Стоя пред него, гледам го и не мога да осъзная какво ми казва. След като ми каза тези думи, аз не знам какво да му кажа. Той явно се шегува с мен.
-Не се шегувай! - казвам му със сериозен тон.
-Не се шегувам. Първо започнах да сънувам сънища с теб, Наби и Мина, а после само теб. - какво говори по дяволите? - Тогава осъзнах, че не искам да я лъжа повече.
-Какви сънища? - питам го, но ме е страх от онова, което ще чуя.
-Мамка му! Сънувах как те чукам. Знам че това не е правилно, но осъзнах, че винаги съм харесвал мъже, че съм харесвал теб, Суки. Харесвам те. И знам, че не е правилно, но се мога да променя чувствата ми. - виждам как една сълза се стича по бузата му, той започва за плаче. Не трябва да плаче. Не и заради това.
Не знам какво ме подтиква да направя това, но се приближавам до него, надигам се леко, защото той е по-висок от мен и целувам устните му. Сладки са. Хуни е сладък. Той ми отвръща. Поставям ръцете ми на врата му и заравям пръсти в косата му, той ме прегръща и ме притиска към себе си.
Осъзнавам се.
Аз харесвам момичета!
Та аз обичам Наби! Толкова време се борих за нея...
Какво ми стана? Отдръпвам се от него.
-Това не е правило. - казвам му.
-Знам. - отговаря и се обръща на другата страна. - Аз много съжалявам. - седи така и аз гледам гърба му. Последното, което искам е да го нараня, но не мога да отвърна на това, защото имам Наби и защото я обичам.
-Стой далече от мен и Наби! - казвам му и наистина го мисля. Той трябва да стои по-далеч от нас. От мен!
- Ноо.. - той се обръща към мен, но млъква.
- Аз обичам Наби и не мога да си представя тя да е далече от мен. С нея съм друг човек. Щастлив съм.
-Знам. - отговаря ми той.
-Забрави за тази целувка... - казвам му - Тя просто... Беше от съжаление. - продължавам. И аз не знам защо го направих. Какво да му кажа? Не искам да го наранявам. Хареса ми целувката е това ме плаши. Хуни има наистина сладки устни, но дали може да замести Наби?
Той тръгва нанякъде, а аз гледам отделечаващия се гръб на приятеля ми.Връщам се при момичетата и Дам сам, без приятеля ми и със съчкихе които Хуни събра след като аз ги рязпилях.
-Къде е Хуни? - Пита ме Наби. А аз си мисля за целувката преди малко.
-Ами не знам. - отговарям ѝ. Няма как да ѝ кажа какво се случи между мен и Джихун.
-Явно не са се сдобрили. - казва Милица очевидното. - Дам да вървим да търсим Хуни и да се прибираме. Не ми се стои при тези буболечки и комари. - тя хваща Дам за ръката и тръгват на някъде. Юна смотолевя нещо, че отива в колата, а аз оставам сам с гаджето ми. Тя е толкова прекрасна. Как мога да ѝ причиня това? Тя е най-красивото нещо, което ми се е случвало. Тя е най-красивото и магическо момиче което съм виждал, а секса с нея е просто божествен. При тази мисъл се надървям. При мисълта да съм в нея пенисът ми трепва, но тя стои до мен.
-Защо ви е толкова трудно да се сдобрите? - пита ме, а аз не мога да ѝ отговоря, а и не е искам да ѝ отговарям, просто искам да я почувствам. - Вие винаги сте били толкова близки...
-Искам те! - отговарям ѝ тя впива поглед в мен. Леко я придърпвам към мен, докато се приближавам към нея. Целувам я. Хващам леко с едната ръка врата ѝ, а с другата галя скулата ѝ. - Трябва да се махнем от тук ако не искаш и другите да ни гледат как правим секс. Ще им спретнем едно хубаво голямо шоу.
Само едно мъркане се чува от нея, а аз отделям устнит е от нея. Хващам ръката ѝ, а тя върви след мен. Качваме се в колата. Пиша едно съобщение на Дам и тръгваме, само двамата.***
В апартамента ни сме. Нямам търпение да вляза в нея. Още от вратата започвам да я целувам. Повдигам я, а тя ме обгръща с краката си. Мамка му, колко е секси това... Заплита краката си около ханша ми. Притиска се в члена ми който е готов да влезе в нея. Той потрепва. Вкарвам я в спалнята. Поставям я на леглото и започваме да се събличаме. Аз свалям блузата ми, панталоните заедно с боксерките. Тя сваля потника си, а аз съм нетърпелив и ѝ помагам да свали дънките си. Свалям ги заедно с прашките ѝ. Тя разкопчава сутиена си и го маха.
Тя е чисто гола и аз съм чисто гол. Гледам я. Тя ме иска и аз я искам. Настанявам се удобно върху нея и влизам рязко. Тя извиква от това. Застивам в нея и това е най-прекрасното чувство. Обожавам когато съм в нея.
Целувката с Хуни си остана там в гората.
YOU ARE READING
Сънища
Fantasy⛔🔞🔞🔞⛔ Една трета от живота ни преминава в спане. Това са сумарно около 20 години. Пет минути след края на съня човек забравя 50% от съдържанието му, а след десет минути забравя 90%. Проучвания в областта са установили, че мозъчните вълни са по-ак...