16

6.6K 410 35
                                    


  " Görmüş olduğunuz üzere o çanta babama ait değildi. Şimdi gösteriyi sevgili arkadaşım Jale ye devrediyorum"

  Umut hala dort aylik sevgilisinin isminin jale olmasına şaşırıyordu. Asena sahneden inip babasının yanına gitti.

  " Kizım "

Babası ona sarılırken Asena da sikıca babasına sarildı.

  " Bitmedi babacım gösterinin tadını çıkar."

   Asena yakup sakanin yanina geldiğinde Gökmen onu zor tutuyordu.

  " Sen kimsin?"

  " Seninle işim bittiğinde kim olduğumu anlayacaksın"

  Timdeki her bir kişi sekiz adami tutuyordu. Etraftakiler şaşkınlıkla bir gorüntülere bir de tutuklanan adamlara bakıyordu. Polisler başkomiserlerinin karşısinda şaşkınlıkla duruyordu.

  Gorüntüler devam ettikce diz çökrürülmüş sekiz adamda şaşırıyordu. Inkar edemeyecekleri şekilde suçları görünüyordu. Her bir adamın görüntüsü net ve kesindi. Asena açıklamayı sonraya biraktı.

  Tim de şaşkındı. Bu kizlar kimdi ?
Cenk nefretle Asenaya bakarken Asena ona yaklaştı.

  " Ne oldu canım bir sorun mu var?"

  " Sen yalan mı söyledin yani. Seni gerçekten sevmiştim"

  " Kafa çocuksun Cenk. Tabi bu teröristlere yardım eden pisliğin teki olduğun gerçegini değiştirmiyor. "

" Jale öyle mi ? Seninle evlilik planları yapmıştım " dedi Umut

  " Yok artık. Zaten sıkılmıştım senden" dedi Jale
   Tüm bu zaman boyunca Umuta yakın olmaya çalısırken ayni zamanda onu kendinden uzak tutmak hayli zordu. Ona bakmak bile midesini bulandirıyordu.

  " Kanka hadi son süprizi patlatalım"

  " Ben yapacağim "

  " Bana ne ben yapacağım"

  " Taş kağit makas yapalım"

  Onlar oynarken tim şaşkınlıkla onlari izliyordu. Böyle bir operasyona ilk kez şahit oluyorlardı. Ne kadar ciddiyetsizdi bu kızlar böyle.

  Asena kazanirken Jale ye dil çıkarıp sahneye gitti.

  " Nasıl her defasında kazanıyor" dedi jale

  Hilal kahkaha atarken tim hala şaşkındı. Hilal yıllardır doğru duzgün gulmezdi bile.

  " Seni mahvedeceğim "

  " Olur canım. Zaten beraber geçirecek zamanımız olacak" dedi Jale

  " O ne demek ? Kimsiniz siz ?" Dedi Gökmen hala neler oldugunu algılayamıyordu.

  " usteğemenim siz fazla mı meraklisınız? "

  Tüm görüntüler bitmişti. Salondaki herkesin kaşları çatıktı. Başkomiserleri vatana ihanet ediyordu. Her gün şehit haberleri gelirken bir asker ve bir polis kendi çıkarları için üniformalarına ihanet ediyordu.

   Tuğrul bey hizla Yakup sakaya yumruk atarken gökmen müdahale etmedi.

  " Seni şerefsiz. Hiç mi utanmadın"

" Ellerine sağlık babacım. Evet gecenin sonuna gelirken bu adamların en ağır cezayi alacağından emin olabilirsiniz. Şimdi büyük süprize geciyoruz. Bütün bu planları yapan kişi. Hüsamettin Yıldırım"

  Herkes şaşkınlıkla kapıya dönerken arkasında pöh  ile beraber Yatbay husamettin Yıldırım üniformasıyla geldi. Herkes onun şehit olduğunu sanıyordu.
  En çok şaşıranlar yerdeki sekiz kişiydi .

ASENA (GÜÇLÜ KADINLAR -2 )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin