Buka je mata, nampak benda yang dah serupa macam kulit.
No. Ni memang kulit. In fact, ni dada anak lelaki orang ni.
Kepala diangkat sedikit untuk melihat pemilik dada ni dan wajah Hattar adalah perkara pertama yang menghiasi pemandangan aku.
And his...sleeping face....looks so........
Breedable .
Wait. That came out wrong.
I mean, looks so calm.
"Hattar?" Namanya aku panggil perlahan tetapi dia tidak menyahut. Sudahnya, aku terus bangun lalu meregangkan badan.
Dan baru aku perasan yang aku tidur malam tadi berlapikkan lengan Hattar sambil hanya memakai baju dalam dan singlet berwarna hitam bersama seluar pendek paras atas lutut.
Hmmm....You need to be more careful lah Arfa. Everything can go wrong with this kind of outfit.
Anyway.....
Baru je aku nak melangkah turun dari katil ni, tiba-tiba je ada orang menarik pergelangan tangan aku yang mana membuatkan badan aku terjatuh ke belakang semula.
Nafas berat dihembus.
"Hattar....."
And aku boleh dengar lelaki tu tergelak kecil bila aku memanggil namanya.
Mata dilirikkan ke arah Hattar yang tengah menopang kepalanya dengan menggunakan sebelah tangannya sambil tangan kirinya pula masih sedang menggenggam pergelangan tangan aku yang satu ni.
Dia tersenyum kecil ke arah aku bersama matanya yang tersepet tu bila senyuman terukir di wajahnya. Ya. Ter. Tersepet. Bukannya manusia ni boleh control macam mana mata diorang boleh mengecil masa diorang tersenyum, okay?
Anyway, back to the story. Mata aku pula terlalu kebudak-budakkan sehinggakan dilirikkan ke arah upper body Hattar yang tak berbaju tu.
Ya. Dia hanya masih berseluar suitnya malam tadi tanpa memakai sebarang baju t-shirt or some sort of things like that.
Hmm....He does look nice actua-
"What you're looking at?"
"Your body."
"So...straightforward."
I just shrug my shoulder and ready to wake up again when suddenly that guy bangun lalu menarik lebih rapat tubuh badan aku ke arah badannya yang tak berbaju tu.
Dan bila lengan aku membuat skin contact bersama tubuh badan Hattar, serta-merta aku boleh rasa kehangatannya.
Which is really bad actually because nafas aku mula tak teratur.
Dan lagi bertambah tak teratur bila menyedari kedudukan kami yang sekarang.
Aku yang sedang terduduk di atas pehanya sambil lelaki tu memeluk tubuh badan aku dari belakang lalu dia melentokkan kepalanya ke atas sebelah bahu aku.
But then I just say;
"You know I'm not fully accept you yet, right?"
Aku bole rasa nafas Hattar yang dihembus lembut di leher aku tadi seakan-akan terhenti lalu lelaki tu melepaskan tubuh badan aku lalu perlahan-lahan dia turun dari katil ni.
Tangan kanannya dibawa ke belakang leher lalu dia menggosoknya perlahan.
"Yeah, I know. Sorry about that."
Aku mengeluh perlahan bila mendengar kata-katanya tu lalu turut sama turun dari katil ni sebelum tangan di bawa ke belakang badan Hattar lalu menepuknya untuk beberapa kali sambil berkata; "Don't be sorry. All of this happen pun sebab aku setuju dengan marriage kau kan? So don't be sorry too much."
YOU ARE READING
Arhan Hattar
Romance"Really a psychotic b*tch." * * * I love Arfa. But sometimes she just.... "I can't live with you."- Arfa Yeah. She once said that sambil menangis. Oh. And at that time, she relapsed. Cutting her wrist over and over and over and ove- "I still love yo...