Arhan;
Today is Sunday.
My off day.
And that girl just order me around to wait for her?!!
On my day off??!!!
Agh!!!That little demon.
"Hattar!!"
Speaking of the devil....
Arfa berjalan masuk ke dalam bilik kerja aku dengan style pakaian yang selalu dipakainya tu.
Style ala-ala boyish.
That girl really like to dress like a man huh?Siap dengan topi bagai.
"Jom lah!Kau buat apa lagi tu?"
"I'm tired."
* * *
Arfa;
"I'm tired."
Lama aku berdiri kat depan pintu ni sambil memerhatikan Hattar yang sedang menyandarkan badannya ke kerusi kat meja kerja dia tu.
Memang....lelaki tu nampak penat lah.Tapi....
"Kau buat apa sampai penat sangat?"
Aku bertanya sambil berjalan masuk ke dalam bilik ni lalu mengunci pintu.
Yeah....walaupun takde orang bekerja kat hospital swasta ni masa hari Ahad tapi entah kenapa aku dah terbiasa untuk kunci pintu.
"Alright....I give you 10 minutes."
"Arfa....10 minutes?Really?"
"Terima je lah."
Aku boleh dengar Hattar merungut untuk beberapa saat sebelum bilik ni kembali senyap.
Disebabkan tak tahu nak buat apa sepanjang sepuluh minit ni,aku mula berjalan ke arah meja kerja Hattar lalu mengambil tempat duduk di atas kerusi yang berada di hadapan meja ni.
Kepala dilentokkan ke atas meja sambil pandangan ditumpukan ke arah muka lelaki yang ada kat depan aku ni.
Lama aku memandang anak-anak rambut Hattar yang hampir menutup matanya tu sebelum aku membuat keputusan untuk merapatkan jarak di antara aku dengan lelaki ni.
Walaupun meja je yang menjadi pemisah di antara kami berdua,aku tetap dapat mendekatkan diri ke arah Hattar.
Perlahan-lahan jari-jemari aku dibawakan ke arah muka Hattar.
Bila jari aku menyentuh hujung anak rambutnya,Hattar terus mencengkam pergelangan tangan kanan aku yang hampir je menyelak rambut dia tadi dengan menggunakan tangan kirinya manakala tangan kanannya pula membawa keluar sepucuk pistol dari dalam kot baju dia.
Aku menelan liur.
Muncung pistol tu betul-betul berada kat depan muka aku sekarang.
Macam baru tersedar dari sesuatu,Hattar terus menurunkan pistolnya lalu menarik kepala aku ke dalam pelukannya.
Aku boleh dengar dia cakap;
"I'm sorry.I'm so sorry."
.....disebabkan bibirnya berada di sebelah telinga.Oh.And also disebabkan kepala aku betul-betul berada di atas dada bidang lelaki ni.
Kedua-dua belah tangan yang berada di sisi kepala aku digenggam kuat.Entah kenapa aku hanya biarkan posisi kami berdua macam ni untuk beberapa saat.
Walaupun memang rasa tak selesa disebabkan Hattar peluk aku masa meja tak guna ada di antara kami berdua.
YOU ARE READING
Arhan Hattar
Romance"Really a psychotic b*tch." * * * I love Arfa. But sometimes she just.... "I can't live with you."- Arfa Yeah. She once said that sambil menangis. Oh. And at that time, she relapsed. Cutting her wrist over and over and over and ove- "I still love yo...