🐞 Junghwan 🦋

39 1 0
                                    

След като правих секс с Юна се изнесох от дивана и апартамента им, а с Джънгхуан се запознах  на едно парти. Той е първа година в университета. Сладък е, леко непохватен и гей.

Поканих го на среща, въпреки че е пълна противоположност на Суки. Паснахме си и бях възбуден. Все още не бях сигурен какво чувствам, бях се отдал на учене и не бях правил секс повече от месец.

Вечеряме, пием малко, говорим си. Той ми разказва за семейството си, за хобитата, а аз стоя и го слушам. Забавен е и е сладък. Искам го. Искам да го опитам. Да опитам устните му. Плътни и сочни. Красив е.

Когато приключваме с вечерята се чудя дали да го поканя в нас, но той ме изпреварва.

Пътуваме към дома му с такси в пълно мълчание, а напрежението между нас нараства. Възбуден съм и след всяка изминала минута в таксито желанието ми се увеличава.

Когато пристигаме пред дома му плащам таксито и му казвам да побърза.

Започваме да се целуваме веднага, когато влизаме през входната врата. Набързо изхлузваме обувките си и влизаме във всекидневната. Той съблича тениската ми и ме докосва. Потрепвам. Той е по-висок отколкото очаквам. Подпира ме на стената, докато разкопчавам ризата му, смъквам я по широките му рамене и я хвърлям на пода. Той целува врата ми, устните му бавно се движат по тялото ми и оставят леки целувки по гърдите ми, по корема ми и по плочките. Разкопчава колана ми и смъква дънките ми. Не очаквах, че ще ми хареса мъж да ми прави свирка и че толкова бързо ще съм почти готов. Трябва да забавя темпото.

-Хуан, Хуан... - той ме поглежда, все още на колене пред мен, но продължава да държи пениса ми с голямата си ръка. - Забави малко темпото! Ще свърша.

Той се усмихва.

-Мислех, че това е целта.

-Искам да съм в теб... и ти в мен...

Той се изправя и започва да разкопчава колана си. Събува се и виждам най-голямата ерекция. Не че съм виждал много.

-Искаш ли да го опиташ? - пита тихо. 

Не знам какво искам, но не смея да му кажа. Трябва да го направя. Заставам на колене пред него и обхващам пениса му с моята ръка. Бавно прокарвам езика ми по дължината му. Наистина е дълъг и дебел. По-голям е от мен. Когато го вкарвам в устата ми се чувствам странно. Възбуден съм, но започвам да сравнявам усещането с това да лижа клитора на Мина. Различно е. Приятно е, но е различно. Пръстите му се заравят в косата ми и започва да движи ханша си. Навлиза в гърлото ми и започва да ми се гади.

СънищаWhere stories live. Discover now