🐞Просто искам да го изчукам🐞

114 2 1
                                    

Днес беше скучен и безинтересен ден. Толкова скучен и досаден, че ми се реве. Горещо ми е и няма нищо за правене. Вземам телефона и започвам да си пиша с една от моите любими онлайн приятелки Наби. Докато тя ми пише поредната простотия на екрана на телефона ми се изписва "Ива". Вдигам на моята реална приятелка.

-Ало... -казвам без никакви чувства.

-Бианка, искаш ли да излезем?

- Много ми е горещо, не ми се ходи никъде.

-Хайде дееее - измърморва тя - нашите ме пуснаха за първи път след наказанието, аз един път да изляза. И ти стига се затваря у вас без наказание и не се самодъжалявай. Ти си на 17, не си на 80, а и в града е пристигнал лунапарк, ще разгледаме какви атракциони има.

-Ами добре, но за малко и няма да ме караш да се качвам на "Гондолата"! - добавям бързо, защото наистина няма смисъл да ходя ако настоява да се качвам на този кошмар.

-Добре, като се оправя и дойда пред вас, ще ти звънна за излизаш.

-Добре, чакам те, аз няма какво да си оправям. - затварям ѝ и се оплаквам на Наби.

******

След дава часа с Ива сме на центъра, а там е пълна тъпотия. Все едно има събор.

- Иван играе на Джаги с още 3 момчета. Хайде да ходим да ги гледаме - Емилия, другата ми приятелка, ни хваща и двете за ръце и ни повлича към джагите и четири момчета без тениски. Без това ми е скучно. Поне да гледам как се лигавят.

Когато приближаваме виждам до болка познатият гол гръб на Даниел.

По дяволите защо трябва да е тук.

И без тениска да играе на "Джаги" с братовчед ми - Иван и неговите приятели Марио и Йоан.
А аз седя като пълна глупачка и ги наблюдавам докато Емилия и Ива си поръчват понички и просто искам да го изчукам.

-Иване хайде да занесем поничките на майка ми до нас и ще се върнем пасле. - Казва Ива, когато двете се връщат.

-Изчакай да свърша и ще дойда. - отговаря ѝ Иван. А аз седя и гледам Даниел. Забелязвам леко наболата му брада и че е подстригал дългата си светлокестенява коса.

Иван удря с юмрук по джагите, когато с Дани загубват от Марио и Йоан и тръгва с приятелката ми, а аз седя и продължавам да наблюдавам как Даниел играе срещу останалите двама.

СънищаWhere stories live. Discover now