Прибирам се и затварям входната врата с трясък. Съквартирантката ми Юна, изкача бързо от статия си. Пак е омазана с някаква козметика за да направи лицето си още по-съвършенно.
-Мили... - подминавам я. Бясна съм на Йедам. - Какво се е случило? - влизам в стаята си и затръшвам вратата пред лицето ѝ. - Да знаеш, че ти ще плащаш за поправка на вратите!
Правих опити да се сближа с нея, но тя дори веднъж не ме покани да изляза с нея и приятелите ѝ. Сега иска да ѝ споделям. Няма да стане. Вместо това лягам сама на леглото ми и заравям лице във възглавницата. Искам да изкрещя, но няма го направя. Махам възглавница от лицето ми. Сядам на леглото и я прегръщам. Бясна съм на Йедам.
Не може да е толкова тъп. Наистина не може да е толкова тъп.
Когато отидох до тях той беше сам. Наби и Суки бяха заминали за уикенда, а Джихун с новата си приятелка беше на среща, но всички знаем, че се чукат в тях. Всички правят секс. Дори смотаната Юна.
Само аз се надявам, че Йедам може да ми обърне някакво внимание, а той дори не ме покани да вляза. Отпрати ме. Той ме отпрати.
Лягам на леглото, все още гушнала възглавницата и се разплаквам.
Йедан е вързан за леглото си. Аз съм го обкрачила и го чукам. Той изпитва удоволствие от сладкото мъчение, което му прилагам. Бавно се спускам по дължината му и отново се повдигам, докато излезе напълно от мен. Той недоволства. Правя го отново и отново.
Местата са разменени, но аз съм с отвързани ръце и над мен е надвесен Джихун. Усмихва ми се със секси мазната си усмивка, преди да ме целуне. Йедам гледа отстрани, заедно с Хьонсук. И тримата са голи. Аз също. Джихун бавно разтваря краката ми и навлиза в мен. Докато ме чука Хьонсук се приближава към нас. Отмества Джихун от мен и ми помага да се изправя. Джихун сяда на леглото и се обляга на стената. Хьонсук ми помага да седна в скута на Джихун. Той леко разтваря дупето ми и навлиза в мен. Хьонсук е пред мен и също навлиза бавно. Двамата се движат в синхрон, а аз стена от удоволствието, което ми причиняват. Йедам ме гледа, докато се приближава. Възбуден е. Качва се на леглото при нас и насочва пениса си съм устата ми. Поемам го целия...
Събуждам се задъхана. Сама съм в стаята ми, възбудена и незадоволена. Бясна съм на момчето, което ме иска само в съня ми. Трябва да забравя възможно най-бързо за този сън и да си мълча пред Наби. Защо гаджето ѝ беше в съня ми? Да си го държи в нейния... И Джихун? Как ще ги погледна в понеделник? Изтиквам мисълта за този сън в най-дълбоките дебри на съзнанието ми и лягам на леглото ми. Трябва ми спешно секс. Трябва ми Йедам...
Treasure Girl 🦋
ESTÁS LEYENDO
Сънища
Fantasía⛔🔞🔞🔞⛔ Една трета от живота ни преминава в спане. Това са сумарно около 20 години. Пет минути след края на съня човек забравя 50% от съдържанието му, а след десет минути забравя 90%. Проучвания в областта са установили, че мозъчните вълни са по-ак...