Sorgu odasına geldiklerinde Yakup saka iceride oturuyordu. Dünden beri daha bir yaşlanmış gibiydi. Sarsılmaz egosu yerle bir olmuştu. Yarbay sorguya girerken digerleri camın arkasından onu izliyordu.
" Yakup saka . Terör örgütüne yardım ve yataklık , para desteği , Uyuşturucu ve silah kaçakçığı , cinayet , bir polis memuruna yalan suçlamada bulunma ... Dosyan bayağı kabarık"
" Konuşmayacağım boşuna ugraşma"
" Konuşmana gerek yok zaten. Videoları gordün. Herşey ortada"
" O görüntüler bir şeyi kanıtlamaz. "
" Aslımda kanıtlar. Bir de kara defterinde elimizde. Yani bu kez hiçbiriniz kurtulamayacaksınız "
" Siz ..nasıl ...Kimdi o kizlar. Nasıl farketmedik"
" Üç harfliler hayalet gibidir Saka . "
Yakup saka itirafta bulunmasa da evinde ve ozel kasasında bulunanlar fazlasıyla yeterliydi. Umutun sorgusuna onunla en çok zaman geçiren Jale katılmıştı. Umut öfkelenmekten çok kırgın gibiydi. Yine de itirafta bulunmayı kabullendi. Cenk sorguya alındigında Asena girmek için ısrar etti.
" Naber Cenk. After partiyi beğendin mi ?"
" Seni öldüreceğim. "
" zaten dosyan kabarık bir de tehdit falan ekleme hiç."
" Sarhoş olduğun gün söylediklerin.."
" Ben asla alkol kullanmam "
" Nasıl inandım sana aklım almıyor. Senden gerçekten hoşlanmıştım. "
" Bir kalbin olduğuna inanmak zor. Organ için alıkoyduğun onca mülteci çocuk. Hatta içinde bebekler de vardı. Iğrenç bir adamsın. Herhangi bir kadının seni sevmesini nasil beklersin"
" Zorundaydım. Herkes senin gibi prenses olarak büyümüyor. Sokaklarda buyüdüm ben. Aile yoktu. Ezildim dışlandım. Parasızlık insana neler yaptırır ne bilirsin ki sen ?"
" Bu prenses vatanı için aylarca dağ bayır gezdi. Onlarca arkadaşını şehit verdi. Sen ve senin gibi pislikler masumlara zarar veremesin diye "
Asena derin nefesler alıp kendine gelince devam etti.
" elimizde yeterince belge var . Yine de sen de bildiklerini anlat"
" Neden yapayım bunu ?"
" Sakanın bir kara listesi olduğunu biliyor muydun? Bil bakalım listenin başında kim var ?"
Cenk bir süre yuzüne bakıp blöf yapmadıgından emin olmak istedi.
" Bu dogru olamaz"
" Bu kadarla sınırlı değil. Bil bakalım baban kim?"
" Benim babam yok. Ben sokalarda buyüdüm"
" Herkesin bir babası vardır. Seninkide şu an sevgili ogluyla aşağıda parmaklik ardında. Baban , anneninde katili. Yakup saka "
Timdekiler de şaşkındı. Bunu nasıl öğrenmişti ki.
" Blöf mü yapıyor?" Dedi Gökmene
" Hayır. Yakup sakanın kendisinden duyduk. Dna testi de yaptık" dedi jale.
Cenk öğrendiklerini belgelerde görünce yıkılmıştı. Oysa kendisi Yakup sakaya minnet duyuyodu.
" Tamam itiraf edeceğim" desi Cenk
Ondan sonra asteğmenin sorgusu vardı ve herkes ondan o kadar nefret ediyordu ki bir kaç yumrukla kurtulduğu için şanslıydı.
Digerleri ısrarla itiraf etmek istemese de mecbur kaldılar. Sakanın kara listesinde onlar da vardı. Hasaan en kolay itiraf eden kişi olmuştu. O kadar korkakti ki hayatta kalabileceği her yol ona mübahtı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASENA (GÜÇLÜ KADINLAR -2 )
General Fiction" Bunu siz mi yaptınız ? Bu resmen vahşet " " Asena hanım bu adamlar sizi kaçıran adamlar yalnız. " -----------------------------------------------------------