14

6K 374 12
                                    

  " Sergey beni öldürecek . Can güvenliğim yok" dedi Murat Kuşçu

  Sergey tutuklanmış ve adamlarının çoğuda onunla tutuklanmıştı. Rus yasalarına göre hapse girince hakkındaki diger davalar da açılmış ve yasal olan mal varliğını kaybetmişti. Hala yeraltının önemli isimlerinden biriydi ve hapiste bile olsa Sergeyin adamları onun peşindeydi.

  " Merak etme türkiyede güvendesin. En azından adamların konuşmadıgı sürece"dedi Yakup 

  " Ya ben.  yine asker baskın yaptı. Hani içeride adamın vardı senin" dedi Hassan . O da çok öfkeliydi

  " En güvenilir adamlarımdan biri yardımcım oldu. Diğeri Yarbay öldükten sonra yerini sağlamlaştırdı. Ama onlarında haberi yok. Belki de başka bir örgüt bizi gammazlıyordur"

  Bu ihtimali düşünmeye başladılar. Bu odada plan yapılsa da sonucta uygulamak için başka adamlara ihtiyaç vardı.

  " Bu günki konumuz bunlar degil zaten. Yarın bir parti veriyorum ve bu masadaki herkes katılacak. Yeni ortağımızla tanışacağız"

  " Yeni ortak mı ? Kim?"

" Yarın öğreneceksiniz zaten . Herşey mükemmel olmalı . Kimse bir şeyden şüphelenmemeli. "

  Umutun adamı heryerde kızları aramış , iki saatin sonunda onları bir kahvecide görmüştü. Ellerinde poşetler vardı.

  Gökmen kötü haberi time ilettiğinden beri tim mutsuzdu. Hüsammettin Yarbayla çalışmışlar ve onu sevmişlerdi. Cenaze törenine katılmaya karar vermişlerdi. Dinlenme odasının kapisı açıldiğında herkes ayağı kalktı. Albay buraya nediren gelirdi .

  " Gökmen "

" Üsteğmen Gökmen Turan emredin komutanım"

  " Timini topla acilen bir görev için Ankaraya dönüyorsunuz. Yalnız bu görev gizli olacak dikkat edin . Orada Pöh başkomiseri Muhammer Yıldız sizi karşılayacak. Ortak operasyon düzenleyeceksiniz. Üsteğmen dereli de gelecek.  "

  "Emredersiniz komutanım" dedi Gökmen

  Daha bir kaç gün önce oradaydılar zaten. Ne olmuştu ki ?

  " Hadi yine iyisin Hilal kankanı göreceksin"

  " boş boş konuşma Emir. Belli ki önemli bir operasyon olacak. "

  " Umarım bu kez yılanın basinı ezeriz"

   Tim toplanırken Muhammer bey de hazırlık içindeydi . Tabi bunu belli etmeyecekti. Sadece en güvendiği adamlarıyla yapacaktı bunu. Yarın kıyamet kopacaktı.

  Kızlar avmden çikıp kuaföre girdiler. Kuaförün içi görünmese de adam iceri girmemesi gerektiğini biliyordu. Iki saat de orada kaldıktan sonra bir taksi ile eve döndüler.

  Umut arada kameradan kızları izliyor ve isine dönüyordu.

  " Abi daha bugün sevgili oldum kızla daha zaman geçirmedik. "

  " Hadi Cenk hadi. Biliyorsun bunlar önemli. Hem yarın partide eğlenirsiniz. Akşamda yemege çıkarirız kızları"

  " Süper fikir. Arayıp haber vereyim . "
   " Cenk sabahtan beri mesajlasıp sırıtıyorsun fark etmedim sanma"

  " Herşeyi de fark et zaten. Sen yengeyi kamerayla izliyorsun "

  " Sanane lan benden "

    Asena ve Jess işlerini tamamlamışlardı. Tek yapmaları gereken bu geceki işi de halletmekti. Yarın partide ortalık yıkılacaktı. Uzun zamandır eğlenceden uzak kalan kızlar için bu çok eğlenceli olacaktı.

ASENA (GÜÇLÜ KADINLAR -2 )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin