22

5.6K 360 15
                                    

   Başkomiser yaralı arkadaşına baktı. Durumu iyiydi. Kurşun bacağını sıyırmıştı. Asena etrafın temiz olduğuna emin olunca maskesini çıkardı.

  " Yıldırım. Bu yolun güvenliğini sağlayalım. Siz önden gidin. Pöh aracını aramıza alalım. Yola dikkat edin eyp olabilir"

" Emredersiniz komutanım. "

  Başkomiser yüzbaşına tesekkür etmek için dönünce karşısında Asenayı gördü. Kız üniformasıyla çatık kaşları elindeki silahıyla tam bir Asenaydı. Üstelik hala kızın tokası bileğindeydi. O gece ondan etkilendiğini inkar edemezdi ama bir daha onu göreceğini düşünmemişti.
  Daha bu sabah karakola gelmişti ve gelir gelmez göreve çıkmıştı. Şehri karıştıran terörist gurubu buraya kadar takip etmişlerdi ama pusuya düşmüşlerdi.
  Asena bir süre yürüdükten sonra Kayayı gördü. Yürüyüşü şaşkınlıkla yavaşlasa da az sonra kendine geldi. Hızla yanına gitti.

  " Yüzbaşım" dedi Kaya Asena güldü.

" Hilal bıyıklardan anlamıştım pöh olduğunu "

  " Tüh demek çok belli ediyorum"
 
  " Daha dün geldim ve şimdi de sen buradasın. Ne tesadüf değil mi ?"

" Kader diyelim yüzbaşım"

  " Komutanım etraf temiz . Gitmeye hazirız" dedi Gökmen

  " Tamam.  üsteğmen Yıldırım  araçla önden gidecek . Bizde arkada olacagız. Başkomiserim siz ortada kalın. Özel harekat daire başkanlığına kadar size eşlik edeceğiz"

  Araçlara bindiler. Araçlar tuzak ihtimaline karşı yavaş gidiyordu. Bir saat sonunda varmışlardı. Ortadaki araçtan Kaya inip arkadaşının ambulansa taşınmasını izledi.

  " Yardımlarınız için teşekkürler " dedi Kaya . Asena ile el sıkıştılar.

  " Görevimiz . " dedi Asena. Jale onları görür görmez Aseya kaş göz yapıyordu.

Tim araca binerken Kaya Asenayı durdurdu.

   " Asena bir daha görüşür müyüz? "

   " Bilmem hakkari küçük bir yer. "

   Araca bindikleri andan itibaren Jale gülerek Asenaya bakıyordu.

  " Gözünü oyarım Jale önüne dön"

  Tim anlamayarak onlara bakarken Jale hala gülümsüyordu.

  " Aha dedikodu" dedi Emir

  " Hiç heveslenme yok dedikodu falan "

Alaya geldiklerinde Asena Yarbaya rapor verip kıyafetlerini değiştirdi. O sirada Jale timle dinlenme salonundaydı.

" Eee üsteğmenim Asena komutanımın meselesi ne ?"

" Sanane emir " dedi Hilal

Jale hemen dedikodu pozisyonu aldı. Emire yaklaştı ve anlatmaya başladı. Bitirdiğinde Hilal ve gökmen hariç herkes şaşkındı.

" Komutanım sivilde bile rahat durmuyor demek " dedi Gökmen.

    Hilal ise sadece güldü. Ondan beklenecek bir hareketti.

  " Gençler akşam yemeğe mi gitsek ?"
Dedi Turan . Herkes bu fikri beğenmişti. Asena gelince Jaleye baktı. Yine bir haltlar yediği belliydi.

" Komutanım pöh başkomiserini yakından tanıyormuşsunuz " dedi Emir
  Jale koluna yumruk atsa da onu susturamadı. Asena Jaleye bakarken Jale odayı inceliyordu.

  " üsteğmen yıldırım bu operasyonun raporlarını sen yazacaksın"

  " Komutanım ama .."

" Itirazın mı var ?"

ASENA (GÜÇLÜ KADINLAR -2 )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin