24(FİNAL)

8.1K 463 61
                                    

  Kafeden çıktıklarında Jale sinirden çatlamak üzereydi. Kürşatı uğurladıktan hemen sonra Asena koşmaya başladı. Jale de hemen arkasındaydı.

  Jale sonunda yorulduğunda durdu. Asena geri dönüp Jaleye baktı.

" Hamlamıssın sen Jale"

" Ben hamlamadım sen uçuyorsun. Robotsun sen robot. Hemde hain bir robot. Ne diye anlattın ki gazino macerasıni"

" Sevgilin seni tanısın ama değil mi ?"

Yıllar önce üniversite dönemlerinde Jale ve Asena eğlenmeye çıkmışlardı. Tabi Asena alkol almak istememişti. Asla alkol almazdı. Jale ise diğer arkadaşları ile eğlenmek istemişti. Sonraki sabah Jale uyandığında şehrin ortasında bir heykelin üstündeydi. Polisler onu aldıktan sonra Asena onu karakoldan almıştı. Bu arada tüm olayı öğrenmıs , görüntüleri izlemişti. Jale önce kavgaya karışmış birinin kafasında şise parcalamış  , kaçarken arkadaşlarini kaybetmişti . Bu arada kendisini soymaya çalışan hırsızları alkollü haliyle dövmüş onların telefon ve saatlerini hatta birinin ayakkabısını almıştı. En son boğa heykeline binip onu sürmeye çalışmış ve orada sızmıştı. Asena zor da olsa arkasını toplamıştı.

  " Görürsün ben de seni Kaya enişteme rezil edeceğim"

" edersin edersin"

" Ne ? Enişte dememe bir şey demedin"

  " sanırım artık enişten olacak. Bugün karşılaştık. Sivilde buluşacağız"

" Gercekten mi ? Sonunda. Neyse affettim gel"

  Alaya döndüklerinde kapıda bir sürpriz onları bekliyordu. Elinde çiçekle doktor yavuz Asenanın karşısındaydı.

" Bu ne alaka şimdi ?"

Asena ona doğru ileledikce Jale onunla dalga geçiyirdu.

" Belki seni evinin kadını yapmak için gelmiştir"

" Aynen saçlarımdan sürükleyerek mağaraya kapatmak için geldi kesin "

" Asena hanım" dedi Yavuz

Yine çok yakısıklı görünüyordu ama hala bir mağara adamıydı.

" Nasılsınız "

" Sizi görene kadar iyiydim"

Yavuzun yüzü düşse de belli etmeden gülümsedi. Jale nöbet kulubesindeki merakli askerle beraber olayı izliyordu. Az sonra mesaj attiği emir geldi. Bu olayı kaçıramazdı.

" Şey Asena hanım ilk görüşmemiz biraz tatsız oldu. Ben sizden bir şans daha istiyorum. "

  " Ne için şans ?"

" Tanışmak için tabi ki . Hem bu kez fikirlerimde değisti. Sizi her halinizle kabul edeceğim"

Asena ağlar gibi yapıp Jale ve Emire döndü.

" Aman Allahım ne büyük lütuf. Mutluluktan ağlayacağim şimdi. Demek beni kabul edeceksin "

  " Tabi ki senin için geldim buraya kadar "

" Sen beni nasıl buldun harbiden "

" Annen verdi adresini."

" Annem verdi ? Sen gidip adresimi mi istedin"

" Asena sen güzel bir kadınsın. Ben de yanımda güzel bir kadın gormek isterim. Mesleğinde sorun değil."

" Ben bir de başka mağara adamlarına bakayım"

" Ne ?"

" Bu zekayla nasıl doktor oldun sen ? Ben seni istemiyorum . Yine reddediyorum seni. Bir de lütuf gibi gelip konuşuyorsun. Zahmet etmişsin hadi güle güle"

ASENA (GÜÇLÜ KADINLAR -2 )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin