11

6.1K 374 57
                                    

   Asena sabah uyandiğında hemen duş aldı ve dünkü konuşmalrı aklından geçırdi. Babası gerçekten onu eve kitleyebilir miydi ? Üstelik görüşmesi gereken bir eş adayı da vardı. Tabi dün geceden sonra hala varsa.
   Halletmesi gerek isleri vardı ve eğer babası gerçekten onu eve kitlerse istemediği şeyler yapabilirdi.
Zaten bildiklerinin ağırlıği ona yetiyordu. Bugün jesicaya gitmesi gerekiyordu.
   Kahvaltıya indiğinde Aysel hanım ona ters bir bakış attı. Tuğrul bey ise salonda oturmuş kızın uyanmasını bekliyordu.
  
  " Asena buraya gel"

  Asena usulca babasının karşısina geçip oturdu.

   " Babacım ben özür dilerim. "

  " Demek olanları hatıŕlıyorsun. Önce söyle bakalım kimdi o çocuk"

  " Cenk Umutun arkadaşı. "

  " Bir daha onunla da jesicaylada görüşmeyeceksin . "

  " Baba..."

  " sözümü kesme. Öğretmen olacak dedik şarkıcı oldun , okulu iki yıl uzattın , üstelik dün gece eve ayakta bile duramayacak halde bir adamın kucağında geldin. Butün mahalle bizi konuşuyor"

  " Baba ben yetişkin bir kadınım beni bu şekilde kısıtlayamazsın"

  " Kısıtlarım. Benim namusuma laf gelecekse kısıtlarım. "

  " Benim namusum mahallelinin konuşmasıyla bozulacak bir şey değil. Kime ne ? Biraz eğlenmek istedim sadece"

  " Eğlendin mi  bari ? Beni rezil ederken eğlendin mi ? Bu evde benim catım altında yaşıyorsan hareketlerine dikkat edeceksin. Beni gururlandırmadın bari rezil etme"

" Ben rezillik bir şey yapmadım. Her hareketimde beni rezil etme asena , bak muhammerin oğlu askermiş , bilmem kimin kızı öğretmenmiş asena . Ya yeter . Beni sadece oldugum gibi sevsen olmaz mı ? Ne bu gururlanma isteği. Kızım mutlu yeter desene baba"

  " Her baba evladıyla gurur duymak ister. Üstelik sen kızsın hareketlerine dikkat edeceksin"

  " Doğru erkek olsam erkek adam içer hakkıdır derdiniz değil mi ? Belki erkek olsam benimle gurur duyabilirdiniz "

  " Asena sana gelen laf bana geliyor. Evlenene kadar otur evinde. Sonra ne istersen kocanla yap"

  " Baba ben evlenmek istemiyorum. Ben tek başıma herşeyi zaten yapabilirim neden bir kocaya ihtiyacım olsun"

" Bana feminist saçmalıklarla gelme . Sen kızsın. Evlenene kadar benim sonra kocanın himayesindesin. "

" Ben kimsenin himayesini istemiyorum. Bu akşam işe de gideceğim. "

  " Gitmeyeceksin. Bu evde yaşadıgın sürece işe falan gitmek yok. "

Asena sinirle kalkıp odasına gitti. Bunu şimdilik yapmak zorundaydı.
Elinde bir bavulla aşağı indiğinde Aysel hanımın gözleri doldu. Tek kızı onları terk mi edecekti.

  " Öyleyse bu evden taşınmanın vakti gelmiş. "

  " Asena gitme kızım ? Nereye gideceksin?"

  " Bırak Aysel gitsin. Iki gün sonra parası bitince döner nasıl olsa "

  Asena bir şey demeden bavulunu alıp çıktı mahalleli yine camdaydı.

  " Size de dedikodu malzemesi çıktı. Izleyin izleyin" dedi Asena ve mahlleden çıkana kadar arkasına bile bakmadı. Bir süre böyle olmak zorundaydı.

