דין מעד מעט לאחור, מחזיק בפניו בכאב ולאחר מכן מסתער קדימה. איאן מתחמק מאגרופיו ומכה בו פעם נוספות, אך המאבטחים לבסוף מתערבים ולמבקשים ממנו להתרחק מהמקום. הוא מביט בפני ומהנהן בהסכמה אחרי כמה שניות, אבל בדיוק באותו הרגע דין קם בלהט וזעם ומנסה להכות בו שוב ומבלי לשים לב לאן הוא זורק את אגרופיו. ידו פוגעת בפניי בחוזקה ואני נופלת על הרצפה הקרה בכאב.אני שומעת במעורפל את נהמתו של איאן ואוחזת בפניי הכואבות כשדמעות מתחילות להצטבר בזווית עיניי מהכאב שחשתי. הבטתי מעלה בדין ההמום, הוא לא זז או התגונן, הוא רק הביט בי בהלם מוחלט ואני כמעט יכולה להישבע שראיתי חרטה בעיניו. איאן כבר הסתער עליו וכל מאבטח שהיה במקום הצטרף לנסות למנוע ממנו להרוג את דין במו ידיו.
תלמידים ומורים החלו להתאסף לאחר שלקחו את דין אל אחד החדרים, כנראה כדי להרחיק ביניהם. "אוליביה?!" קולו של אבי הוציא אותי מהערפול שנכנסתי אליו והתכופף אליו. "איך זה קרה? למה?" הוא שואל בגמגום, לא בטוח איך אני בסיטואציה הזאת בכלל. "עמדתי במקום הלא נכון" תירצתי, לא מוכנה להודות שמישהו הכה אותי באגרופיו כרגע. אבי עזר לי לעמוד על רגליי, לא בטוח מה לומר. העברתי את מבטי לאיאן שהפסיק להתלהם ועבר להביט בי גם כן, מנער מעליו את המאבטחים ומאיים עליהם שיתרחקו.
"תזיזי את היד שלך" איאן התקרב, מתעלם כרגיל מדמותו של אבי ומוריד את ידי מפניי. "בן זונה" הוא יורק כשהוא רואה את פניי. "אני בסדר" חזרתי לאחוז בפניי הכואבות ומנסה לא להתמקד בכל התלמידים, המורים והמאבטחים שעמדו סביבי, אבל בעיקר ממבטו הביקורתי של אבי. "תדאג לקרח, עכשיו!" הוא פקד על אחד המאבטחים והוא מיהר ללכת. "בואי, נטפל בזה באחד החדרים" אבי התערב ואחז בידי, רק שאיאן החליט לאחוז בידי השנייה, מותיר אותי תלויה ביניהם. נו באמת אני כבר מעדיפה שדין היה כאן, ככה לפחות לא יתרכזו בי.
"לא נראה לי" איאן אמר ומשך אותי מידו של אבי לגמרי, אוחז בי לידו. "איאן" רטנתי והבטתי באבי חסר האונים פשוט עומד שם ומהנהן. "אם את צריכה משהו תקראי לי" הוא אמר וצביטה הורגשה בחזי. נכון שלפעמים אנחנו לא הכי מסתדרים, אבל לראות אותו מודאג ככה לגבי בהחלט משפיע עלי. ולגבי איאן, אני לא יודעת מה עובר לו בראש שהוא חוטף אותי מאבי בכל פעם, זה חייב להיפסק.
המאבטחים החלו לפזר את כולם והביאו לאיאן קרח בשבילי. "מר קולינס, תוכלו בבקשה להיכנס לחדר מספר 4 כדי לטפל בעניין בפרטיות?" אחד המורים הגיע והנהנתי, לוקחת את הקרח ומתקדמת אל החדר. אולי להיכנס לחדר עם איאן זה לא רעיון מוצלח אבל להישאר מול כולם והמבטים החטטנים שלהם זאת בכלל לא אופציה.
נכנסנו אל חדר מעומעם בעל מיטת טיפולים חדשה וארון מאובזר בעזרה ראשונה. אני מניחה שהם התכוננו למצבים כאלה ואני תוהה היכן דין כרגע. אני מקווה שהם יחביאו אותו עד שנמצא מכאן, כי לפי המבט של איאן אני חושבת שהוא לא ייתן לו לצאת בחיים. אגרופיו היו קפוצים וורידיו בולטים. ראיתי כמה דרוך הוא ועיניו היו כשל טורף מיומן שמחפש אחר הטרף שלו.
YOU ARE READING
העולם התחתון
Romanceבעולם בו ראשי העולם התחתון שולטים סכנה אורבת בכל פינה. הוא זה שקובע את החוקים, מסתורי, אפל ומשתק. לילה גורלי אחד משנה את המשחק וכלום לא נשאר אותו הדבר לאחר מכן. הוא מכיר רק הרס ומוות. תמימותה המתוקה קוראת לו לבוא, אך האם ישאיר בלבה הטהור הרס כמו תמ...