15

6.4K 385 25
                                    

    Asena ve Cenk bir aractayken Jess ve Umut farklı bir arabadaydı.

  " Beni babamın evine bırakabilir misin ?"

  " O eve gitmeyeceğini sanıyordum"

  " Bu gece orada kalsam iyi olacak. Hem yarın sabah hazırlanmak için jesse gecerim zaten"

  " Asena bu gece için üzgünum . O adam.."

  " Cenk adam belli ki magandanın teki. Bir daha bu kadar kaba olma yanımda lütfen"

  " Tamam canım kusura bakma. Ben öyle bir anda kıskandım seni"

  " Ya sen beni mi kıskandın. Eh bu kadar guzel bir sevgilin varken işin zor doğrusu "

   Cenkde gülümsedi. Biraz olsun morali duzelmişti. Yanında tatlı tatlı gülümseyen sevgili varken gülmememesi imkansiz gibiydi. Cenk Asenayı bırakıp mahalleden ayrılırken Asena kapıyı çaldı. Anahtarını kaybetmişti. Aysel hanım kapıyı açarken kizını gorünce şaşırsa da bir şey demedi. Asena önce annesine sonra salona gidip babasına sarıldı. Her ne kadar babası ona sarılmak istemese de .

  " Babacım bir karar verdin mi ?"

  " Asena sana karşı hala kırgınım. Ama oraya geleceğim. Ne olur bir kez daha beni rezil etme . Kalbim dayanmaz "

Asena babasının yanaklarını öpüp odasına çıktı. Babası ona kızgın olsa da en azından gelmeyi kabul etmişti. Fazla kizgın kalamayacaktı.

Asena gecenin ilerleyen saatlerinde hazırlanıp evin catısına çıktı. Hemen ardından bir iple evin arka tarafına indi. Kapıdaki adam bunun olacağını tahmin edemezdi muhtemelen .

Hilal otelde kalmak istemediğinden tim otelde kalırken o ev kiralamıştı. Gecenin üçünde kapısı çalınca hizla yatağından kalkıp silahını hazırladı. Kapidan baktığinda gelen maskeli kişiyi gördü. Kapıyı açtığinda silahı maskeli kisinin alnına dayanmıştı.

  " Ne guzel bir karşılama bu böyle "

Hilal sesini duyar duymaz onu tanımıştı. Hemen onu iceri aldı. Karnındaki yaraya elini bastirmış ve salona geçmişti. Maskesini çıkarıp koltuğun uzerine attı.

" Sana ne oldu boyle ?"

" Hilal tıbbi dikiş biliyor musun?"

" Biliyorum tabi askerim ben"

" Önce şunu halletsen olur mu ? O sırada anlatırım"

  Hilal narkozsuz bir şekilde yaraya dikiş atarken karşısindaki o kadar rahattı ki. Pürüzsüz vucudu görünmese surekli yaralandığinı söyleyebilirdi. Hilal durumu dinledikçe şaşırdı . Demek ki bu günki görev bununla ilgiliydi. Işi bitince Hilale kimseye bir şey söylememesini tembihledi ve gitti.

  Asena sabah geç bir saatte uyandı. Partiye babasi ile gitmek istediğinden jess buraya gelecekti ve beraber hazırlanacaklardı. Gelirken Asenanın esyalarını da getirecekti. Asena kahvaltıya indiğinde Aysel hanım ve Tuğrul bey çoktan kahvaltı yapmıştı.

" Günaydın kızım. Iyi uyuyamadın mı yoksa. Biraz yorgun gibisin "

  " Günaydın annecim. Uyku tutmadı. Duş alayım geçer. Bugün jess gelecek partiye beraber gideceğiz. Size uyar mı?"

  " Tamam kizım sorun değil" dedi Tuğrul bey

   Kizı eve renk katıyordu resmen. Bir daha asla gitmesine izin vermeyecekti.

   Jess geldiğinde saat ögleden sonra üçe geliyordu. Elbiseleri giyinip hazırlandılar . Asena koyu göz makyaji yapıp hafif bir ruj sürerken , Jess hafif bir göz makyajı yapıp koyu bir ruj sürdü. Jessin elbisesi kırmizı ve uzundu. Derin bir yırtmacı verdı ve omuzları düsüktü. Asena ise siyah, askılı ve uzun tülden etekleri olan bir elbise giyinmişti. Bu elbiseyi sevmişti. Hem şıktı hem de rahat. Saçlarını örgülü bir topuz yapmış ince topuklu ayakkabılarını giyinmişti. Jessin kisa saçlarını ise hafif dalgalandırmışlardı.
   Odadan çıktıklarında Tuğrul bey kızlara baktı. Ikisi de çok güzel olmuşlardı. Aysel hanım kızlara baktı

ASENA (GÜÇLÜ KADINLAR -2 )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin