WARNING. 18+ scene ahead. Aku tahu ada je yang bukan 18 lagi but still akan baca chapter ni but nah...it's okay. Janji korang dapat bezakan mana yang buruk and mana yang baik.😌👌
* * *
Aku berhenti bermain dengan telefon sendiri selepas Hattar tiba-tiba je membuka pintu masuk bilik air ni.
Dia masih memakai baju kemeja putih yang disalut dengan percikan darah. Mukanya juga penuh dengan kesan darah bersama beberapa kesan luka di bahagian lengannya.
Aku menyandarkan kepala ke dinding tab mandi ni sambil bertanya;
"Rough day again?"
And the reason why I ask him that question is because Hattar kene uruskan orang-orang yang tengah serang keluarga diorang lepas berita tentang ketua keluarga Genovese dah mati tersebar dengan sangat cepat. Even after berita tu dah dikeluarkan 2 hari lepas lagi dah.
So, kalau ketua keluarga mati, mesti diorang akan target anak dia pulak kan? Then sekarang ni, itulah apa yang Hattar kene hadap sejak dua hari yang lepas. Kene hadap keluarga-keluarga yang pernah membuat contract dengan keluarga Genovese. Maybe diorang just nak kan power authority tu.
Anyway, Hattar tak jawab pun soalan aku. Instead, he starts to take his clothes off and yap....he's completely naked right now.
"Move a bit."
Aku mengikut kata-katanya lalu menggerakkan tubuh badan aku ke depan lalu Hattar mengambil tempat duduk di belakang badan aku di dalam tab mandi ni. Kedengaran bunyi air berkocak bila tubuh badannya dimasukkan ke dalam tab mandi.
Selepas dia mengambil tempat duduk, aku terus menyandarkan tubuh badan aku ke atas dada bidangnya.
Aku menyedut rokok yang berada di dalam genggaman aku ni sekali sambil meletakkan handphone di meja kecil di sebelah tab mandi lalu menghembus asapnya sebelum bertanya; "How many wound?" kepada Hattar
"Not much."
Dan kami berdua terus mendiamkan diri selepas tu. Hanya menikmati suasana sunyi di dalam tab mandi ni bersama sebelum Hattar mengambil tindakan untuk mengambil puntung rokok yang berada di celah jari aku lalu dibalingnya ke dalam air lopak yang bertakung di lantai bilik air ni.
"I still using it."
"Stop this addiction Arfa. It's bad for your health."
Aku mendengus kasar sebelum kepala disandarkan kembali ke atas dada Hattar.
"Hey. Rambut kau terkena sisa darah yang ada kat badan aku lah..."
Ah, shit. I forgot about his body.
"Then can you wash it for me?"
Hattar tak berkata apa lagi dan sebaliknya hanya meleraikan rambut aku yang berada dalam keadaan sanggul tadi sebelum dia memulakan aktiviti membasuh rambut aku.
"Hattar?"
"Hmm?"
"Next time. Can you warn me first kalau nak naked? I still shock for how big that d*ck of yours is verytime I see it."
Aku boleh rasa badan Hattar bergetar sedikit disebabkan kedua-dua belah kakinya berada di sisi aku bila dia tergelak kecil selepas mendengar kata-kata aku tu.
"Yeah, yeah. I can't promise though."
"Hey!"
"What? Habistu kalau aku nak buat sex dengan kau takkanlah ' Arfa, aku nak bukak baju. Jom buat sex sekarang'. "
Aku terus tergelak mendengar kata-katanya.
"Selekeh lah kau."
Dan kami terdiam semula. Membiarkan bunyi air berkocak setiap kali Hattar mengambil air di dalam tab mandi ni bagi membasuh rambut aku yang terkena darah dia tadi. And....yap! Air dalam tab mandi ni dah bertukar warna merah. Elok-elok berbuih warna biru tadi sebab aku guna bathbomb, alih-alih dah jadi warna merah pula.
Haih...redho je lah Arfa. It's your choice in the first place to fall in love with this maniac after all.
"You good?"
Aku bertanya sebaik sahaja aku dapat rasa tangan Hattar yang bermain-main dengan rambut aku tadi kini dah berhenti.
