🦋 Мили сънува Йедам 🦋

52 1 0
                                    

Откакто приятелката ми Наби се сдоби с гадже, съквартиранта си Хьонсук, не я виждам.

Това момиче напълно забрави за мен.

Когато се преместих от България в Южна Корея за да уча случайно се запознах с нея, покрай съквартирантите ѝ Джихун и Хьонсук, които са ми колеги в университета. Беше ми наистина трудно да открия приятелка. Сега тя отделя твърде много време на Суки и аз останах на втори план. И без това ми е достатъчно трудно далеч от дома.

Имах планове за двете ни днес, но тя имаше планове с него.

Лежа си в леглото и докато страдам тихо в стаята ми и се унасям в сладка дрямка и виждам сладката усмивка на съквартиранта на Наби Йедам. Той е наистина сладък, когато се усмихва. Прави го толкова рядко, но тази усмивка се заби в съзнанието ми, когато я видях. Той е студен. Типичен нърд, който не обръща внимание на никое момиче.

Сега е надвесен над мен. Усмихва се. Устните му се приближават бавно към моите и ги докосват. Целува ме толкова сладко, колкото и се усмихва. Прегръщам го бавно, докато се целуваме. Той е по-малък от мен с цели две години, но не ми пука.

Желая го.

Ръцете ми събличат блузата му и той остава по красивото си тяло. Не съм го виждала, но знам, че е секси. Дори има плочки. Знам, че съзнанието ми си прави шеги с мен, защото го харесвам. Той целува врата ми, а ръцете му нахлуват под блузата ми и ме докосват с нежност. Съблича ме и поставя малки целувки по голата ми кожа. По корема ми и по-надолу. Не съм правила секс откакто се преместих тук. Бившият ми приятел, който скъса с мен, когато му казах, че отивам в друга държава да уча никога не ме е докосвал така, както той в момента.

Устните на Йедам продължават да ме целуват по-надолу. Смъква късите ми панталонки и ме целува там. През тънката материя на гащичките ми. Влажна съм и той го знае. Събува ги бързо. Знам, че няма търпение да ме усети. Да се вмъкне в мен и да ме има само за себе си. Не се бавя и разкопчавам колана му, за да докосна пениса му и да го усетя в мен.

Правя го.

Той навлиза бавно в мен и стоновете ни се сливат за да станат едно цяло, както и ние. Той се движи бавно отначало. Постепенно забързва. Аз го поемам без да спирам да целувам меките му и топли устни. Обкрачвам го. Стискам го с бедрата ми. Искам го целият в мен. Имам го, усещам го, имам го.

С последният му тласък усещам освобождаването му. И аз свършвам. Той се отпуска върху мен. Поставя лека целувка на устните ми. Поглежда ме и се усмихва отново, преди да се наведе и да постави още една нежна целувка на врата ми.

Протягам се. Усмихвам се и отварям очи. Отново съм сама, а слънчевите лъчи нахлуват в стаята ми и огряват лицето ми. Йедам не е при мен. Било е само сън. Сладък сън. Сега отново съм сама. Усмивката изчезва от лицето ми и се изправям. Наспала съм се, но отново съм самотна. Прекрасният сън вече започва да избледнява, но докосванията му са оставили своя отпечатък върху тялото ми, въпреки че беше само сън.

Treasure Girl 🦋

СънищаWhere stories live. Discover now