20. İSTEMİYORUM

1.7K 116 42
                                    

Bölüme geçmeden önceeee

Bölüme geçmeden önceeee

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Şu sıralamalara bakın. Ağlamak üzereyim... 12 bin kitap arasından 1.olmak... O kadar mutluyum ki şuan size anlatamam bu kitabın hiç bu kadar okunup böyle yüksek sıralamalara geleceğini düşünmemiştim ama sizin sayenizde bugün o kadar mükemmel sıralardayız ki size sonsuz teşekkür ederim. Bu amatör kitabımı okuyup böyle güzel yerlere getirdiğiniz için hepinize minnettarım. Şuan duygusal bir topum gerçekten ağlayacağım. İYİ Kİ VARSINIZ.
SİZİ SEVİYORUM <3

Umarım beğenerek okursunuz...

Yanı başında hissettiği hareketlenme ile hızla gözlerini açtı ve kendine dik dik bakan bedeni gördüğünde aceleci ama yanında yatan Jungkook'u uyandırmadan ayağa kalktı.

"Ne işiniz var burada hem de yatak odamda?"

"Asıl oğlumun burada hem de senin yatak odanda ne işi var?"

"Bay Jeon lütfen dışarı çıkıp konuşalım, uyanmasın."

Bay Jeon olanlardan habersiz yatakta uyuyan oğluna baktı ve arkasını dönüp odadan çıktı. İri beden Jungkook'un üzerini güzelce örttü ve alnına bir öpücük kondurup yavaşça odadan çıkıp kapıyı kapattı. Aşağı inip salona girdiğinde camdan dışarı bakan Bay Jeon'u gördü ve hafifçe öksürüp koltuğa oturdu.

"Sizi dinliyorum Bay Jeon?"

"Oğlum uzun zamandır eve uğramıyor herkese soruyorum ama onlar ya bilmiyorum diyerek geçiştiriyor ya da yanlış adres vererek beni oyalıyor, ama sonra bir bakıyorum ki oğlum günlerdir, hatta haftalardır ortağımın yanında kalıyor."

Elbette Bay Jeon'dan korkmuyordu. Karşısında dikilen yaşlı adamdan kat ve kat güçlüydü. Rahat bir tavırla arkasına yaslandı.

"Yani?"

"Bak Taehyung. Jungkook'un eve dönmesi gerekiyor ve bu hemen yarın olacak."

"Sebep?"

İri bedenin rahat tavırları ile konuşması Bay Jeon'u çileden çıkartmaya yeterde artardı. Ama zorluk çıkartmadan bu işi halletmeliydi.

𝑆ℎ𝑎𝑚 𝑙𝑜𝑣𝑒 𝑇𝑎𝑒𝐾𝑜𝑜𝑘Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin