🐞Той🐞

40 2 1
                                    

След тежкия работен ден се прибирам вкъщи. Както всеки ден така и днес майка ми ме посрещна.
Влизам в стаята си взимам хавлията си която седи на масичката от предната вечер и се насочвам към банята. Събличам работната си униформа която се състои от черна тениска и Черна пола която стига до половината на бедрата ми.
Пускам душа и Студената вода потича, малко след нея тръгва и топлата. Нагласям водата и влизам под топлата струя. Толкова е отпускащо и приятно.
След като съм готова си обличам жълтите къси панталонки и потника ми. Лягам и се отпускам на леглото.

*****
Събуждам се. Усмихвам се като го виждам до мен. И той ми се усмихва.
Целува челото ми.
- Добро утро, слънце. - казва ми сънено. Явно и той се е събудил скоро.
- Добро утро.

Той се приближава и целува устните ми. Толкова е сладък, че не искам да спира. Задълбочавам целувката. Притискам се по-близо до него. А той ме придърпва към себе си. Качвам се върху него. Но не прекъсвам целувката. Той поставя ръце на кръста ми и започва да ги движи нагоре. Пъхва ги под потника ми. Вече ръцете му се озовават на гърдите ми. Докосва ги плахо първо. А след това стиска зърната ми. Стон излиза от устните ми. Той леко се изправя и сяда. А аз седя в скута му. Захапва едното ми зърно през тънкия плат на потника ми.

-Аххх. -се откъсва от устните ми. Той се усмихва, а аз усещам издутината под мен. Прекарвам ръка по гърдите му и надолу. Вече съм при ластика на панталоните му. Помагам му да ги свали, а той само се надига. Събувам го, а члена му се показва от боксерките...

Събуждам се мокра и потна. Оглеждам се. В стаята няма никой.

                             🐞 Treasure_girls 🐞

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 31, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

СънищаWhere stories live. Discover now