  Umut sabah erkenden Jesicaya gitmişti. Dün onu evine zar zor bırakmıştı ve durumunu merak etmişti. Jesica kapıyı açtığında hala dünkü haliyleydi. Muhtemelen makyajı dağılmıştı .

  " Günaydın sevgilim " dedi Umut ona göre jess her haliyle mükemmeldi.

  " Günaydın . Beni bu halimle görmeni istemezdim. "

  " Sen her halinle güzelsin"

  Umut mutfağa geçip kendine kahvaltı hazırlarken jess duş alıp giyinmişti. Ikisi kahve içerken kapı calınca jess komşu olabileceğini söyleyip kapıya çıktı. Ağlayan bir Asena görmeyi beklemiyordu tabi.

  " Asena ne oldu ?"

" Bir sure sende kalabilir miyim?"

" Tabi ki geç içeri. "

Umut da Asenayı bavulla görünce şaşırsa da aslında bu duruma sevinmişti. Babası evdeki uyuşturucularla yakalanırsa en azından Asenanın başı derde girmezdi. Üstelik bu onu cenk ile yakınlaştırması için bir fırsattı. Kızları yalnız bırakıp çıktı evden . Aracına geldiğinde telefonunu çıkardı. Her ne kadar jessi sevse de bir o kadar kıskanıyordu. Evine kamera koyacak kadar hem de.
   Asena bir sure ağlayıp jesse dert yandıktan sonra bir arkadaşını uğurlamak için havaalanına gideceğini söyleyip taksi çağırmış  ve evden çıkmıştı.
   Asena havaalanına geldiğinde Hilal ile havaalanı kafesinde buluştular. Hilal asenayı ilk kez normal gördüğü için şaşırmıştı. Tim havalanına geldiğinde gülerek sohbet eden Asena ve Hilali görünce şaşırdı. Bu ikisi ne ara bu kadar yakın olmuştu ki. 

  " Ben artık kalkayım"

" Umarım yine görüsebiliriz Hilal"

  " Sanmam. Yani Hakkariye yolun düşerse beklerim tabi"

  Timin kalani geldiğimde Asena onlara da selam verdi. Üsteğmen de aralarındaydı ve hala yuzü asıktı.

  " Asena hanım burada ne işiniz var ?"

  " Arkadaşımı uğurluyorum Gökmen bey bir sakıncası mı var ?"

   " Zaten bir daha görüşemeyeceksiniz bu kadar yakın olmanıza şaşırdım zaten"

   " Orası belli olmaz gökmen bey. Ićimden bir ses çok yakında tekrar karşılaşacağımızı söylüyor "

  Asena gülümserken gökmen hala somurtuyordu. Bir daha bu kızı uzaktan bile görmek istemiyordu. Nedense ondan hoslanmamıştı. Uçak anonsları yapılırken Hilal Asenaya sarıldı ve tim ile beraber oradan ayrıldılar.

  " Gökmen kıza neden bu kadar kötü davrandın ki?" Dedi Cemal

  " Bir şey demedim. Ayrıca size ne abi. Bir daha nerede karşılaşacağız"

  " Gökmen biraz önyargılı davrandın sanki. Kız gayet tatlı.  "

  " Bilmiyorum sevmedim işte"

  Onlar uçaga ilerlerken Asena hızla oradan ayrılıp bir başkası ile buluştu. Kendisini takip eden adamı atlatıp inşaat halindeki binaya girdi ve catıya çıktı. Takım elbiseli bir kadın onu orada bekliyordu.

  " Bu işi bir haftada bitir" dedi kadın

  " Bir haftadan önce bitmiş olur merak etmeyin. Ben de bitirip dönmek için sabırsızlanıyorum. " dedi Asena .

  " Istediğiniz tüm yardımları alacaksınız. "

  " Tesekkür ederim efendim"

    Asena oradan ayrılıp Jesicca ile barda buluştu. Bu isi hızlandırması gerekiyordu.
 

ASENA (GÜÇLÜ KADINLAR -2 )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin