Bu fici tiktokta gördüğüm bir povdan esinlenerek yazmaya başlamıştım ve kesinlikle büyük umutlarım yoktu. Gerek okunma gerekse oy olarak ama bugün tam 4 ay oldu ve bu 4 ay içerisinde hayallerimin çok çok üstünde okunma ve oy aldım. Bir çok etikette, yüzlerce hatta binlerce kitap arasından 1.oldum üstelik 100 binlerce okunma alan kitaplar arasından bu kadar güzel bir sonuca varmak benim için paha biçilemez bir başarı ve bunu siz değerli okuyucularıma borçluyum.
İlk ficim, ilk acemiliğim ilk göz ağrım.
Benim için o kadar kıymetli ki asla unutamayacağım. Her heyecanımın ilkini bu ficde yaşadım.İlk yazmaya başladığım zamanlar gerek tiktotka gördüğüm taekook videolarının yorumuna gerekse wattpadde okuduğum taekook ficlerinin yorumlarına
"Merhaba ilk defa fic yazıyorum bi göz atarmısın lütfen
yazar; _Allesssaaa
kitap; Sham Love Taekook"Yazarak okunma alamaya çalışıyordum ve sağolsun birçok kişi okudu.
Abartısız ve samimi olarak söylüyorum ki ilk bölümü yayınladığım andan itibaren her saat başı uygulamaya girip okunma sayısına bakıyorum.
100, 500, 800, 1000, 5000, 8000 ve şimdi yaklaşık 15000 okunma. Her okunma arttığında yaşadığım sevinç hala dün gibi aklımda, arkadaşıma "bak şu kadar okunma ve oy aldı" , "şu kadar okunma daha alırsa 1000 olacak" vs. vs.Bu fic benim için çok kıymetli tüm acemiliğim ile yazdığım ama tüm bunlara rağmen bir sürü okunma alıp beni mutlu etti.
Sizin destekleriniz olmasaydı şuan final bölümünü yazıp, hemen ardından tüm 4 ay için teşekkür bölümü yazıyor olmazdım.
Herşeye rağmen beni sonuna kadar desteklediğiniz için hepinize sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum. Hepiniz iyi ki varsınız.
Bir sonraki ficlerimde yeniden bir araya gelmek dileği dileği ile...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑆ℎ𝑎𝑚 𝑙𝑜𝑣𝑒 𝑇𝑎𝑒𝐾𝑜𝑜𝑘
Fanfiction《ANGST DEĞİL》 "Jungkook. Seni gerçekten sevdiğime inandın mı? Senin gibi birini kim severki ben seveyim. Ama teşekkür ederim çok işime yaradın tam kullanılmak için yaratılmışsın. Benim tarafımdan kullanılmaya" -Taehyung- Elinde tuttuğu kağıttan kafa...