Tuğrul bey üniformasını giyinip dışarı çıktığında Asena arabaya yaslanmış onu bekliyordu. Onu baştan aşagı inceleyip yanına gitti.
" kızım sen bana imtihan mısın?"
" ne oldu babacım "
Komşular camdan bakıp kızını incerken ona yaklaştı
" Bu etek ne evladım. Niye bu kadar kısa bu?"" Baba gayet normal bu. "
" Şimdiden bezdim ya gerçekten . Kızım askeri bölgeye gidiyoruz. Orası asker dolu . Git düzgün bir şeyler giyin"
" Ne yapayım yani. Bakmasınlar "
Tabi ki bakmaya bilirlerdi ama herkes iyi niyetli değildi. Asena cok takılmadan araca bindi Tugrul bey derin bir kaç nefes alıp sakinleşmeye çalıştıktan sonra araca bindi.
Tabi sakinleştiği söylenemezdi." Babacım ben iş buldum"
" Ne işi ? "
" Umutun bir mekanı varmış orada keman ve piyano çalacağım"
" Başkomiserin oğlu olan mı? Buna ne zaman karar verdin ki?"
" Umut jesicaya ihtiyacı olduğunu söyleyince o da beni önermiş. Hem kötü bir mekanda değil"
" Biliyorum kızım. Ama pek içime sinmedi doğrusu"
" Merak etme babacım. Bir hafta deneme süresi yapacağız."
" Iyi bakalım öyle olsun. "
Jandarma bölge komutanlığına geldiklerinde kapıda kimliklerini gösterip içeri girdiler. Arabadan indikleri andan itibaren etraflarındaki erler dönüp dönüp Asenaya bakıyordu. Tuğrul bey sinirden kıpkırmızı olmuştu.
" Baba sen bir kızardın sanki ne oldu ki ?"
" Bir an önce işimiz halledip çıkalım şuradan. "
Operasyonu yöneten yarbay hüsamettinin odasının kapısına geldiklerinde Tuğrul bey kapıyı çaldı ve odaya girdiler. Üsteğmen Yusuf dereli ve başka bir adam daha odadaydı. Üsteğmen kizı gorünce konuşmaması için dua etti. Sadece olayi dinleyip gidecekti.
" Tuğrul bey hoşgeldiniz . "
El sıkışıp oturdular .
" Asena bu seni kurtaran timden Üsteğmen Gökmen Turan . Bu da binbaşı Emre Yıldız. Şimdi bize kaçırılmandan itibaren herşeyi ayrıntılarıyla anlatmani istiyorum. "
" Tabi . O gün arkadaşım jesica ile buluşmak için çıkmıştım. Jesica bir ev kiralamıştı onun evinden çıkıp alışverişe gidecektik. Çok beğendiğim inci işlemeli bir çantayi alacaktım. Bir gorseniz çok güzel bir çantaydı. Kırmızı elbiseme de çok yakışacaktı"" Asena hanım lütfen olayla ilgili ayrıntıları anlatın"
Usteğmen derin bit nefes aldı. Kiz zaten nefes almadan konuşma yeteneğine sahipti. Bir de yarbay her ayrıntıyı istemişti.
"zaten çantayı da alamadım"
" Asena " diye uyardı babası onu. Binbaşi ise gulümseyerek dinliyordu onu. Anlattıkları kadar korkunc biri gibi değildi. Tim biraz abartmiştı sanki
" Neyse jesicanın evine hiç gidemedim zaten. Ev yakındı yürümek istemiştim. Eve iki sokak kala gideceğim yoldaki köpekleri gördüm. Köpekten de korktuğum için yolu biraz uzatacaktım"
Tugrul bey kaşlarını çattı. Kizı hayvanları çok severdi hatta her hayvanı severdi. Yılanlar dahil . Ne zamandan beri korkuyordu ki? Yine de müdahale etmedi.
" Aşağıdaki sokağa yürürken takip edildiğimi fark ettim. Aynı aracı üç kez görmüştüm. Geçmem gereken tenha bir sakağa girdiğimde koşmaya başladım. Araç da hızlandı. Önümde başka bir araç daha durduğunda içinden iki adam çıkıp arabaya tıktı beni. Sonra yüzüme bez geçirdiler. Bir saat yolculuktan sonra araç değiştirdik. Sonra o dağa gittik tabi. Önce ismimle dalga geçtiler sonra dayak yedim iste"
" Başka bir şey oldu mu ?"
