Аз не съм гей.
Аз харесвам момичета.
Имам приятелка.
Приятелка, която е най-красивата сред приятелките на моите приятели.
Защо тогава продължавам да сънувам този сън.Защо тогава езикът на Суки е заврян в устата ми?
***
Устните му бавно изучават тялото ми. Ръцете му докосват колана ми, разкопчават го. Ръката му се пъха под боксерките ми и обхващат пениса ми, устните ни отново се докосват, той се усмихва, аз се усмихвам.
Легнал съм на легло, не знам къде сме, но не ми и пука. Той събува дънките ми.
-Изправи се! - казва ми и аз изпълнявам. Той сяда на леглото и ме придърпва към него. Обхваща пениса ми с ръка и го насочва към устата си. Олизва го, Поема го бавно и малко по малко... Продължава да движи ръката си, докато го мокри, подготвя го...
Главата му не спира да се движи, докато пенисът ми навлиза в гърлото му. Искам да свърша в следката му уста, но искам и да го чукам в сладкото дупе... Просто се наслаждавам на това, което прави, докато ме поглежда. Очите му се усмихват, погалвам го по главата.
-Искам те в мен! - прошепва го, сякаш има от кого да се крием. Има ли? Ние сме сами. Само двамата.
Навеждам се и целувам устните му. Искам да го опитам, затова започвам да разкопчавам колана му и го докосвам.
-Чукай ме! - прошепва в устните ми.
Това, което искам аз, малко ще почака. Той е също толкова възбуден, колкото и аз. Когато го разкопчавам той застава на колене на леглото. Дупето му е пред мен, секси обуто в дънки. Събувам ги бързо. Те падат до сгънатите му колене. Стискам сладките бузи на дупето му и го удрям леко. Това трябва да му хареса.
Не ми ли трябва лубрикант?
Знам, че има в шкафчето до леглото. Отварям го бързо и вадя малката тубичка, която ми служи и за играчка, която ще го разшири. Излизам малко от течността върху дупето му и го размазвам с пръсти. Желая да вкарам пръстите ми в него и го правя. Мамка му, тесен е. Много тесен. Нямам търпение да го усетя как ме стиска докато го чукам, но знам, че има нужда от още подготовка. Вкарвам овалния връх на тубичката в отвора ми и започвам леко да го разширявам за мен, а стоновете му огласят стаята. Навеждам се над него и обхващам пениса му. Ръката ми е мазна от лубриканта и започвам да я движа. Става му още по-хубаво. Не спирам, докато не усещам как той почти ще свърши. Но ще почака още малко. Искам го в устата ми.
Захвърлям тубичката настрани и влизам в него с един тласък и започвам да го чукам. Навлизам в него и излизам... И отново, и отново... Докато усещам, как всеки момент ще свърша. Навеждам се напред, прегръщам го, целувам гърба му. Застивам дълбоко вътре в него, докато свършвам дълбоко вътре в него. Повдигам го, целувам ухото му. Той обръща глава към мен. Усмихвам му се, целувам устните му.
-Легни по гръб! - казвам му, а той ми се усмихва преди да го изпълни. Ляга и поставя ръце зад врата си. Чака ме... Свеждам глава към лицето му. Целувам устните му, брадичката му, врата му, гърдите... Обхождам всеки сантиметър с устните ми, преди да поема пениса му в устата ми. Искам го в мен. В сънищата ми и друг път сме го правили и винаги е било прекрасно. Искам и той да свърши дълбоко в мен и за това когато усещам, че освобождението му наближава спирам и се връщам на устните му.
Той извършва недоволно след поредния път, аз се засмивам. Той разменя местата ни.
-Искаш да ме измъчваш ли? - пита ме, но се усмихва.
-Искам да видя до кога ще издържиш.
-Обърни се и застани на колене! - изпълнявам. Повече няма да го мъча. Усещам лубриканта да се стича по задните ми части. Той излива голямо количество по цялото ми дупе. Масажира го с пръсти. Дори вкарва пръстите си. Повтаря моите движения. Пъхва същата онази тубичка и започва да я движи. Аз изстенвам от удоволствие. Искам го в мен.
-Направи го, Суки! - заповядвам му, но той просто спира със всичко. Навежда се върху мен и прошепва в ухото ми.
-Сега е мой ред! - това ме кара да се усмихна. Изважда играчката и влиза с един тласък дълбоко в мен и започва де движи бързо и бясно. В стаята отекват звуците от нашето сливане. Кожа в кожа, след всеки тласък в дупето ми. ръцете му са мазни от лубриканта и се плъзгат по кожата ми, докато ме стисва силно, забива се дълбоко в мен с дълбока въздишка и усещам освобождаването му дълбоко вътре в мен.
Заспиваме прегърнати и с преплетени крака.
***
Събуждам се с усмивка до най-красивото момиче на света. Целувам я по челото и я прегръщам по-силно.
-Какво сънува тази нощ, че така се усмихваше? - пита ме с усмивка.
-Не помня... - лъжа я брутално. - Сигурно съм сънувал теб. - засмивам се, обръщам я по гръб и се намествам между краката ѝ. - Виж ме колко съм възбуден. Няма как да не си била ти...
BẠN ĐANG ĐỌC
Сънища
Viễn tưởng⛔🔞🔞🔞⛔ Една трета от живота ни преминава в спане. Това са сумарно около 20 години. Пет минути след края на съня човек забравя 50% от съдържанието му, а след десет минути забравя 90%. Проучвания в областта са установили, че мозъчните вълни са по-ак...