Часовете ми по Информационни технологии бяха свършили, но в къщи продължавам да мисля за екселски таблици, формули и функции. След няколко дни ще имам контролно и трябва да бъда перфектна. Седя на компютъра и пиша поредната формула, но съм изморена.
Дочувам шум от другата стая. Случва се нещо, но не искам да ставам от компютъра, просто стоя и се взирам в мигащия маркер.
Шумът се премества. Приближава се към мен. Вратата ми се отваря и момчетата нахлуват с викове и песен.
"Чесит рожден ден, на теб..."
Суки, Джихун и Йедам, стоят пред мен с торта и пеят. Усмихвам се. Не са ме забравили.
Тортата не е голяма, но изглежда вкусна. Суки се приближава с тортата на ръце към мен и стола ми. Кляка пред мен и ми я поднася.
-Пожелай си нещо и духни свещичката!
Изпълнявам послушно. Няма да му кажа какво искам, но поглеждам скришно към Джихун, който се усмихва и казва нещо на Йедам, поглеждам и към Суки за да не съм подозретелна и му се усмихвам. Затварям очи, молейки се Суки да не е забелязал как гледам приятеля му и духам свещичките.
Момчетата тръгват да излизат от стаята и аз ги последвам към кухнята. Вече три месеца живея с тези момчета, на квартира. Радвам се, че ме приемат като част от групичката им, но с един от тях искам да сме повече от приятели.
Пак Джихун.
Сладък и секси едновременно, той ме привлича и го желая. Но изпитвам страх, когато съм близо до него. Страх от чувствата му към мен и това, което би могло да се случи. Той познава по-големият ми брат. Бяха съученици в основното училище и когато ми трябваше квартира той и приятелите му ме приеха. Знаех, че ще е временно, защото не мога да живея просто така с три непознати момчета, но след три месеца осъзнавам, че не искам да си тръгвам от тук. Дори вече спрях да търся друго място.
Суки поставя тортата на масата, а Йедам му подава нож. Докато отрязва първото парче и го поставя в чиния, Джихун взема от сладкия и пухкав крем и го поставя носа ми.
Засмиваме се, опитвам се и аз да го изцапам. Натопявам си пръста в глазурата и понечвам да изцапам лицето му, където и да е, но той хваща ръката ми. Насочва пръста ми към лицето си, но вместо да се изцапа, той просто го облизва, после го вкарва в устата си и го засмуква. В този момент се подмокрям, защото той просто стои там и ме гледа. Усмихва се. Измъчва ме. Осъзнавам, че той знае, че го харесвам.
YOU ARE READING
Сънища
Fantasy⛔🔞🔞🔞⛔ Една трета от живота ни преминава в спане. Това са сумарно около 20 години. Пет минути след края на съня човек забравя 50% от съдържанието му, а след десет минути забравя 90%. Проучвания в областта са установили, че мозъчните вълни са по-ак...