"Not.....that good. They found my stepmother's corpse this morning. In that house. Burn to crisp."
Aku terdiam. Mengambil tindakan untuk memaut jari-jemari Hattar yang berada di bahu aku selepas tu, jari-jemari yang penuh dengan parut ni, sebelum bibir dibawa dekat dengannya lalu sebuah ciuman dihadiahkan.
Hattar tertawa kecil melihat perlakuan aku ni.
"I'm okay though."
Yeah....a lie. That's a lie, Hattar. I know deep down yang kau tengah pendam segalanya sekarang ni. Like, who in their right mind would be happy kalau seluruh keluarga dia mati sekaligus dalam satu hari, kan?
Except for Aiden of course. Nasib baik mamat tu masih hidup.
"Hey....Arfa....?"
Hattar memanggil nama aku seraya merapatkan tubuh badannya lebih dekat kepada aku yang mana mendorong badan kami berdua untuk tertolak ke depan. In reflex, lelaki di belakang aku ni terus memeluk erat pinggang aku di bawah takungan air tab mandi.
"Yes?"
Aku menyahut panggilannya.
"I really want.....to f*ck you right now."
Ah-ha. Well, that's a right moment to tell me yang kau nak buat sex dengan aku dalam tab mandi sekarang ni.
Aku mendiamkan diri dahulu untuk beberapa saat. Termenung sambil memerhatikan dinding sebelum tangan Hattar yang berada di pinggang aku ni, diusap lembut.
"I really don't mind, you know? In fact, aku rasa bersalah sangat yang you didn't even touch me from the moment we got married. You're a very gentle guy, huh?"
Hattar tergelak kecil.
"Well....I just want you to get some space for yourself."
Mh-hmm....right....Space kau tu dah ditinggalkan dekat lautan Pasifik eh? Because right now you are kissing my neck, Mr. Romeo.
Aku hanya membiarkan perbuatannya tu sebelum tiba-tiba tubuh badan aku boleh rasa sesuatu yang keras kat belakang badan aku ni.
Wait a damn minute.....
Aku bangun lalu berdiri di dalam tab mandi sebelum mula memalingkan tubuh badan untuk menghadap Hattar yang masih terduduk.
"Wow. You're hard already?"
Hattar tersenyum kecil sambil cuba mengawal pernafasannya. Wow. That's bad.
"Sorry little turtle. You're the one who's making me this way."
"Wah...... Mentang-mentang aku kata nk bela penyu hari tu, suka hati kau je nk panggil aku-"
Aku tak sempat menghabis kata bila tiba-tiba Hattar terus bangun lalu mendukung tubuh badan aku. Sebagai reflex, kaki terus meliliti pinggang Hattar manakala kedua-dua belah tangan pula diletakkan ke atas bahunya.
"Ugh....this is so lewd."
Hattar tergelak kecil mendengar kata-kata aku tu. What? Am I wrong? Dia sedang mendukung aku, while we both are naked.
Lewd lah-
Hattar terus mencium bibir aku untuk beberapa saat sebelum ciuman kami dileraikan lalu kami berdua cuba mengatur nafas.
Sebelah tangan Hattar masih menahan tubuh badan aku dari jatuh lalu sebelah tangannya lagi dibawa ke mulut aku.
Ibu jarinya mula mengusap lembut bibir aku sebelum jari telunjuknya perlahan-lahan dibawa masuk ke dalam mulut aku. Lidah aku pula mula bermain-main dengan jari Hattar yang berada dalam mulut aku ni sebelum dia membawa keluar jarinya yang masih basah tu lalu terus mengusap lembut pipi aku.
Hattar mula mencium aku semula sebelum badan aku terhempas lembut ke dinding bilik air ni lalu kami berdua hanyut di dunia sendiri.
YOU ARE READING
Arhan Hattar
Romance"Really a psychotic b*tch." * * * I love Arfa. But sometimes she just.... "I can't live with you."- Arfa Yeah. She once said that sambil menangis. Oh. And at that time, she relapsed. Cutting her wrist over and over and over and ove- "I still love yo...