" Dayak yedim daha ne olsun?"
Yarbay bir süre anlaması için Asenanin yuzüne baktı. Herkes de gözlerini kaçırıyordu.
" ha o anlamda . Hayır. Bir yerden emir aldıklarını söylemişti Havin denen adam. Sen hevale dua et dokunmayin kiza dedi diye tehdit etmişti beni. "
Yarbay başını salladı. Demek ki onun da üstü vardı. Öyleyse neden öldürecekleri bir kıza dokunmamalarını istemişti ki ?
" Üç gün boyunca o sandalyede bağlı kaldım. Ara gelip vurup gittiler. Bir şeyin hırsını alıyorlardi sanki. Üç günün sonunda Havin bana öleceğim gün olduğunu söyledi. Ama aniden gürültüler gelmeye başladı. Başıma çuval geçirip gittiler. Sonraki yarım saat silah sesleri ve gurültüler devam etti. Sonra çadıra biri girdi . Bir şeyi yere fırlattı. Seslerinden dövdüğü de anlaşılıyordu. Ben de korktum. Ama bir şey olmadı. Dısarıdaki süruklenme seslerinden sonra sesler kesildi. Yarım saat öyle kaldım. Odada birinin acı çeker gibi inlemesi dışında ses de yoktu. "
" O kişiyi hiç gördünüz mü?"
" Hayir dediğim gibi başımda çuval vardı. Zaten sonra askerler geldi. "
" Anladim Asena hanım. Ifadenizi imzalayip gidebilirsiniz. Tugrul bey sizde bir süre kizınıza dikkat edin. En azından biz Havini konuşturup liderini yakalayana kadar"
"Yalniz benim aklıma bir şey takıldı."
Odadakiler dönüp Asenaya bakarken yarbay üsteğmene kaşlarıyla işaret verince üsteen istemeyerek kalktı
" Asena hanım biz dışarıda beklyelim mi ?"
" Tabi "
Ikisi dısarı çıkıp yavaşca yurüyerek bahçeye dağru gidiyorlardi." Iyi misiniz asena hanım "
" Evet iyiyim sanırım. Bu arada resmiyeti kaldırırsak iyi olur pek hoşlanmam hanım bey lafından"
" Bende resmi konuşmayı tercih ederim Asena hanim"
" Öyle olsun Gökmen bey "
Gökmenin timi çardakta sohbet ederken tim hala Hilale asena hakkında dalga geçiyordu.
" Hilal yeni arkadaşınla hiç görüstün mü ?"
" Kim "
" Asena tabi ki. Zaten ilk kız olan arkadaşın o değil mi ?"
" Aman Allah korusun. Bir daha karşılaşmayiz herhalde "
" aynen bir daha nerede görüşeceksiniz ki ? Zaten burada isimiz de bitti. Yakında döneriz"
" Yolda görsem selam vermeyeceğim kız zorla numarasıni verdi zaten. Allahtan benim numaramı almadı."
" O kadar zeki oldugunu sanmıyorum "
Hepsi ayni anda gülerken Yalının gozü bir yere takıldı. Gözlerini ovuşturduktan sonra tekrar baktı.
" Millet şu gelen Üsteğmenim Gökmenle Asena mı ?"
" Dalga gecme lan "
" Yok baksanıza "
Herkes dönüp bakınca hepsi aynı anda şaşırdılar.
" Ben kaçıyorum "
" Dur kız . Bir arkadaşın olsun iste . Cidden tatlı kız bence" dedi Emir
Asena durmadan konuşurken Gökmen bıkkın bir ifade ile karşıya bakıyordu. Az sonra bir Astsubay başcavuş yanlarından gecerken durdu. Şaşkınca Asenaya baktı ve aniden komutanım deyip selam verdi.Gökmen de şaşırmıştı. Kendisine selam veren asker neden Asenaya bakıyordu ki ?
" Aaa Ahmet. Demek buraya atandın"
" Tanısıyor musunuz ?" Dedi gökmen asker sessiz kalırken Asena gülümsesi.
" Aynen gökmen bey askerlik arkadaşım olur kendisi . Komandoyum da ben . " dedi Asena
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASENA (GÜÇLÜ KADINLAR -2 )
General Fiction" Bunu siz mi yaptınız ? Bu resmen vahşet " " Asena hanım bu adamlar sizi kaçıran adamlar yalnız. " -----------------------------------------------------------