🦋Бавачката🦋

65 2 3
                                    

На 21 съм, в колежа, но когато се прибирам за лятната ваканция все още има майки, които ме търсят за бавачка.

Защото бях най-добрата, докато ходех на училище. От 14 годишна ми се е случвало да гледам деца на всякаква възраст, включително и такива, които са с три и дори с две години по-малки от мен.

Матю е с 4 години по-малък от мен. В момента трябва да е на 17.

Но тази вечер не съм извикана да гледам него, а по-малката му сестра, която е на 7. Цели 10 години по-малка от него и тя е истинско съкровище, за разлика от брат си, който беше истински звяр и винаги се прибирах с главоболие. За щастие, той нямаше да е у тях си тази вечер, за което бях благодарна. Не ми пукаше къде ще ходи, само да е по-далеч.

***

Прекрасната малка Емили си легна в 9 и заспа като ангелче. Аз спокойно отидох в кухнята, налях си сок и отворих вратата към хола. Планът ми да стоя на дивана и да гледам някой ситком се провали с гръм и трясък, когато на дивана заварих двама натискаш се тийнейджъри.

Матю... И някакво момиче.

Прокашлях се, точно когато той навираше ръката си под полата ѝ.

Момичето набързо хвана ръката му и се изправи.

-Извинете ме! - тя сведе поглед. Познавах и това дете. 15 годишната Кари Донован. И нея съм гледала.

Тя ме поглежда виновно.

-Тук съм да гледам сестра му. - тя отново свежда поглед.

-Тръгвам си.

-Да ти извикам ли такси?

-Н-не, аз живея на близо.

-Отиди да я изпратиш, Матю!

-Няма да стане! Отивам в стаята ми

Той се изправя (Мамка му, колко висок е станал?) И отива към втория етаж и само се моля да не затръшне вратата. Не го прави, за което съм му благодарна.

Изпращам Кари до тях на бързо, (Наистина живее на близо) и се връщам, колкото се може по-бързо.

Заварвам Матю на дивана с кен бира в ръка и пуснат телевизор на порно.

-Не си се променил, въобще!

Трябва да му взема дистанционното.

-А ти ми провали плановете, Моника!

-Дай ми дистанционното! Сестра ти може да се събуди.

-Намалил съм го, а сега може да изчезнеш, защото иначе ще трябва да чукам теб!

СънищаWhere stories live. Discover now