Не мога да ги погледна. Двамата, заедно с Йедам (добре, че не се появи и той в съня ми) са седнали на масата в кухнята и закусват. Трябва да стигна до хладилника, но това означава да се приближа до тях. Решавам, че ще си купя вода от магазина на път за училище и дори няма да чакам никой от тях да се нахрани. Да не съм луда? След този сън не знам как ще мога да живея с тях.
-Наби, къде отиваш? - Крещи Суки с пълна уста. Снощи същата тази уста беше заета с друго. Той ме облизваше, докато аз правех свирка на Джихун. Тази картина изниква в съзнанието ми и се облизвам. Спряла съм се на вратата на кухнята и решавам, че ще тръгна без да им отговарям, когато Джихун започва да говори. И той с пълна уста.
-Направих палачинки.
Преглъщам. Не искам палачинки, искам пениса му в устата ми
-Не съм гладна. - без повече обяснения излизам от апартамента. Трябва да си намеря друга квартира.
Предишната нощ
Легнала съм на леглото ми. Три голи тела се сливат. Усещам устните им навсякъде по тялото ми. Ръцете им в гащичките ми, а моите в техните. Устните на Суки са върху врата ми и леко засмукват кожата ми. Ще ми остане синина, но това ми харесва. Устните на Джихун са върху ръката ми, рамото ми. Смъкват се към гърдите ми, минават по корема ми и езикът му се озовава върху клитора ми. Засмукват го, а аз изстенвам. Искам да крещя, но Суки не ми позволява, като вкарва езика си в устата ми.
Джихун спира сладкото изтезание на чувствителната ми точка. Отдръпва се, изправя се, но Суки не спира, задълбочава целувката и смъква ръката си по тялото ми. Погалва влажния ми от целувките на Джихун клитор и вкарва първо един, после още един пръст в мен. Когато Суки спира да ме целува усмихнатото лице на Джихун си появава пред очите ми. Целува ме, но за кратко, защото Суки също иска устните ми. Целувам се и с двамата.
Двамата се усмихват един на друг. Искам да се целуват, но те дали го искат. Поглеждат ме, а аз им се усмихвам. Подканям ги. Странно е, когато ги гледам как го правят, но докато го правят не спират да ме докосват. Спират своята целувка, но Суки не изважда пръстите си от мен, но устните му целуват зърната ми, Джихун целува устните ми.
Изправя се. Навежда се леко. Застава на коляно на пода го леглото ми. Пенисът му е на нивото на лицето ми. Навеждам се леко и го облизвам. Поглеждам го жадно и започвам да движа главата ми, докато Суки започва да облизва клитора ми, без да спира да движи пръстите си.
Събуждам се. Задъхана съм. Потна съм. Мокра съм. Отново съм сама.
Treasure Girl 🦋
YOU ARE READING
Сънища
Fantasy⛔🔞🔞🔞⛔ Една трета от живота ни преминава в спане. Това са сумарно около 20 години. Пет минути след края на съня човек забравя 50% от съдържанието му, а след десет минути забравя 90%. Проучвания в областта са установили, че мозъчните вълни са по-ак...