Това не е сън. Суки е в стаята ми. Цяла седмица се опитвам да ги отбягвам, а този сън не спира да ми се явява всяка нощ. Веднъж дори бях само със Суки. И сега той е тук и иска обяснения.
-Каква се случва с теб, Наби?
-Нищо! Напълно съм си добре. - лъжа го нагло, но за нищо на света няма да му разкажа за тези сънища. Но той е секси. Кога приятелят ми Хьонсук е станал толкова секси. Аз харесвам Джихун... Но те двамата в тази стая и вътре в мен...едновременно. Не мога да го погледна. Седнала съм на леглото ми с наведена глава, а той е клекнал пред мен и се опитва да срещне погледа ми.
-Не си добре. Брат ти ми каза, че си търсиш нова квартира. Не ти ли харесва при нас?
-Не е това
-А какво тогава, Наби? Да не би да се срещаш с някого?
-Не! – защо отрекох толкова бързо и го погледнах в красивото лице? – Да?
-Наби, можеш да ми кажеш всичко. Ние сме приятели
-Ако ти кажа не мисля, че ще искаш да сме вече приятели
-Що за глупости... – той се засмива, а аз решавам, че трябва да го кажа, защото иначе ще се пръсна, но пък не искам да загубя приятел, затова стоя пред него с отворена уста. Той се ядосва. Сладката му усмивка изчезва от устните му. – Просто го кажи!
-От известно време сънувам едни сънища. – заравям лице в дланите ми, но той ги отдръпва. Докосва брадичката ми и повдига лицето ми за да го погледна.
-Какви сънища? – пита, все едно не се досеща вече.
-С Джихун и с теб...
Той стои и ме наблюдава. Досеща се за какви сънища говоря, но не спира да ме чака да му разказвам.
-Имам еротични сънища с теб и Джихун. – казах го. Той просто стои пред мен. Отваря устата си, но бързо я затваря, сякаш не е очаквал да чуе това. Не се ли е досетил? Какво е очаквал? – Първо бяха само с него, после идвахте и двамата, а сега само ти. От няколко нощи идваш в сънищата ми и ме чукаш до забрава.
Той свежда поглед. Знаех си, че повече няма да иска да бъдем приятели. Изгубих го и очите ми започват да се пълнят със сълзи, но той се засмива. Първо леко, после започва да се смее с глас. Силно. Ако другите са в къщи ще го чуят, ще се довлекат и ще искат да знаят защо той се смее, а аз не искам те да знаят. Затова преглъщам сълзите си и поставям ръката ми на устата му. Шибаната му сладка уста.
Не ме интересува и да се задуши. Той ми се подиграва. Бързо ме прегръща. Двамата се озоваваме на леглото ми очи в очи. Той спира да се смее, но аз продължавам да държа ръката ми на устата му, а той не смее да я махне от там, а може да го направи. Вместо това ме прегръща.
-Не го мисли. – казва ми това, когато махам ръката ми от устата му и го прегръщам и аз.
-Не мога.
-Всички знаем, че харесваш Джихун.
-Какво? – изричам бързо и прекъсвам прегръдката.
-Всички виждаме как го гледаш, освен през последната седмица, но ти не поглеждаш никого от нас. Сега вече ми е ясно защо.
-Сега вече нищо няма да е същото, нали?
-Напротив. Защо да е различно?
-Защото ти знаеш
-Няма да кажа на Джихун.
-Ще се радвам, ако наистина не му кажеш.
-Ти си ми приятелка.
-Която си те представя гол
-Ти си ме виждала... Полугол
Усмихваме се и двамата
-Това беше различно, в съня ми ти си различен
-Секси ли съм?
-Много
-Това ме радва. Аз съм секси в нечий сън.
Леко го удрям по рамото, докато и двамата се смеем.
Той се премества бързо и се озовавам заклещена под него.
-Суки... – не мога да продължа, защото той стои надвесен над мен, прекалено сериозен.
-Наяве не съм ли секси?
-Суки?
Той се разсмива.
-Шегувам се... – изправя се бързо. – Не го мисли толкова! Това е просто сън.
YOU ARE READING
Сънища
Fantasy⛔🔞🔞🔞⛔ Една трета от живота ни преминава в спане. Това са сумарно около 20 години. Пет минути след края на съня човек забравя 50% от съдържанието му, а след десет минути забравя 90%. Проучвания в областта са установили, че мозъчните вълни са по-ак...