını büzülü dudaklara yapıştırdı. Bu atağı beklemeyen Jungkook önce afallasada kısa bir süre sonra karşılık vermeye başladı. Mutfakta yankılanan ıslak sesler ve kısık kısık inlemeler ile ortam daha da alevleniyordu. Taehyung işi ilerletip yatak odasına gitmeyi düşündüğü sırada Jungkook'un dudaklarından ayrılıp söylediği şey ile sinirden kahkaha attı.
"Pizza?"
Öpüşmenin etkisi ile pembeye dönen dudaklara ıslak bir öpücük daha bıraktı ve telefonunu çıkartıp pizza sipariş etti.
"Geliyor pizzaların. Mutlu musun?"
"Çoookk."
İri beden sabır dilenircesine kafasını kaldırıp bir süre tavana baktı.
...
"Doydun mu sonunda?"
"Sonunda derken Taehyung? Ne yani benim lokmalarımı mı sayıyorsun?"
Jungkook'un yüzüne su döktüğünden beri -yani sabahtan beri- Taehyung ne derse başka yerlere çekiyor, gözlerini doldurup dudak büzerek trip atmaktan geri durmuyordu.
"Miden ağrır diye şey etmiştim."
"Niye ağrısın ki?"
"2 koca pizzayı yediğin için olabilir mi?"
"Ama napayım hem çok acıkmıştım hem de çok canım çekmişti."
"Tamam nasıl istersen öyle yap ama sonra miden ağrıdığı zaman ağlayarak yanıma gelme."
Genç oğlan sadece omuz silkmek ile yetindi ve önünde ki pizzayı yemeye devam etti.
"Hiiii!"
Jungkook'un birden bağırması ile yerinden sıçrayan Taehyung, merak dolu gözler ile baktı Jungkook'a.
"Ne oldu?"
"Bu hafta hiç muzlu süt içmedik!"
"Birşey oldu sandım. İçeriz merak etme."
Jungkook hala oturan bedene anlamsız gözler ile bakıyor ve aynı şekilde Taehyung'un da kendine öyle bakmasına neden oluyordu.
"Ee hadi git getirsene. Ne duruyorsun hala?"
"Şimdi mi içeceğiz?"
"Evet?"
Taehyung derin bir iç çekiş ile ayağa kalktı ve sabır dilenerek muzlu süt almak için mutfağa gitti.
...
"Ben dedim sana o kadar yeme diye. Dinleyen yok ki!"
Şuan ne mi oluyordu? Jungkook içtiği muzlu sütün ardından bulanan midesi ile koşarak banyoya girmiş, az önce yediklerini klozete çıkartıyordu.
"Hasta oldun işte!"
İri beden her ne kadar üstüne gitmek istemese de içi dışına çıkana kadar kusan bedeni böyle görmek kalbini eziyordu.
Sonunda kusmayı bitiren Jungkook'u belinde tutarak kaldırdı ve elini yüzünü yıkayıp yatağa yatırdı.
...
"Merhaba kolay gelsin."
"Teşekkür ederiz efendim. Nasıl yardımcı olabiliriz?"
Utana sıkıla isteğini dile getirdi Jungkook.
"Şey. Yani ben hamilelik testi alabilir miyim?"
Hellüüü
Öncelikle şunu söylemeliyim ki bunu şuan yazmak istemiyordum ama bir baktım olay buraya kadar geldi ben şok. İstemeden yazdığım bu bölüm pek içime sinmedi ama olaylara bir yerden başlamak gerekiyordu değil mi?
Umarım beğenerek okumuşsunuzdur...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑆ℎ𝑎𝑚 𝑙𝑜𝑣𝑒 𝑇𝑎𝑒𝐾𝑜𝑜𝑘
Fanfiction《ANGST DEĞİL》 "Jungkook. Seni gerçekten sevdiğime inandın mı? Senin gibi birini kim severki ben seveyim. Ama teşekkür ederim çok işime yaradın tam kullanılmak için yaratılmışsın. Benim tarafımdan kullanılmaya" -Taehyung- Elinde tuttuğu kağıttan kafa...