Asena ve Jess tüm gün evde kalmışlardı. Hatta neredeyse tüm gün yerlerinden kımıldamamışlardı bile. Nadiren kalktıklarında da kamera açısı Umutun yuzlerini gormesine engel oluyordu. Bu akşam çok önemli bir işi olmasa Jessin evine gidedecekti. Mecburen Cenk gitmek zorundaydı artık.
Asena markete gitmek için evden çıktığında saat çok geçti. Neyse ki 24 saat kapanmayan marketler vardı. Markete ulaşmak için tenha bir sokaktan gecmesi gerekiyordu. Sokak boş olmasına rağmen tam sokağın sonundaki serserileri gorünce vazgeçti. Üç adam yüksek sesle kahkaha atıyordu. Biri elindeki alkol şişesini bırakırken sokağın ortasındaki kızı gördü.
" Oğlum hayal mi görüyorum ben"
Diğerleri de Asenaya bakarken Asena yavaşça geriye doğru adımladı.
" Baksanıza kimse de yok. " dedi diger adam
Niyetlerinin iyi olmadığı belliydi. Adamlar hızlı adımlarla Asenayi takip ederken Asena arkasına baka baka hızlı bir şekilde yürüyordu. Adamlar ona yaklaşırken koşmaya başladı. Arkasından adım sesleri gelirken bir kez daha dönüp arkasına baktığında birine çarptı. Carptığı kişi kollarından tutarken Asena korkuyla çığlık attı.
" Asena "
Asena başını kaldırıp çarptığı adama baktı. Ve ona sarıldı.
" Cenk "Cenk önce kollarında titreyen Asenaya sonra arkasındaki adamlara baktı. Bir eli Asenanın belindeyken diğr eliyle silahını çıkarıp adamlara gösterdi. Adamlar korkuyla birkaç adım gerileyip diger tarafa doğru koşmaya başladı. Cenk kollarındaki kadına bakıp saçlarını okşadı. Asenayı etkilemek için bir şey yapmasına gerek kalmayacaktı belli ki .
" Asena sen iyi misin?"
" Sayende. Ben markete gidecektim. Ama onları görünce korktum. Sen olmasan ne yapardım"
" Tamam sorun degil. Gittiler bile. Hem ne zaman istersen kurtarıcı prensin olurum ben"
Asena gülümsedi. Ikisi eve doğru yürürken Cenk Asenayı durdurdu.
" Asena sana bir şey söylemeliyim. Ben senden hoşlanıyorum "
Asena şaşkın şaşkın Cenke bakarken yanakları kızarmıştı.
" Cenk daha biz tanışalı üç gün oldu. Biraz hızlı olmadı mı?"
" Bilmem seni gördüğüm ilk anda beri söylemek istediğim için anca dayandım zaten. Asena ben bana bir şans vermeni istiyorum. Hemen bir cevap verme yarın konuşuruz olur mu ?"
Asena ona yapacağı sürpriz ile gülümsedi. Bir günlüğüne de olsa dikkat çekmek istemezdi tabi.
Evin önüne geldiklerinde Asena iyi geceler deyip iceri girdi.
Sonraki sabah Aysel hanım ve Tuğrul bey kahvaltı ederken ev sessizliğe gömülmüştü. Tugrul beyin itibarı yee bir olmuş gururu kırılmıştı. Ona bu iftirayı atanlar işlerini iyi yapmıştı.
Murat kuşçu dün gece fazlasıyla keyifliydi. Malları göndermişti ve Sergey çoktan kendi gemisine naklettirmiş olmalıydı. Bir adamı koşarak odasına gelene kadar o öyle sanıyordu." Murat bey "
" ne var ?"
" Efendim polis dün geceki gemiyi yakalamış . Mallara el koymuşlar. "
Murat aniden ayağı kalktı. Devrilen sandalyesinin farkında bile değildi.
" Ne demek polis yakalmış. Nasıl oldu bu ? Sergeyin haberi var mı ?"
" Vardır mutlaka . Onu da almışlar içeri. Mallari naklederken iş üstünde yakalanmış. "
" Beceriksizler. O kadar adam . Yakup saka herşeyi halletmişti"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASENA (GÜÇLÜ KADINLAR -2 )
General Fiction" Bunu siz mi yaptınız ? Bu resmen vahşet " " Asena hanım bu adamlar sizi kaçıran adamlar yalnız. " -----------------------------------------------------------