🐞Съпругът ми🐞

74 1 0
                                    

Днес беше изморителен работен ден нямам сили за нищо. Искам само да се прибера и да се изкъпя след това да си легна на леглото и да се завия с меката завивка. Взимам си нещата от бюрото и излизам от офиса на излизане поглеждам към офиса на шефа ми той още е тук. Сигурно не е приключил все още. Излизам от фирмата.

Прибирам се отключвам вратата на апартамента ми и влизам. Захвърлям чантата ми на дивана свалям якето си и то последва чантата. Свалям дрехите от себе си захвърлям ги на земята и влизам в банята, ще ги събера като се изкъпя.
Пускам душа, настройвам водата и влизам под топлата струя на водата.

Вече съм готова и излизам от банята облякла мек бял халат. Лягам на леглото си дори нямам сили да изсуша косата си. Днес наистина беше много тежък ден. Унасям се в мисли за шефа ми и че той остана в офиса. Затварям очи.

В банята съм къпя се и нанасяни тялото си с гъбата душгела. Усещам ръка на кръста ми. Която гали кръста ми, и ме придърпва към себе си. Усещам еректирал пенис да се опира в кръста ми. Облягам се на човека зад мен той слага на ръката си от интимния гел който използвам и поставя ръката си между краката ми. Разкрачвам се леко за да му е по лесно да вкара тръсти в мен. Той нанася леко течноста върху влагалището ми докато прави движения нагоре-надолу. Изстевам.

- Аххх не трябва да го правим. - знам кой е все пак днес се венчахме.

- Защо скъпа, все пак днес се оженихме.Честита първа брачна нощ скъпа. - чувам дрезгавия глас на мъжа който до вчера ми беше шеф, а днес съпруг. Не исках да се омъжвам за него, но обстоятелствата го изискваха. Все пак аз щях да получа половината от фирмата му и няма баща ми за загуби своята. Просто трябва да се чукам с шефа си и да му родя дете. За детето не съм съгласна. Но няма и да се протия са секса. Обръщам се към него. Целува ме по врата. Искам устните му. Получавам ги. Той ме целува жадно а аз отвръщам. Поставя ръцете си на дупето ми и го мачка. Повдига ме а аз обвивам краката си около кръста му. Той ме притиска в студените плочки. Усещам главичката на пениса му на входа ми. Той навлиза бързо в мен и излиза толкова бързо колкото и влезе. Прави няколко такива тласъци като го изкарва до край о пак се забива в мен като прави палзи след всяко излизане. Започва да се тласка и да ме чука бързо. Аз стена от удоволствие.
След още няколко тласъка той излиза от мен и спермата му се разнася по корема ми като се стича надолу по краката ми. Водата я отмива. А той седи пред мен и ми се усмихва. Доволен е от това което ми причини, а аз се чувствам като мръсница.
Той излиза от банята, а аз обвивам меката хавлия около мен и се поглеждам в огледалото. Вече той щеше да ме чука когато си поиска и както си иска, а моето мнение няма да е от полза и мойте искания. Излизам от банята. И влизам в спалнята му.
-Стаята ти е точно до моята. -казва ми Сам. Разбира се, че няма да спим в една спалня.

- Добре само да си взема бельо и излизам.

Събуждам се цялата в пот и изморена. Това не е първия ми мокър сън със Сам. Но винаги ми е неловко като го виждам на другия ден.

                                  🐞Treasure_Girl🐞

СънищаWhere stories live. Discover now