Genç kız geç saatte okuldan çıkmıştı. Hava çoktan kararmıştı. Normalde bu saate kadar kalmazdı ama sınava az kalmıştı. Ders çalışması gerekiyordu. Mahalleleri pek tekin bir yerde değildi. Eve gidene kadar bir elinde biber gazını sıkıca tutuyordu. Eve iki sokak kalmışken yolunun kesilmesi ile etrafına bakındı ama pek şansı yoktu. Geriye gidecekken arkasında da biri durdu.
" Nereye güzelim. Önce şu çantanı bir alalım bakalım içinde ne varmış"" sadece kitap"
Adamlardan biri çantayı boşalttı. 12 lira ve tuşlu bir telefon dışında bir şey yoktu.
Adamlar yedi kişi olmuşlardı . Kiz kaçmak isterken adamlardan biri onu tuttu.
" Bu gece bizimle takılsana sen "
" Bırak beni. Imdat"
Mahallede cikip da ona yardım edecek kimse yoktu. Kimse bu adamlara bulsamak istemezdi. Kiz bir kaç kez daha çıglık attı.
Adam sokaklarda kaybolduğunu kabullenmişti artık. Nasıl olmuştu da böyle bir mahalleye gelmişti ki. Zaten Ankaraya kısa süre için gelmişti. Arkadaşı düzgün yer tarif edemediği için kaybolmuştu. Bir kízın çıglıği ile durup sesi dinledi. Her şeyde bir hayır vardı sonuçta. Belli ki bu gece bir kıza yardım etmesi gerekiyordu. Sokaga geldiğinde adamların sıkıştırdıgı kızı gördü." Ne oluyor lan orada?" Dedi
Adamlara yaklaştı. Adamlar iri cüssesinden korksalarda sayılarına güveniyorlardı.
" Ooo bak bu geceki eğlencemizin parası da çıktı"
Adam onlara bakıp güldü. Bıyığını eliyle düzeltip yanlarına gitti. Kizı tutan adama yumruk atıp kızı arkasına aldı.
Asena Adam gencleri döverken keyifle izledi. Bu bordo bereli vuruşu dedi kendi kendine. Adam diğerlerini de devirince polis ozel harekat da olabilir dedi .
Adam gayet güzel halletmişti gençleri ama aşağı sokaktan elinde sopalarla en az yedi adam daha geliyordu. Hepsiyle baş edemezdi. En azından kız yanındayken ve adamların ölmemesi için çabalarken.
Bu gece Asena belaya bulaşmak istemiyordu ama onlarıda bırakıp gidemezdi."Gitmeden biraz eğleneyim bari. Doktorun sinirini de çıkarırım"
Elleri cebinde adamlara doğru ilerlerken pantolon giyindiği için şükretti. Iyi ki o hırt doktor için elbise giyinmemişti. Ilerlerken saçlarını topladı. Adam gençlerden üçü ile aynı anda ugraşıyordu , üç adam yerde yatıyordu, biri ise kıza ulaşmaya çalışıyordu. Asena kıza ulaşmaya çalışan adamın kolunu tutup ters çevirdi. Çıt sesi çıkana kadar çevirdi ve göğsüne yumruk attti. Sonra dizine de bir tekme atti. Adam yerde sürünürken kıza döndü.
" Sen iyi misin?"
" Iyiyim. "
" Tamam polisi ara ve binanın girişinde bekle tamam mi?"
Kiz başını sallarken Asena yerde beyzbol sopasını aldı." Turkiyede beyzbol bile oynanmıyor ki ? Neden hepinizde sopalari var"
Adam tuhaf tuhaf ona bakıyordu. Bu kız da kimdi böyle bir anda ortaya çıkmıştı. Bir de onunla uğraşacaktı.
" Sen kimsin? Gitsene kızım manyak mısın?"
" Kizım ne ya. Benim yasımda kaç tane kizın var acaba ? "
" Harbiden manyaksın sen "
" Demek çok belli ediyorum"
Asena gülerken diger adamlar çoktan yanlarına gelmişti . Yerdekiler de toparlanıyordu. Adam istemese de kızın dövüstügünü görünce bir şey demedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASENA (GÜÇLÜ KADINLAR -2 )
General Fiction" Bunu siz mi yaptınız ? Bu resmen vahşet " " Asena hanım bu adamlar sizi kaçıran adamlar yalnız. " -----------------------------------------------------------