🦋 Суки ревнува 🦋

43 2 0
                                    

Наби е в стаята си. Както беше всяка вечер през последната седмица или за да бъда по-точен, от както Джихун си хвана гадже. Извинението ѝ беше, че има изпити, но истината е, че ми е сърдита, защото я ревнувам. Правихме секс в моята стая (три пъти (не че ги броя)) и беше прекрасно. Тялото ѝ беше топло и миришеше на ванилия. Следващите няколко вечери също оставаше при мен. Целувах я, а тя ми се усмихваше.

През последната седмица ми беше студено, скучно и тъжно.

Тя просто иска Джихун, а не мен и Да! Аз я ревнувам. Ревнувам приятелката ми от най-добрият ми приятел.

Ревнувам я, защото тя го харесва и е тъжна, че той е с друга. Видях го в очите ѝ. Разочарована е. Чувствам, че сякаш тя е с мен, защото не може да е с него.

Сам съм в леглото ми и гледам тавана, мислейки си за нея. Трябва да скъсам с нея. Трябва да я пусна.

Но защо е толкова трудно?

Наби е на непознато място. Една стая пълна с играчки и камшици. Ръцете и краката ѝ са завързани за рамката на леглото. Има превръзка на очите. Овързана е с колани навсякъде. Гърдите ѝ са голи, а зърната са набъбнали и изглеждат вкусни. Искам да ги вкуся. Краката ѝ са разкрачени, а женствеността ѝ е на показ и уязвима. Желая да я опитам. Но не сме сами в стаята. Джихун също е тук и това, което виждам пред себе си е негово творение. Той я гледа одобрително, доволен от свършената работа. Стои със скръстени ръце, само по стари и избелели дънки. Поглежда към мен и ми прави с жест да действам.

Дава ми разрешение.

Ядосан съм.

Поглеждам към нея.

Страх ме е.

Той го е направил за мен. Подготвил я е за мен и сега ако я обладая тя дори няма да знае, че съм бил аз. Ще си мисли, че е той.

Преглъщам тази мисъл. Искам я. Искам да я накажа. Искам да знае, че само аз съм я имал, затова се насочвам към леглото. Вече аз съм по дънки. Качвам се при нея на леглото и тя изтенва. Тя е в очакване. Извива се към мен, а аз поставям лека целувка на корема ѝ. Поглеждам към приятеля ми, но него вече го няма в стаята. Започвам да обсипвам тялото ѝ с целувки, но се изправям и се насочвам към нагайките. Вземам една. Не знам какво правя. Наистина не знам. Минавам с кожените ленти по нея, а тя стене от усещанията, който ѝ причинявам. Сетивата ѝ са изострени. Преглъща и извърта главата си към мен, когато найгайката преминава по срамните ѝ устни. Навеждам се леко към нея. Устните ми са на милиметри от нейните, но не я целувам. Дори не дишам. Но тя диша. Познатият аромат на ванилия. Искам да я погълна. Започвам да движа нагайката по корема и гърдите ѝ. Захвърлям я на пода, защото аз самият не издържам, това което ѝ причинявам. Това е мъчение за мен, защото искам да я поглъщам, искам да съм в нея.

Поставям ръката ми върху лицето ѝ. Галя страните ѝ преди устните ми да се слеят с нейните. Дъхът ми да се слива с нейният дъх на ванилия. Качвам се при нея на леглото. Спирам целувката за миг, само за да разкопчая дънките. Когато приключвам, отново я целувам, докато бавно навлизам в нея. Излизам и отново влизам. Усещането да я имам, да я притежавам по този начин е невероятно, прекрасно и секси. Тя ми е подчинена и е секси.

Бавно отварям очи, когато дъхът на ванилия изпълва ноздрите ми. Тъмна коса е навряна в лицето ми и устата ми, но е с вкус на ванилия. Наби е тук при мен и ме е прегърнала. Вече не сънувам, но се чувствам прекрасно. Погалвам я леко по главата, докато тя отваря очите си и ми се усмихва.

-Какво правиш тук, Наби? - изричам сънено. Радвам се, че е тук, но не бързам да показвам това чувство, защото всеки момент може да ми се развика. Оглеждам се за да установя, дали не съм отишъл аз при нея.

-Добро утро и на теб, Суки! - тя се опитва да стане от леглото, но аз я прегръщам силно и не я пускам. Ръката ѝ се озовава на гърдите ми. Усещам как меката и ръка ме изгаря, дори под тънката материя на потника, с който спя. - Беше ми студено без теб... - изрича тихо, след като ме прегръща. Усещам дъха ѝ във врата ми. Пенисът ми се раздвиждва в гащите, но все още не мога да си поискам секс.

-Съжалявам, Наби! - прошепвам в ухото ѝ и целувам косата ѝ.

-Не харесвам Хуни... Знаеш, че съм твоя... - казва тя като се надига леко. Този път я пускам, защото не искам да я нараня, въпреки тъпия възбуждащ сън, който имах до преди малко. - Не мисля че някога съм го харесвала така, както харесвам теб, затова не е необходимо да ревнуваш и да ми се сърдиш за нещо, което е само в твоята глава.

Движа се бързо, като не я оставям да реагира. Успявам да я обърна по гръб и да легна върху нея. Целувам я по възможно най-страстния начин и се притискам в нея, за да ѝ покажа колко точно съм възбуден и колко ми е липсвала през цялата седмица, в която ме игнорираше.

Тя отвръща на целувките ми, прегръща ме, но се отдръпва, когато се опитвам да събуя пижамата ѝ.

-Не мога... - казва тихо, аз опирам чело в нейното и чакам пулса ми да се успокои, за да не избухна. - Не е това, което си мислиш. В онзи период съм...

Тя се изчервява и затваря очи, а аз се усмихвам. Време е да споделим и други начини, с които можем да си доставяме взаимно удоволствие.

СънищаTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang