"Ağlarsa kim ağlar akamızdan ;)"
🦅🍷
________________________Efe'den
"Adamlar peşimize düşecektir" dedim elimdeki kahveyi yudumlarken.
"İllaki.. şehir dışına çıkmanızı öneriyorum" dedi Doruk bacağının birini sallayarak.
"Para mı var anasını satayım? Para olsa onu bir dakika bile burda tutmam. Bu yazlık bile bizim değil ve polisten kaçtık"
"E yuh sizde, herhaltı yemişsiniz" dediğinde koltukta uyuyan Naz'a bir bakış attım.
"O kadar antremandan sonra böyle olması iyi olmadı belki normal biryerde bu işi yapabilirsin" dediğinde 'düşünürüm' anlamında başımı salladım.
"Ben menajer olarak senin için iş bulurum kardeşim sen merak etme, ayrıca sayende bende işten çıktığıma göre ve peşime düşeceklerine göre benimde iş bulmam gerekiyor"
"Senide işinden ettim ama orda çalışma zaten her türlü sikim var orda" Naz'ın yanına oturup başını bacağıma koydum ve üstünü örttüm.
"Onu nasıl bu kadar çok sevebildin? Canını verecek kadar" dediğinde gülümsedim.
"Onu bulduğumda avcum kadardı.. o zamanlar 7 yada 8 yaşındaydım. Kimsem yoktu, mahalledekiler sayesinde yaşıyordum zaten sokaklarda. Eylül ayının 20'sinde çöpün kenarında battaniyeye sarılı bir şekilde buldum onu.. öyle güzel duruyordu ki minicik elleri vardı gülümsüyordu bana, bana ihtiyacı var gibiydi..ben ona küçücük yaşımda bağlandım ve onun için canımı bile verecek kadar çok sevdim onu.. hâlâ daha çok seviyorum.."
"Bu kim gelirse gelsin değişmeyecek.. asla"
Dediğimde Doruk ağlayacak gibi oldu."Bak ağlarım" diyip yalandan gözlerini siliyormuş gibi yaptı.
Naz gözlerini araladığında alnına öpücük kondurdum.
Bana gülümsedi bende ona gülümsedim.
"Uyanmicaksın sandım" dediğimde gözlerini kaçırıp Doruk'a baktı ve doğruldu."Hoşgeldin Doruk abi" dediğinde Doruk yüzünü buruşturdu.
"Çağan benden büyük olmasına rağmen ona Çağan, de. Bana abi de sen zaten" dedi trip atıyormuş gibi.
Naz, "şimdi o ayrı, o ayrı yani" dediğinde Doruk kaşlarını çattı.
"Pardon neresi ayrı? Sırf aşırı tutkulu bir aşk yaşıyorsunuz diye bana abi demek mi zorundasın!" Dediğinde Naz eliyle burun kemerini sıktı.
"Tamam, Doruk.. tamam" dediğinde Doruk zafer gülümsemesi yaptı.
"Enayisin.." dediğimde Naz güldü.
"Neyse ben kaçtım, sevgiline iş bulacağım" diyip Naz'ın yanağından makas aldı ve çıktı evden.
"Piçliğine yapıyor değilmi?" Dedi kapıyı göstererek.
"Tabi ki piçliğine yapıyor" dediğimde güldü.
"Sevgili diyor bide ya" dedi inanamıyormuş gibi gülerek.
"Gerçekleri söylüyor" dediğimde yanakları kızarmıştı ve gözlerini kaçırdı.
"O geceden sonra buna utanman beni benden aldı güzelim biliyormusun?" Dedim onu kendime çekip sarıldığımda.
"Şunu vurma yüzüme varya bir çarparım birde duvardan yersin" dediğinde güldüm.
Oda bana sarılmıştı zaten..
***
Fesat bölüm bekleyen canım asklarım daha cok beklersiniz dlxlsoxlsğcdjd
Saka saka gelir yarın falan ne bilim..
Neyse öpüldünüz<3
( bulaşık yıkamaya gidiyorum ;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vişne 1
Teen Fiction~vişne~ Çağtu🖤🍷✨ Hayatındaki sırlar perdesine hergün yenisi eklenen Naz ve Çağan'ın yaşayacak oldukları gizemler ve gerçekler onları derin bir gizeme sürükleyecek.. Vişne 1 İkinci kitapta görüşelim🖤✨🍒