🐞Стажанта 🐞

76 2 1
                                    

Утре съм на доктор затова се къпя и обличам пижамата ми. Която се състои от потник и къси панталонки. Решавам да прочета нещо в приложението уатпад отварям книгата която почнах наскоро да чета. Завивам се и усещам
Онова чувство на възбуда между краката ми. Притискам ги един в друг за да се опитам да се успокоя. Но в главата ми изниква образа на Йордан. Пъхвам ръка под гащичките ми и вкарвам два пръста между срамните ми устни. Стена, движа ги и леко ги натискам. Влагата между краката ми е обилна. Оргазма идва за няколко секунди и свършвам. Усмихвам се и се обръщам на лявата ми страна.
Вече съм пред лекарския кабинет с най-добрата ми приятелка. Чакаме помощничката на докторката да ни извика.

-Здравейте, Милица. Нали? -чувам мъжки глас. Обръщам се и виждам младо момче около 25/26. Красив, с кафява коса и сини очи. И в тези дрехи е много секси, нищо че са болнични и всички лекари ги носят.

-Да аз съм. - отговарям му.

-Добре. Елате с мен!- казва ми. - А вие може да почакате тук. -поглежда към приятелката ми. Той ме изчаква да вляза в кабинета, влизам а той затваря вратата. -Така доктор Илиева ще дойде след малко, а аз ще те подготвя за прегледа. Първо ще ти направя едно изследване с едни машинки.

- Добре. -поклащам послушно глава.

-Съблечи се, а аз през това време ще попълня един лист. - ами сега, оф ще се съблека и не ме интересува. Той е доктор... по точно стажант, но скоро ще е лекар.
Събличам блузата си и панталона. Оставям по гащичките ми и сутиен.
Приближавам се към него.

-Готова съм. - казвам му, а той се обръща към мен. Той е седнал на стол и като се обърне погледа му сочи към корема ми. Мести поглед към лицето ми. Усмихвам се. Срам ме е. Оглежда тялото ми. Погледа му става по различен. Все едно ще ме изяде. Изправя се. Близо е до мен.

- Седни тук. -Посочва ми леглото. Сядам. Приближава се. -Ще може ли да си свалиш сутиена? -поглеждам го в очите.

-Кога ще дойде докторката? -питам го.

- В момента има важен пациент а след това ще има визитации по стаите. - казва ми той и ме гледа в очите.
Ах тези устни. Искам да ги докосна. Свалям сутиена като не спирам да го гледам в очите.
-Може ли? -поглежда към устните ми и прехапва долната си устна. Преглъща. Преглъщам.
Хващам врата му и го придърпвам за целувка. Целувам го, а той отвръща. Хваща врата ми с едната си ръка, а другата я слага до мен на леглото. Отдръпвам се от целувката ни.

- Не е редно. -казвам и гледам към краката ми.

- Знам. -казва като вдига брадичката ми за да го погледна. Забива устни в мойте. Разкрачва ме. И застава между краката ми. Ръката му гали леко бедрото ми отвътре, а аз стена. Вече ръката му е на бикините. Стена, не мога да спра, не мога да задържа стоновете в мен, а трябва да съм тиха. Искам пръстите му вътре в мен.
Притискам се в него.

-Ах ти... -прошепва между целувката. Вкарва два пръста в мен.

- Ааа дааа точно това. - казвам. Колко е приятно някой друг да ме докосва, а не аз сама да се задоволявам. Той започва да целува гърдите ми като оставя влажни следи по тях. Слиза надолу по корема ми. А аз лягам на леглото, той продължава. Вдига краката ми на леглото и ме разкрачва. Надигам се. За да му е по лесно да измести гащичките ми. Сваля ги. Поглежда ме за разрешение. А аз поклащам разрешително глава. Той заравя глава между краката ми. Не спира да движи пръстите си. Вкарва и езика си в мен искам още. Движи го перфектно като движи в синхрон с пръстите си. Хващам главата му и го притискам още повече в мен. Стена, не мога да спра. Това е страхотно. Захапва леко набъбналия ми клитор. Свършвам след тези негови действия.

Събуждам се. Подмокрена и щастлива. Знам, че ще забравя този сън след малко и преди да го забравя вземам телефона ми и го разказвам на моята приятелка.

                               🐞Treasure_Girl🐞

СънищаWhere stories live. Discover now