Cilo dağında sert ve soğuk rüzgarlar esiyordu. Asker kamuflajının altında etrafı izleyen keskin nişancı telsizine konuştu
" Komutanım etraf temiz görünüyor"
" Anlaşıldı "
Komutan askerleriyle beraber ilerlemeye devam etti ve iyi görüş açısına sahip bir yerde mevzilendiler. Bir terör örgütü kampına baskına gelmişlerdi. Bir polis memurunun kızı kaçırılmıştı ve burada olduğu bilgisine ulaşmışlardı. Fazla zamanları yoktu. Teröristler kızı canlı yayında infaz edeceklerini söylemişlerdi.
Kampın iyi korunduğunu duymuşlardı ama etrafta kimse yoktu. Bu durum üsteğmeni şaşırtmıştı. Tuzak olduğuna adı gibi emindi.
" Kampa giriyoruz " dedi Üsteğmen
O önden hareket ederken arkasından askerleri geliyordu.
Etraf temiz görünüyordu ve nedense yerlerde kanlar vardı. Ortadaki prefabrik yapıya giderlerken üsteğmen hala şüpheliydi. Kapıyı açmadan önce bomba imha uzmanı olan Hilal kapıyı kontrol etti.
" Komutanım temiz. Tuzak yok"
Kapıyı yavaşça araladılar. Tüm terörislerin nereye kaybolduğu ortaya çıkmıştı. Hepsi buradaydı. Yaklaşık kırk tane ceset.
" Bizden önce başkası gelmiş gibi. "
" Komutanım kız burada " dedi askerlerden biri
Hızla arkadaki küçük çadıra gittiler. Üsteğmen elleri sandalyeye kelepçelenmiş , başına çuval geçirilmiş kızı gördü. Kımıldamıyordu. Hemen koşup başındakini çıkardı ve nabzına baktı. Neyse ki hayattaydı. Kız yavaşça gözlerini araladı .
Üsteğmen hasar kontrolü yapmak için kızı inceledi. Bacaklarımdaki morluklar kısa şortundan görünüyordu. Belli ki bir kaç tokat yemişti. Yüzünde de morluklar vardı. Makyaji akmış , saçları dağılmıştı. Hemen ellerini çözdüler. Üsteğmen ceketini çıkarıp kızın üstüne attı.
" Iyi misiniz ?"
" Sanırım iyiyim " dedi kız
Onu dısarı çıkarıp su verdiler. Hilal kızla ilgilenirken askerler hala etrafı kolaçan ediyordu.
" Komutanım Havin kod adlı terörist burada " dedi bir asker
Teröristi getirdiklerinde adamın yüzü dağılmıştı ve elleri bağlıydı .
" Kim yaptı bunu ?"
Adam konuşmazken genç kız ağlayıp korkuyla adama bakıyordu. Havin çatık kaşlarla kıza bakınca kız Hilalin arkasına saklandı. Hilal kalıplı bir yetmiş sekiz boyunca iri bir kadındı. Genç kız ise ancak bir altmıs beş vardı. Hilalin arkasında görünmüyordu bile.
" Kim yapti dedim"
Üsteğmen teröristin yarasına baskı yapınca adam acıdan bağırdı.
" Bilmiyorum. Yüzü kapalıydı gelip katliam yaptı. Beni de bağlayip gitti" dedi Havin
" Yalniz katliam değil bu temizlik" dedi bir asker.
Arkadaki kız yüzünü buruşturdu.
" Gidebilir miyiz artık. Etraf igrenç şekilde kan ve barut kokuyor"
Hilal kıza göz devirdi. Oldu olası böyle kızlardan nefret ederdi. Kızın tırnağında ki pembe ojelere iğrenen bir bakış attı. Sonra da ayağındaki yüksek topuklu botlara baktı. Dağda yürümek için ne muhteşem bir kombin diye düşündü. Hilal yıllarını bu dağlarda geçirmişti . Bu kız gibiler güvende olsun diye.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASENA (GÜÇLÜ KADINLAR -2 )
General Fiction" Bunu siz mi yaptınız ? Bu resmen vahşet " " Asena hanım bu adamlar sizi kaçıran adamlar yalnız. " -----------------------------------------------------------