🐞 Happy birthday Juyeon 🐞

100 2 0
                                    

Утре Джуйон има рожден ден и трябва да му направя изненада. С него се познаваме повече от 4 години. Исках да му направя изненада, но каква трябваше да е все пак той става на 25, с 6 години е по-голям от мен. Но това не може да попречи на приятелството ни. Всички казват, че между момиче и момче не може да има приятелство, но ето ние сме живото доказателство. Не крия имала съм мокри сънища с него и го искам. Та кой не би го искал. Той е красив, секси с големи ръце и дълги пръсти само като си помисля за това и се подмокрям. А да не говорим за онзи негов поглед. Винаги когато ме погледне бих се съблякла стига да ми каже и ще правя това което той иска.
Но не искам да развалям нашето приятелство.
Решавам какво ще му взема за подарък или по скоро ще направя. Обличам се и отивам до близката книжарница купувам един албум. След това отивам и до фотото изкарвам наши снимки.
Прибирам се и започвам да подреждам снимките в албума. Вече съм готова остана и да купя тортата. Но вече е късно и никоя сладкарница няма да работи. Затова утре ще я взема.

Лягам си и се завивам. Събуждам се от силната аларма. Вече е 10 часа. Ставам и отивам в банята пускам душа и влизам под него. След около 20 минути съм готова и излизам от банята. Избирам си бельо. Този път си слагам любимия ми комплект черни дантелени прашки и черен сутиен и той с дантела. Обличам роклята която си купих преди няколко дни. Светло синия с паднали ръкави роклята беше на половина на бедрата ми.
Излизам от нас, минавам покрай сладкарницата купувам една малка шоколадова торта и съм готова за да отида при Джуйон. Надявам се изненадата да му хареса.
Не след дълго ходене вече съм пред домът му. Натискам копчето на звънеца и почти веднага ми се отваря. Виждам го и той седи пред мен. Толкова секси и красив.

- Ооо Милица здравей!
- Здравей Джийоншии! -усмихнах се при мисълта, че да го наричам така го дразни. - Честит рожден ден слънце. - използвам всякакви думи когато се обръщам към него.
-Благодаря ти Милица! - беше твърде сериозен. - Влизай вътре! Тук ли ще седиш? -пита ме той. Аз без да му отговоря влизам и слагам нещата на масата.
- Искаш ли да похапнем торта? -питам го.
- Може. -наистина нещо му ставаше.
Слагам по едно парче торта в две чинии и ги изяждаме. Подавам му подаръка. Той започва да го разглежда. Усмихва се.
-Много е сладко. - поглежда ме. - Много ти благодаря.
- Няма проблем. А сега ми кажи какво ти става. -изправям се от стола и се приближавам към него.
- Ще ти го кажа направо Мили, не искам да се виждаме толкова често. - той е напълно сериозен.
-Но защо?
- Ти пробуржаш в мен желания и чуства които сдържам толкова време. - какво му става. Сега ще действам пък каквото ще да става.
- Сега ще ти покажа какво става и какво се случва с мен като те видя или си помисля за теб. - хванах ръката му. И я поставих на бедрото ми.
-Движи я нагоре! - казвам му, но това звучеше като заповед. Мисля че ще я отдръпне и ще ме изгони. Но той започва да я движи, през цялото време ме гледа в очите. Аз прехапвам устните ми. Искам да усетя неговите. Подяволите аз ли трябва да правя всичко не, че това не ми харесва. Усещам ръката му да ме гали през гащичките. Изстевам шумно.
- Ахх точно така. Ахх даа... - не мога повече мечтите ми се сбъдват. Знам къде се намира спалнята му, но не искам да бързам все още той трябва да ме заведе до нея не аз. Той се изправя и застава пред мен надигам главата си за да го погледна в очите. Той се усмихва. Маха ръката, искам още и си го получавам след като сваля гащичките ми и ме поставя на масата. Погалва ме вече на голо. Това е още по възбуждащо. - Искам те! -казвам му. Подяволите откъде идва тази смелост, която проявявам. Усещам как вкарва единия си пръст май е показалеца и е твърде голям, изстевам, той вкарва още един. Това е влудяващо. Пръстите са му огромни. Той още не ме е целунал. Слагам ръцете си на врата му и опирам главата си на рамото му като не спирам да стена. Притискам се в него за да мога да ги усетя още повече.
-Мамка му тясна си! - не знаем какво да му отговоря. Просто го прегръщам по-сило, а той маха ръката си от вагината ми. Повдига ме, а аз увивам краката ми около кръста му. Той тръгва към стаята си. Вече сме в нея не светкаме лампата навън е светло но пердетата на прозореца пречат на пряката слънчева светлина да влезе в стаята. Той ме постава на леглото му. Съблича роклята ми и вече оставам чисто гола пред него. Той след това сваля и тениската си. Откопчавам копчето и ципа на късите му черни дънки и ги издърпвам надолу, той ги сваля, заедно с боксерките си. Той ме целува нежно, аз отвръщам на целувката му. Задълбочаваме я от нежна става в страстна. Той навлиза в мен без предупреждение. Започва да се тласка в мен бързо. Ръцете ми му драскат гърба, а стоновете ми се откъсват от устата между целувките ни. След това чукане. Да това си беше уникално чукане. Той се тласка бързо в мен. Без да спира, свършваме и двамата едновременно. Той се забива в мен и застива. Отпуска се върху мен. Тежи, но не искам да прекъсвам това и той да излиза от мен. Но твърде много тежи. Усещам тежкото му дишане.
-Джуйон излез и стани от мен, тежиш. -той се надига и ме целува. Излиза от мен и ляга на леглото до мен. Придърпва ме към него и не прегща силно. Все едно ще избягам някъде.

                                    Treasure_girl🐞

СънищаWhere stories live. Discover now