|1| bölüm

4.2K 123 53
                                    

Başlangıç tarihinizi yazabilirsiniz =>

|Hem kalp hem bedenim
Nefestir ruhum benimm🍷✨|
_______________________
7 yaşındaki küçük çocuk çöpün yanına oturdu yırtık kıyafetleriyle yoldan geçen bir kadının merhametli yüreği sayesinde sıcak sucuklu tostunu yiyordu.

Yoldan geçenleri izlerken mahalleli ona gülümseyip geçiyordu bu mahalle onun yaşamasının tek sebebiydi.

Birdenbire çöpün olduğu ara sokakta siyah poşetlerin olduğu yerden sesler gelmeye başladı.

Küçük çocuk ayağa kalkıp çöplerin yanına gittiğinde poşetlerin arasında pembe battaniyeye sarılı siyah saçlı kız bebeğini görünce afalladı.

"Seni kim bıraktı buraya?" Dedi etrafına bakınırken.

Elindeki tostun kağıdı kalmıştı ve onu yere attı.

Bebek umutlu bakıyordu ve küçük çocuk ona kıyamamıştı.

"Tek başına bırakmışlar seni buraya" dedi çocuk mutsuz bir ifadeyle.

Bebeğe yaklaşınca bebeğin temiz kokusu burnuna doldu ve o an bebeğe bağlandığını hissetmişti.

"Nasılda güzelsin sen öyle" dedi küçük bebeğe.

Bebeğin minicik ellerini tuttu çocuk.
"Seninle beraber büyüyelim mi?" Dedi çocuk gülümseyerek.

Bebeğin bir anda gülümsemesi çocuğu afallatmıştı sanki dediğini anlamış gibiydi..
Oysa 1 yaşında bile yoktu..

Çocuk o an bebeğin onun hayatı olacağını hissetmişti ve onu oracıkta küçücükken sahiplenmişti..

~

Küçük çocuğumuz Çağan..
Bebeğimizin isminide Çağan,Naz koyuyor..
Çünkü Naz onun tecavüz sonucu öldürülen ablasının ismi ve Çağan onu yaşatmak istiyor..

Off çok güzel kurgu değilmii<3

Vişne 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin