21

5.6K 371 18
                                    

  Jale bu gece Asena da kalmaya karar vermişti . Zaten bugünün kritiğini yapmaları gerekiyordu. Eve gelene kadar Tuğrul bey ve Aysel hanım söylenmiş Asena dinlemişti. Jale ise köşede sinsi sinsi gülüyordu.
   Asena sonunda odasına gelebildiğinde Jalenin karnına sert olmayan bir yumruk attı.

  " Niye ispikledin lan?"

" Kanka ne bileyim şimdi soruşturma açılmasın diye. "

" Iyi halt ettin . Zaten bir saate çıkardım ki"

  " Kanka kaya kimdi ? "

" Bilmem polismiş "

" Nasıl bilmem . Adamın koluna kelepceli kalmışsın bir saat"

  " Onu nereden duydun. "

   " Kürşat söyledi"

  " Lan siz ne ara ..? Hızına yetişemiyorum. Öğretmen ne oldu? "

  " Tatlı biri ama birbirimize uygun değiliz. Arkadaş kalacağız. Neyse hadi detayları anlat."

  Asena detayları anlatırken Jale bir kahkaha attı.

  " Keşke ben de olsaydım. Stres atardım."

" Kanka bir gidelim Hakkariye attıracağım ben sana stres"

  " Iki dakika komutan olma asena. Bu arada Kaya kimliğini biliyor muydu?"

  " Yok bilmiyor. Zaten boşversene bir daha nerede görüşeceğiz. Yat zıbar yarın beşte uyanacağız"

  " Ya asena son günümüzde bari doya doya yatalım"

" Olamaz. Idmansız gitmeyelim. Zaten görevde dört ay idman yapamadık."

" E spora gittik ya "

" Biz o sporları dinlenmek için yapıyoruz Jale. Sen de iyice tembel olmuşsun dikkatimi çekmedi sanma"

" Çekeceğimiz var desene"

  Kızlar gittikten sonra Kaya Kürşatın evine gelmişti. Bu gece burada kalacak yarın yola çıkacaklardı.
Kıyafetlerini degiştirip koltuga oturduğunda bileğindeki siyah ince tokaya baktı. Kürşat kahveleri alıp salona gelince tokayı çıkatıp cebine koydu.

" Evi nasıl bulamadın ki ?"

" Iyi ki bulamadım. Görmedin mi kızı"

  " Neyse atlattı çok şükür. Bu arada Asena ne ayak. Görüntüleri izledim adamları haşat etmiş"

" Bilmiyorum belki dövuş eğitimi almıştır. "

" Ama tatlı kızdı. "

" Aman ne tatlı ne tatlı. Oğlum adamın üstünde beyzbol sopası kırdı. "

" Polis falan olmasın?"

" Olsa söylerdi . Boşversene zaten bir daha nerede karşılaşacağız ki?"

  Sonraki sabah Aysel hanım kızların odasına girdiğinde ikisi de yoktu. Tam Tuğrul beye söylemek için salona giriyordu ki kapı sesi duyuldu. Kızlar salona glediklerinde Jale ayakkabılarını çıkarıp salonun ortasında yere attı kendini.

" Jale kızım ne oldu?"

" Yok bir şey anne spor yaptık"

" Aysel teyze Asena bana işkence etti. Babam bir sen iki. Çok zalimsiniz çok"

  Kızlar duş aldıktan sonra aşağı inip kahvaltı yaptılar. Bugün akşam uçakları vardı. Bütün gün gezip ihtiyaçlarını hallettiler ve eğlendiler. Zaten izinlerini kullanmış sayıldıklarından uzun süre izin alamayacaklardı.
  Akşam Jale ve hüsamettin bey Asenayı evden aldı ve onları havaalanına bıraktı.
  Kaya ve Kürşat sabah erken saatlerde araçla yola çıkmışlardı. 19 saatlik yol onları bekliyordu.

ASENA (GÜÇLÜ KADINLAR -2 )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin