Bölüm şarkısı - 2NE1 - Goodbye
Bu fic için son kez.
Umarım beğenerek okursunuz..."Hadi ama Youngsun-ah."
Jungkook kucağında bebeği ile bir sağa sola yürüyerek ağlamasını dindirmeye çalışıyordu. Eğer Youngsun biraz daha böyle ağlamaya devam ederse, odanın ortasına oturup kendide ağlamaya başlayacaktı. Yaklaşık yarım saattir uyutmaya çalışıyordu ama başarılı olamıyordu. Kendini yetersiz hissediyordu. Daha bebeğini uyutamıyordu bile. Dolu dolu olan gözleri ile yere oturdu ve Youngsun omzuna yatırıp sırtını ovalamaya başladı. Ama yine başarılı olamadı.
Odanın kapısı açıldı ve Taehyung içeri girdi.
"Sorun ne bebeğim?"
Büzdüğü dudakları ve dolu gözleri ile Taehyung'a baktı Jungkook.
"Yarım saattir sallıyorum ama hala ağlıyor. Sanırım kötü bir babayım."
İri beden, son cümle başını sağa sola salladı ve Jungkook'un yanına oturup Youngsun'u kucağına aldı.
"Neden ağlıyormuş benim oğlum?"
Bebeği omzuna yatırıp ayağa kalktı ve yavaş yavaş sallanmaya başladı. Bu sırada Jungkook yere yatmış, oğlu ve sevgilisini izliyordu.
Yaklaşık 10 dakika sonra minik Youngsun, babasının geniş ve kaslı omzunda uyumuştu. Dikkatle beşiğine yatırdı ve yanaklarını işaret parmağının tersi ile tüy kadar hafifçe okşadı ve yine hafif birer öpücük bıraktı tombul yanaklara.
"9 ay boyunca karnımda taşıdım ama en çok seni seviyor. Ne anladım ben bu bebekten."
Jungkook trip atarak konuştuğunda iri beden gülmüş ve hala yerde yatan bedeni kucağına almıştı.
"Merak etme eminim büyüdüğünde favori babası sen olacaksın. Sadece sende huysuzlandığın için senden etkilendi."
Genç oğlan omuz silkti ve başını iri bedenin boynuna gömdü.
"Olsun 9 ay karnımda taşıdım ben onu."
Mızmızlanarak konuşuyor, dudakları büzülüyordu.
"Minik bebeğimi uyuttum, şimdi sırada büyük bebeğim var."
"Ben bebek falan değilim bir kere!"
Bunu derken bile dudakları hala büzüktü ve iri bedenin kucağında neredeyse yok oluyordu.
"O zaman artık sana bebeğim dememeliyim?"
Jungkook yattığı omuzdan hızla kafasını kaldırdı ve dişlerini iri bedenin burnuna geçirdi.
"Eğer böyle birşey yaparsan seni liğme liğme ederim Taehyung."
Taehyung burunun acısını göz ardı ederek güldü ve Jungkook'un dudaklarına sert bir öpücük bıraktı.
______
5 ay sonra
"Evvet, işte şimdi oldu. Böyle rahat mısın Youngsun -ah?"
Küçük Youngsun keyifli keyifli güldü ve ağzında birşeyler geveledi. Kendince birşeyler anlatmaya çalışıyordu.
Dişsiz minik ağzını açarak kocaman gülen bebek ile Jungkook'da keyiflice güldü ve bebeğinin tombul yanaklarına iki kocaman öpücük bıraktı.
"Taehyung babanın gelmesine az kaldı. Acaba hangi yemeklerden yapsak?"
Youngsun'u kucağına aldı ve mutfağa girdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑆ℎ𝑎𝑚 𝑙𝑜𝑣𝑒 𝑇𝑎𝑒𝐾𝑜𝑜𝑘
Fanfiction《ANGST DEĞİL》 "Jungkook. Seni gerçekten sevdiğime inandın mı? Senin gibi birini kim severki ben seveyim. Ama teşekkür ederim çok işime yaradın tam kullanılmak için yaratılmışsın. Benim tarafımdan kullanılmaya" -Taehyung- Elinde tuttuğu kağıttan kafa...