🦋 Джихун 🦋

58 1 0
                                    

Познавам Наби от както се помня. Сестра е на най-добрият ми приятел от основното. И когато ми се обади да ѝ намеря квартира му предложих да остане при мен и моите съквартиранти. Тя ми беше като по-малка сестра. Беше. Когато беше по-малка. Сега е красива жена и седи на дивана ми, гледаща някаква комедия. С къси панталонки и изрязан потник, скръстила крака и яде пуканки. Кога малкото момиченце стана жена? Гледам я. Не трябва да мисля за нея по този начин и да я гледам по този начин. Припомням си, че до преди пет минути бях на среща с красиво момиче, евентуално гадже, а когато влязох в апартамента не очаквах, че ще заваря тази гледка. Казахме си с Наби дежурното здравей и се отправих към стаята ми, а тя продължи да гледа телевизора.

Лежа на леглото ми, загледан в тавана и се чудя как може да съм толкова тъп, та да му предложа сестра му да дойде тук, а той още по-тъп, че да се съгласи. Когато се случи преди три месеца тя да прекрачи този праг бях готов да я върна. Бях сигурен, че някой ще се влюби в нея. На третия ден Суки хлътна фатално, а Йедам почти спря да говори.

Усещам възбудата ми. Посягам към предната част на дънките ми и го намествам. Ужасно е, че не мога да отида в хола и да поискам секс от нея. Разкопчавам колана и копчето, смъквам ципа. Пъхам ръката ми в боксерките и искам да свърша, мамка му. Искам, защото шибаната Наби ме възбужда. Тя е толкова близо и толкова далеч.

На вратата ми се чука. Ако някой влезе без да съм дал съгласие ще го убия. Просто си лежа на леглото с разкопчани дънки.

-Хуни! - чувам гласа на Наби.

-Какво искаш, Наби? - изкрещявам. Искам да се разкара. Искам да влезе в стаята ми и да ме измъкне от мъките ми.

-Искаш ли да поръчам нещо за вечеря или аз да сготвя нещо?

-Пица! - отново крещя

-Добре! - казва тя и се отдалечава.

Търпението ми се изчерпва. Не си правя труда да се закопчавам. Излизам от стаята ми. Наби все още е седнала на дивана, но този път държи телефона си на ухото. Поръчва пица, но когато заставам пред нея, тя спира да говори за секунда, но се осъзнава и продължава да дава поръчката. Знае всеки от нас каква пица обича. Виждам я, че гледа към разкопчаните ми дънки. За миг изпитвам неудобство. Това беше грешка. Но тя ме хваща за колана и ме дръпва леко към себе си. Сваля телефона от ухото си и затваря. Оставя го настрани и ме придърпа още по-близо към себе си.

-Как мина срещата ти, Хуни? - казва тя докато смъква дънките ми, заедно с боксерките.

-Прекрасно! - отвръщам. - Особено края ѝ.

-Защо? - тя хваща пениса ми с малката си ръка. Това момиче наистина има малки ръце. - Не харесваш ли Лиа?

-Повече ми хареса гледката на този диван, когато се прибрах. - тя се усмихва и поставя главичката на пениса ми в устата си. Затварям очи и отмятам глава назад. Усещането на влажната ѝ уста ме кара да искам още и още от нея. Тя започва да движи главата си, напред-назад по дължината ми. Искам да свърша в устата ѝ, но искам да усетя и вагината ѝ. Искам да не спира, но искам и да спре, за да мога да я изчукам, както заслужава. Искам да свърша веднага, но искам и тя да свърши. Да стене в ръцете ми, да ме моли за още.

Отдръпвам се. Тя недоволства.

-Обещавам ти, че ще ти хареса! - прошепвам ѝ. Може би е рисковано да я чукам тук на дивана. Момчетата могат да се приберат всеки момент, но това някак си ме възбужда още повече. Възбужда ме, защото ще ме видят с нея. Ще ми завиждат, ще искат да са на мое място, но няма да бъдат, защото ще разберат, че тя е моя.

Поставям я да легне и бързо събувам гащичките и късите ѝ панталонки едновременно. Нямам време. Никакво. Нахлувам в нея бързо и усещането на топлата ѝ влажна вагина е най-прекрасното чувство, което съм изпитвал, но чукането по вратата ми ме измъква от прекрасния ми сън.

Събуждам се! Този, който е от другата страна на вратата ми ще бъде мъртъв след десет секунди.

Десет...

Изправям се от леглото...

Девет...

Все още съм надървен...

Осем...

Не съм свършил...

Седем...

Мамка му...

Шест...

Трябва да се прикрия...

Пет...

Не откривам нищо...

Четири...

Сънен съм и ще направя някоя глупост...

Три...

Майната му, на издуте ми отпред гащи...

Две...

Натискам бравата...

Едно...

Отварям вратата...

Нула...

-Сега ще...

Насреща ми стои...

Мина...

Момичето, с което бях на среща днес.

-Ам... - тя поглежда надолу. Изчервява се. Знам какво вижда. Имам нужда от секс, но не мога да го направя с Наби. - Забравил си портфейла с документите ти и...

Не я оставям да довърши. Вкарам я в стаята ми. Затварям вратата и я подпирам на нея.

-Искаш ли да правиш секс с мен?

Treasure Girl 🦋

СънищаWhere stories live. Discover now