Yemekten sonra Tugrul bey ve Muhammer bey salona geçti. Kahveleri hazırlanırken Muhammer bey asıl geliş nedenini açıkladı.
" Tuğrul senin kızın ifadesini almamız lazım. "
" Tamam yarın gelip verir ifadesini. Bir de polis korumasi falan mı versek yanına ?"
" Olabilir. Bu adamların şu özel davayla bir bağlantısı olabileceğinden şüpheleniyorum. Dava çözülmeden başka düşmanlar da çıkabilir. "
" Adamlarla ilgili bir şey mi buldunuz yoksa. "
" Bugün üstlerden operasyonda önemli belgelerin ele geçirildiği bilgisi geldi. Ama yetmiyor. Nedense hep ucundan yırtıyor bu adamlar"
" Daha önce birkaç operasyonda içeriden bilgi sızmıştı değil mi ?"
" Aynı şeyi düşünüyoruz sanırim"
Ikisi de uzun zamandır içlerinde casus olabileceğinden şüpheleniyorlardı. Oldukça varlıklı olan Murat Kuşçu isimli bir adamın péşindeydiler ve her defasında adam davalardan aklanıyordu. Ne zaman bir işyerine baskın yapılacak olsa önceden haber alıyordu . Henüz ellerinde belge yoktu. Üstelik Tuğrul başkomiserden bu işi deşmemesi konusunda emir almıştı. Asena odaya girince ikisi de konuyu kapattı.
" Asena gidip ifade vermen gerekiyormuş"
" Tamam babacım. Yarın versem olur mu ?"
" Olur kızım. Yarın beraber gideriz. Hem yaşadıkların kolay değildi. "
" Sahi Asena sen dövüş eğitimi almamış mıydın?"
" Muhammer amca ben şiddet içerikli şeyleri sevmediğim için kursa da gitmedim. "
Tuğrul bey ters ters baktı kızına. Her zaman beyaz atlı bir prensin gelip kendini kurtaracağını düşünen kızlara gicık olurdu. Şimdi kızı aynı şeyi yapıyordu.
" Bu eller sanatçı elleri Muhammer amca. Adam falan dövemem ben "
" Ama kendini koruman şart. "
" Babam beni korur. Hem asker var polis var. "
Kapıdan bir korna sesi gelince Asena koşarak cama çıktı. Beklediği kişi gelmişti.
" Arkadaşım geldi. "
Asena kapıya koşup arkadaşına sarıldı. Hemen arkadaşını içeri aldı. Görüşmeyeli henüz iki hafta olmuşken onu özlemişti. Tuğrul bey de kızının arkadaşını fazlasıyla merak ediyordu. Sonunda Asena arkasını elinden tutarak salona getirdi.Tugrul bey kızı görür görmez ağzındaki kahvesini püskürtüp öksürmeye başladı. Aysel hanım ona su uzatırken zor da olsa alıp içti. Herkes salona bomba gibi düşmüs kıza bakiyordu.
" Babacım okuldan arkadaşım Jesica ."
" Jesica . Bir de yabancı yani "
Jesica bir yetmiş beş boyu sapsarı ensesinde saçları ve mavi gözleri ile oldukça sıradan ve guzel bir kızdı aslında. Onu farklı yapan tarzıydı. Siyah deri bir tayt üzerine siyah dantel büstiyer ve deri ceket giyinmiş simsiyah bir göz makyajı yapmış bordo bir ruj sürmüştü. Bütün bunların yanında boynundan sol koluna inen siyah bir ejderha dövmesi vardı. Iki kulağı küpelerle doluydu. Her iki elinde de bol bol yüzük vardı. Kaşında dudağında ve burnunda ise piercing vardı.
" Memnun oldum " dedi jesica gayet düzgün bir türkçesi vardı.
" Bir şey soracağım kızım. Metal dedektöründen geçebiliyor musun?"
Muhammer beyin bu şakasına kimse gülmedi. Hala şoktaydılar. Kızları böyle insanlarla mı arkadaşlık ediyordu yani. Asena kimsenin tepki vermeyeceğini anlayınca arkadaşına dönüp gülümsedi.
" Ben Jess'e odamı göstereyim " dedi
Ikisi yukarı çıkarken Tuğrul beyin yine kalbi sıkışmıştı. Aysel hanım koşup ilaçlarını getirdi.
