Tuğrul bey kızı gittikten sonra ona o kadar kızgındı ki Aysel hanımın ağlamasına bile izin vermedi. Kızının kendisini rezil ettiği yetmezmiş gibi bir de suçunu kabul etmiyordu. Kızının neden böyle olduğu da ortadaydı onu fazla şımartmıştı. Artık onun bahsinin evinde geçmesini bile istemiyordu.
Asena ve Cenk klupte daha bir yakınlaşmış ve arkadaş olmuşlardı. Tabi Cenk yine onunla flört etmekten çekinmiyordu. Tüm gün eğlendikten sonra jess ve Asena eve geç saatte döndüler.
O gece geç saatlerde komiser yardımcısı Tuğrul Atalay mesaiye kalmıştı. Aysel hanım ise yalnız kalmamak için ablasına gitmişti. Iki maskeli adam işlerini halletmek için en mükemmel zamanı bulmuştu. Daha maskelerini takmadan gözlem yaparken bir hayat kadınının kendisine carpması ile şaşırdı adam. Kadın sarışın ve orta boyluydu. Yuzüne bile bakmadan geçip gitti kadının yanından. Bu gece bu işi batırırsa Umut bey onu öldürürdü. Ortağıyla beraber maskesini takıp eve ilerledi. Bir başkomiserin evine göre fazla kolay girmişlerdi eve . Umut bey nasıl olduysa evin anahtarını almayı başarmıştı. Eve girip tarif edilen yatak odasına girdiler ve yataģın altına ellerindeki siyah çantayı bıraktılar. Geldikleri gibi kolayca çıktıkları için hiç sorun yaşamadılar.
Sonraki sabah Tuğrul Bey eve döndüğünde hezüz eşi gelmemişti. Asena da inat edip dönmediğinden ev boştu. Koltuğa oturup bir süre sessizlik içimde gözlerini yumdu . Bu sessizlik bir kaç dakika sürmüştü. Kapı gürültü ile çalınırken Tugrul bey hızla doğrulup kapıyı açtı. Aynı karakolda çalıştığı memurlar kapısındaydı." Hayırdır beyler daha bir saat önce beraberdik. Bir sorun mu var "
" Komiserim bir ihbar aldık. Evinizi aramamız gerek "
" Ne ? Ne ihbarı "
" Komiserim zorluk çıkarmayın ne olur. Emir çok yukarıdan geldi"
" Iyi arayın bakalım. Zaten bir şey bulamayacaksınız"
Tuğrul bey evinin salonda sandalyede otururken polisler eve dağıldılar. Aysel hanım geldiğinde polisleri görünce endişelendi. Tuğrul bey bu kez eşini sorun olmadığına ikna etmeye çalışıyordu. Az sonra polislerden biri elinde bir çanta ile aşağı indi. Üstelik Tugrul bey bu çantayı ilk kez görüyordu .
" Komiserim bunu açar mısınız?"
" Bu benim değil ki ?"
" O zaman neden yatak odanızdaydı"
Bunu söyleyen Tugrul beyden sonraki yetkili memur Demir di. Kendisi eger Tuğrul bey emekli olursa yerine geçebilecek kişiydi.
" Bilmiyorum. Bakın o bana ait değil"
" Ben de daha önce görmedim bu çantayı " dedi Aysel hanım
Tabi Demir onları dinlemedi bile. Önce şifreli çantayı açmalıydı.
" Şifresi ne komiserim"
" Bilmiyorum"
" Asenanın doğum tarihini dene " dedi Demir.
Tuğrul bey söylemeyince kendisi söyledi.
" 080595"
Çantak klik sesi ile açılırken Tuğrul bey de şaşkındı. Çantadan tomar tomar para çıkmıştı. Üstelik paralar dolardı.
" Komiserim ihbar doğruymuş"
" Bu ne böyle. Benim degil bu"
" Üzgünüm komiserim. Rüşvet almakla suçlanıyorsunuz. Sizi tutuklamak zorundayım.
" Ne ? Ben bir şey yapmadım"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASENA (GÜÇLÜ KADINLAR -2 )
General Fiction" Bunu siz mi yaptınız ? Bu resmen vahşet " " Asena hanım bu adamlar sizi kaçıran adamlar yalnız. " -----------------------------------------------------------