🐞Племеникът🦋

72 2 1
                                    

Събота. Топъл майски ден. Седя в градината на баба ми и се люлея на люлката. Трябва да разходя кучето ми и да отида до къщата на братовчедка ми Елена за да ѝ направя маникюр. Две в едно, защото много ме мързи. Горещо ми е, кучето ми ме мрази, а братовчедка ми ще ходи на сватба и се налага. Ставам от люлката и си мисля да не се преобличам, въпреки че съм облечена като проститутка с къси дънкови панталонки и розов топ, който не покрива кой знае колко от плътта ми, все пак е адска жега, а аз ще ходя до братовчедка ми, която живее със съпруга си и по-малкия ѝ син, който е по-голям от мен, през една пресечка. Влизам в къщата, вземам каишката на кучето и куфара с нещата ми за маникюр и излизам отново. Кучето се е навряло под люлката, но кагато вижда каишката си се втурва към мен.

Елена е на 45 години и има двама сина. Мирослав е по-големият, на 26 и си има бебенце. Ивелин е на 24, има си приятелка и тъкмо той ми отваря вратата. Обут е само с къси панталони и е секси. Мозъкът ми понякога си прави номера с мен и ме кара да имам грешни мисли с него. Не е реално, невъзможно е да има нещо между нас, въпреки че не веднъж съм имала мокри сънища с него.

Та той ми е племенник! По дяволите!

Но той се подпира на рамката на вратата и ми се усмихва.

-Майка ти? - питам го. Не мога да изрека повече думи.

-Излезе - той казва само това и ме оглежда от горе до долу и се усмихва. Пиян ли е?

-Жалко... Искаше да ѝ правя маникюр, защото утре е на сватба

-Знам! И аз ще ходя на тази сватба, и ти също.

-Да...

-Влез и я изчакай!

Изпълнявам и двете с кучето ми влизаме. Настаняваме се на дивана, а Ивелин набира номера на майка си и излиза от хола. Когато се връща въздъхва.

-Няма да се прибере до два часа, каза ако имаш някаква друга работа да си я си я свършиш.

-Нямам друга работа, скучно ми е, горещо ми е...

-В такъв случай ми каза да ти правя компания, докато я чакаш.

Той сяда до мен на дивана и се приближава до мен.

-Какво предлагаш да правим? - изричам този въпрос, а той без предупреждение ме целува.

Той ми е племеник! Той ми е племеник!

Но колкото и да си го повтарям, не мога да спра да го докосвам и целувам. Обкрачвам го, а ръцете му са на задника ми. Знам, че е ми е племеник и е по-голям от мен с цели 7 години, но е привлекателен и ме иска, а аз съм загоряла и той не спира да стиска дупето ми.

Съблича бързо топа и сутиена ми. Ръмжи доволно при вида на циците ми ги облизва. Поставя ме на дивана и започва да разкопчава дънките ми. Събува ги бързо, заедно с прашките ми и когато ги хвърля кучето ми изкимтява веднъж. Вероятно я е уцелил с тях.

Той бързо събува късите си панталони заедно с бельото и разтваря краката ми.

Той е огромен! Поглеждам го в очите, което е грешка. Той се усмихва, облизва се и навира главата си между краката ми и ме облизва. Прокарва езика си няколко пъти между срамните устни и засмуква клитора ми. Поредното облизване, езикът му навлиза в мен. Когато го изкарва, на негово място вкарва два пръста и вече не ми пука кой е и какво иска от мен.

Докато ме чука с пръсти, устните му изучават тялото ми, стигат до устните ми и докато ме целува изкарва пръстите си и на тяхно място вкарва огромният си пенис в мен. Усещането да е в мен е прекрасно. Отдавам му се.

Грешно е, но е толкова хубаво.

Двамата с него сме едно цяло. Сякаш сме създадени един за друг, докато се движим в синхрон.

Ръцете му се движат по кожата ми, езикът му превземат устата ми, а тласъците му ме водят към оргазъм.

С всеки един тласък аз се приближавам към този момент и съм нетърпелива да го усетя.

Правила съм секс и с други момчета, но никога не съм стигнала до оргазъм, а сега съм на ръба. Устните му са вече върху врата ми, а движенията му се ускоряват, докато не усещам, как соковете ми го обливат. То изръмжава отново, повдига се, но не спира да се движи. Хванал е двата ми крака и ми се усмихва, докато го вкарва и изкарва от мен. Дишам тежко, докато оргазмът ме превзема, докато соковете ми го обливат.

Последното му навлизане в мен е най-дълбоко...

В следващият миг, той излиза, а спермата му облива корема ми. Белите капки попиват в кожата ми, когато ляга отново върху мен и започва да ме целува...

***

-Майка ще си дойде след малко, трябва да се почистим...

-Какво направихме? - питам го, а той отново се усмихва

-Нещо, което отдавна сънуваме и за което мечтаем и двамата...

При тези думи ме целува.

***

Влизаме в банята на втория етаж заедно. Той ми помага да се изкъпя, аз помагам на него. Опитваме се да го правим бързо. Ръцете ми треперят, когато го докосвам, той отново е възбуден, но нямаме време за повече игри. Когато приключваме се обличаме... През ума ми минава образа на приятелката му и на братовчедка ми, но в момента не трябва да мисля за тях или за това, което се случи.

Когато съм готова, той ми казва да сляза долу. Изпълнявам.

Когато сядам на дивана поглеждам кучето ми, което стана свидетел на всичко това. Тя ме гледа обвинително. Горката... Какъв ли шок е изживяла при тази гледка?

СънищаWhere stories live. Discover now