" Bakalım daha ne çıkacak başımıza . Arkadaşa bak. "
Iki arkadaş yukarıda sohbet ederken Jesica zamanın nasıl geçtiğini fark bile etmemişlerdi. Jesica çıkmak için hazırlandığında saat gece yarısını çoktan geçiyordu.
" kizım arkadaşını evine biz bıraksaydık. "
" Yok babacım erkek arkadaşı alacak onu "
On dakika sonra kapının önünde bir motor durdu. Siyah ceketli iri adam motordan inip kaskı cıkardı ve evin zilini çaldı. Tuğrul bey adamı kendisi de görmek istemişti. Sonuçta kızının arkadaşının sevgilisi ise sık sık görüşüyor olmalıydılar. Asena kapıyı açtığında Tuğrul bey bir kez daha dondu kaldı. Gelen başkomiserleri Yakup Saka nın oğluydu. Umut , sık sık karakola gelip babası ile görüşüyordu.
" Iyi akşamlar. " dedi umut Asena henuz onunla tanışmamıştı. Onu içeri davet edip elini uzattı.
" Merhaba ben Asena "
" Biliyorum. Iyi akşamlar Tuğrul amca , Aysel teyze"
"Siz tanısıyor musunuz ?"" Evet Umut bizim başkomiserin oğlu. "
Asena gülümsedi
" ne büyük tesadüf . "
" Biz artık gidelim mi ? " dedi Jesica
Onlar tekrar iyi akşamlar deyip çıkarken Tuğrul bey kızını sorgulamak istiyordu. Onlar gider gitmez Asena ile beraber salona geçti.
" Kizım Umut ve jesica ne zamandır tanışıyor. Sizin okulunuz yeni bitmedi mi ?"
" Babacım Jess benden önce mezun oldu. Çalışmak için dönmüştü. Iki ay önce bir barda şarkı söylüyordu. Orada tanışmişlar. "
" Bir de barda şarkı soylüyor öyle mi ? Daha neler göreceğiz. Düzgün bir tane bile arkadaşin yok mu senin?"
" Jess gayet düzgün biri. "
" Onunla bir daha görüşmeni istemiyorum"
" arkadaşlarıma karışamazsın baba"
Asena babasına bağırınca onu kırdığını fark etti. Ona kırgın kalmak istemiyordu.
" Baba ben yanlış bir şey yapmam. Sadece bana güven olur mu ? Bir gün bende seni gururlandıracağım."
Tuğrul bey cevap vermese de Asena iyi geceler deyip odasına çıktı. Bir gün babasını gerçekten gurulandıracaktı. Isi gücü yokmuş gibi dedikosunu yapan , onu yargılayan elseştiren Bütün mahalleliyi ,arkasından konuşan herkesi utandıracaktı. Tabi bunun için biraz daha çalışmaliydı.
Sonraki sabah karakola ifade vermek üzere gideceği için hazırlandı. Hava oldukça sıcak olduğundan pembe yazlık bir elbise ve krem rengi sandaletler giyinmiş hafif bir makyaj yapmıştı. Saçlarını da dağinık bir topuzla toplamıştı. Çantasını alıp aşağı indiğinde annesi çoktan kahvaltı hazırlamıştı. Onu görünce durup inceledi.
" Ne oldu annecim şaheserine mi bakıyorsun ?"
" Kızım yaralarını nasıl kapattın"
" Makyaj soğolsun hiç belli olmuyor değil mi "
kaşındaki ve dudağındaki yara dışında hiç bir şey belli olmuyordu. Kolları bocaklari ve boynundaki yarayı kapatabilmişti. Teröristin boynunda biraktıgı beş parmağının izini kapatmak zor olmuştu. Tuğrul bey aşağı indiğinde asena onu görünce gülümsedi ve günaydın dedi. Tuğrul bey ona hala kırgındı cevap vermeden sofraya gecti. Asena morali bozulsa da belli etmeden sofraya oturdu. Kısa bir kahvaltıdan sonra Tuğrul bey Asenanın yüzüne bakmadan konuştu.
" Seni ben bırakacağim "
" özel harekatta ifade vermeyecek miydim?"
" Askeri bir operasyonla kurtarıldığın için ifadeni seni kurtaran timden biri alacak. Jandarma bölge komutanlığına gideceğiz "
" Tamam gidelim bakalım"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASENA (GÜÇLÜ KADINLAR -2 )
General Fiction" Bunu siz mi yaptınız ? Bu resmen vahşet " " Asena hanım bu adamlar sizi kaçıran adamlar yalnız. " -----------------------------------------------------------