Има едно момиче, което понякога се явява в сънищата ми. Имам си приятелка, която страшно много харесвам. Която е красива, има перфектно тяло, добра, мила и страстна в леглото.
Аз, глупакът, сънувам друга.
Влизам в стаята на Наби. Все още не мога да приема мисълта, че тя е със Суки. Двамата постоянно са заедно, като изключим последните няколко дни. Тя му е сърдита по някаква причина, а той не ми говори. Сърдит ми е по някаква причина, а тя на него.
-Какво се случва с вас? - питам я директно без да се замислям, а тя става от леглото си и застава пред мен.
-Искам теб! - изрича тя и ми се усмихва. Аз не чакам и секунда. Нахвърлям ѝ се с устни. Целувам я, прегръщам я. Водя я към леглото ѝ. Онова същото, на което веднъж ги заварих да се натискат със Суки. Аз съм безразличен към това. Не ми пука, само ме възбужда още повече. Разкопчавам колана ми, а тя вече е гола. Чисто гола. Не съм виждал тялото ѝ и може би заради това виждам тялото на Мина. Целувам я. Всеки милиметър от перфектното ѝ тяло. Нахлувам в нея бързо и я превземам. Тя стене името ми, целувам я, не спирам да се движа в нея. Тя е мокра и стенеща. Разменяме местата си, но в стаята нахлува Суки... Най-добрият ми приятел, гол, възбуден и следван от приятелката ми. Няма проблем.
Това, което следва ме обърква. Мина започва да се съблича. Перфектното ѝ тяло се движи към леглото на Наби, която продължава да ме чука. Застава на колене до нас и се навежда към мен и сладките ѝ устни изстенвам в моите, когато Суки навлиза в нея. Перфектното ѝ тяло е негово, но имам перфектното тяло на неговата Наби. Или моята Наби. Или Мина е моя...
Двете започват да се целуват, докато двамата със Суки стоим седнали на леглото и ги наблюдаваме. Поглеждам най-добрият ми приятел, който ги наблюдава внимателно с усмивка на лице, а ръката му започва да се движи по възбудения му пенис. И аз съм възбуден. Той поглежда към мен. Погледите ни се срещат, преди да се върнат към момичетата. Аз съм този, който прави първата крачка. Искам отново да съм в Наби, но искам и Мина. Обърквам се, когато усещам пенисът на Суки да се докосва до дупето ми. Той навлиза бавно. Обръщам поглед към него и устните ми се срещат с неговите. Той е сладък, а тази мисъл ме убива. Ръката му обхваща моят пенис и започва да движи по дължината му.
Любов...
Това е думата, която изниква в съзнанието ми, когато отварям очи и виждам Мина пред огледалото само по бельо и сресваща косата си.
Бавно сънят започва да изчезва от съзнанието ми.
Изправям се в леглото на приятелката ми и се усмихвам. Тя се обръща, след като ме е видяла в огледалото и ми се усмихва.
-Защо се усмихваш? - пита ме и отонво се обръща към голямото огледало, което я поглъща цялата. Искам да съм това огледало за да се оглежда така в мен всяка сутрин. Мога да ѝ казвам колко е красива постоянно, но ме е страх, че ще стана досаден.
-Красива си. - все още не съм прекрачил границата. Тя се усмихва отонво и се изчервява.
Изправям се бързо. Само по боксерки съм, които стърчат пред мен, заради еректиралия ми пенис. Приближавам се към нея в гръб. Прегръщам я и целувам врата ѝ.
-Стига, Хуни... - тя се засмива сладко. - Ще закъснеем за срещата с Наби и Суки. Знаеш че Наби ще доведе Мили, а Суки Йедам за да ги сватосаме най-накрая.
Сънят ми изплува в съзнанието ми за кратко, но помня все по-малко от него.
-Суки и Наби не могат ли да се оправят с тях? - засмивам се, а и не желая да се срещам с тях, точно в този момент.
-От доста време не сме излизали. Стоим само тук в този апартамент и правим секс.
-Много секс. - поправям я, а тя започва да се смее. Целуваме се, но тя прекъсва целувката и се отдръпва от мен.
-Обличай се!
YOU ARE READING
Сънища
Fantasy⛔🔞🔞🔞⛔ Една трета от живота ни преминава в спане. Това са сумарно около 20 години. Пет минути след края на съня човек забравя 50% от съдържанието му, а след десет минути забравя 90%. Проучвания в областта са установили, че мозъчните вълни са по-ак...