Юмрукът на Суки се забива в челюстта ми. Усещам металният вкус на кръв в устата ми.
***
Когато седнах на дивана не предполагах, че Наби ще седне до мен и ще започне да ме разпитва за Мина и защо съм се скъсал с нея. Още повече, че аз не скъсах с нея. Просто исках малко време за да изясня чувствата ми.
Как точно да призная на приятелката ми, че съм влюбен в гаджето ѝ? Как да ѝ споделя за тъпите сънища с него?
- Имам чувства към... друг човек и исках време за да ги изясня, за да съм наясно със себе си, объркан съм. Не исках да я лъжа, че всичко е наред.
-Този... Другият човек знае ли за чувствата ти? - пита ме тя, поглеждам лицето ѝ и се засмивам. - Говори с мен, Хуни!
-Другият човек не е сам, има връзка...
-О! Когато е намесен трети човек е по-сложно, но мисля, че трябва да говориш с нея.
Не мога да ѝ отговоря. Тя ме прегръща.
-Каквото и да решиш, каквото и да направиш, аз ще съм до теб, за това са приятелите.
-Благодаря ти!
***
В следващия миг още един юмрук се забива в лицето ми.
-Суки, спри! - Наби застава между нас, а той отново е вдигнал ръка. Не мога да повярвам. Той е ядосан. Ядосан е на мен.
-Доволна ли си, че е скъсал с нея, заради теб! - той крещи в лицето ѝ.
-Аз се изнасям - казвам след като избърсвам устата си и поглеждам ръката ми, по която има кръв.
Той гледа към мен. Поглеждам го в очите. Болката в лицето ми е нищо, в сравнение с тази в сърцето ми.
-Бягаш от отговорност! - Той посочва към мен.
Не бягам от отговорност, а от него и болката. Той наистина е влюбен в Наби и тъпите ми сънища нямат нищо общо с действителността. Поглеждам към Наби. Суки винаги ми казваше, че тя харесва мен. В един миг си мислех, че и аз я харесвам и наистина я харесвам, но аз съм този, който не е наясно със себе си и докато не се изясня, не мога да говоря. Не мога да говоря нито с нея, нито с Мина, а още повече със Суки.
Дам излиза от стаята си само по къси панталони и слушалки на врата.
-Какво ви става бе хора? През слушалките чух виковете ви.
Минавам покрай него и отивам в стаята ми.
Приключих тук и с чувствата ми.
***
Половин час по-късно съм пред вратата на Милица и Юна.
-Не мога да отида при Мина.
-Разбирам! - казва Юна, седнала до мен на дивана им и гледайки ме влюбено. При други обстоятелства бих се опитал да флиртувам с нея, но в момента съм твърде объркан.
-Заради Наби ли е?
-Стига си го разпитвала! - Милица ми подава чаша топъл чай, а на Юна - чаша сок и сяда до мен. - Не е нужно да споделяш, ако не се готов или не искаш.
- Аз съм гей...
YOU ARE READING
Сънища
Fantasy⛔🔞🔞🔞⛔ Една трета от живота ни преминава в спане. Това са сумарно около 20 години. Пет минути след края на съня човек забравя 50% от съдържанието му, а след десет минути забравя 90%. Проучвания в областта са установили, че мозъчните вълни са по-ак...