🦋 Тройка /1/ 🦋

247 1 0
                                    

Седнала съм на леглото ми, докато Джихун и Суки стоят пред мен изправени и се усмихват, усмихвам се и аз. Не чувствам никакво притеснение, само възбуда.

Джихун посяга към мен, погалва ме по косата. Жадувам устните му, но той не ме целува. Отдръпва ръката си и съблича тениската си. Суки прави същото. Първо ме погалва по главата, след което съблича тениската си. Никой от двамата не говори. И аз не говоря. Думите са излишни.

Просто трима приятели в една стая и едно легло. Всичко става бързо. Поглеждам първо Суки, после Джихун. Трябва да избера от кого да започна.

Хващам колана на Суки. Не знам защо избирам първо него. Докато го разкопчавам поглеждам към момчето, което харесвам, а той се усмихва. Не се сърди, въпреки че вече съм била с него в сънищата ми. Смъквам панталона на Суки заедно с боксерките. Той ми помага. Джихун също. Пред мен се разкрива красивата гледка на еректиралия огромен пенис на приятеля ми Хьонсук. Погалвам го. Знам, че трябва да направя същото и с приятеля ми Джихун, но усещането на кадифената му кожа в ръцете ми е божествено. Джихун се приближава и аз пускам съкровището на Суки 🤦

Той ми помага с панталона на Джихун. Двамата се усмихват. Вече имам еректирали пениси за всяка ръка и усмивка на лицето ми.

Помагат ми да се изправя и да се съблека. Хьонсук е зад мен и хваща ръба на топа ми и го повдига, докато Джихун, който стои пред мен, събува полата ми. Ръцете им са топли, докато Суки обхваща гърдите ми, Джихун събува бикините ми и прокарва пръст между срамните ми устни. Изстенвам. Джихун се изправя. Устните му са на милиметри от моите, усещам устните на Суки по врата ми, когато устните на Джихун се сливат с моите.

Единият е пред мен, другият зад мен. Усещам пенисите им да се опират в горещата ми кожа и се възбуждам още повече. Усещам ръцете им, които обхождат тялото ми, изучават ме и им харесва. Когато ме пускат ми става студено, но за кратко.

Поставят си презервативи и Суки ляга на леглото ми. Джихун ми помага да обкрача приятеля ни. Спускам се бавно по дължината му и започвам бавно да се движа нагоре и надолу. Изстенвам, защото усещането на пениса му вътре в мен е прекрасно. Джихун се качва при нас. Не искам да го пренебрегвам. Искам го в мен, но знам, че трябва да почакам. Той целува врата ми, докато аз не спирам да се движа по дължината на Суки, който ме е хванал за дупето и контролира движенията ми.

Джихун ме издърпва от прекрасното усещане, само за да ме положи върху Суки. Повдига леко дупето ми и навлиза в мен. Знам, че е той, защото е по-голям, по-дебел и по-дълъг и ме изпълва от различен ъгъл. Изстенвам силно, а Хьонсук ме целува. Джихун целува гърба ми. Той излиза бързо от мен. Празнотата не ми харесва. Искам още и го получавам. След като пръстите му навлизат в мен и със соковете ми започва да масажира ануса ми и докато го подмокря със собствените ми сокове пръстите му навлизат бавно и внимателно.

Пенисът на Суки отново навлиза в мен, докато пръстите на Джихун вече се движат свободно. Когато спира изстенвам недоволно, но когато усещам пенисът му на входа ми изпитвам удоволствие. Навлиза бавно в мен и двамата започват да се синхронизират, докато не постигнат идеалното съвършенство. Движат се като един. Докосват ме като един. Целуват различни части на тялото ми, а аз издавам звуци на задоволство и наслада.

Събуждам се с усмивка и подмокрена. Вкарвам ръката ми в бикините и усещам влагата. Изчервявам се. Сега как ще ги погледна?

Treasure Girl 🦋

СънищаWhere stories live. Discover now