|I lost my mind..✨|
____________________
Efe'nim ağzından,"Naz sen salakmısın?" Dedim telefonun başından.
"Ben sana Marmaraya gel dedim sen niye dolmuşların olduğu yere gidiyorsun!" Diye ekledim inanamıyordum çünkü.
"Ya sen bana demedin mi dolmuşlarda olabilir diye" dedi telaşla.
"Ya gerizekalı ben sonra ne dedim Marmaraya gel ordan hemen geçeriz dedim Kadıköye" beni dinlemiyordu.
"Ya uf tamam geliyorum kapat" oflayarak kapattım telefonu.
Omzumda sırt çantasıyla olduğum yerde gel git yapmaya başladım.
Ne zaman alt geçişe inen insanlara bir göz gezdiriyim desem kızın biri bana gülümsüyordu.Bu durumdan cidden nefret ediyordum.
Görüş alanıma Naz girince, "Şükür, gelmeseydin!" Dedim sitemle.
Koştuğu için yaptığı topuzu dağılmıştı ve çok komik duruyordu.
Ellerini dizlerine koyup derin nefesler aldı.
"E bide bayıl Feriha"dedim ve kolundan tutup sürüklemeye başladım.
"Koştuğum için olabilirmi At ağızlı" dediğinde ona sert bir bakış atıp geri önüme döndüm ve onu sürüklemeye devam ettim.
"Ya bıraksana kolumu ben yürüyemiyormuyum? Ahtapotmuşum gibi çekiştiriyorsun kolumu" dediğinde alayla güldüm.
"Ben seni şu kalabalıkta 2 saniyeliğine bıraksam kaybolup birde üstüne güvenliğe gider benim ismimi anons ettirirdin ve ben o sırada Kadıköyde Majo yiyor olurdum" dedim tek nefeste.
"Ne kadar ukalasın, bu huyun yıllardır değişmedi" dedi gözlerini devirerek.
Durakta durup beklemeye başladığımız sırada telefonunu çıkarıp mesajlar yazmaya başladı buna gözlerimi devirmekle yetindim.
"Gir telefona sok kafanı" diyip elimle başını öne doğru eğdim.
"Ya salakmısın" diyip kafasını kurtardığında gözlerimi etrafta gezdirdim.
O an adamın birinin Naz'ın şort giydiği bacaklarına baktığını fark etmemle çenemin gerginleşmesi bir oldu.
Beynime kan sıçrarken adamın bakmaya devam etmesi ve en sonunda sırıtışını görmem son damlayı koymuştu.
"Niye adama öldürecek gibi bakıyorsun" dedi omuz hizama gelip ama ben ona bakmak yerine adamı öldürme isteğiyle yanıp tutuşuyordum.
Ülkede pezevenk çoktu.
Adam en sonunda beni fark edince afalladı.
Ama nasıl bakıyorsam bakışlarını başka yere çekti."Oğlum bakmasana şöyle" dedi Naz ona doğru döndüğümde omzuma geliyordu e boyu 1.60 olunca tabii.
"Ne var Minyon" dedim kafamı metroya uzatmak için çevirerek.
"Şu adam bana mı bakıyor" dedi mırıldanarak.
İşte o an kan beynime sıçramıştı.En son hatırladığım şey polislerin geldiğiydi..
***
Efe naptın be aslanım..
Sevdiceğinide korurmuş🦋🍷✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vişne 1
Teen Fiction~vişne~ Çağtu🖤🍷✨ Hayatındaki sırlar perdesine hergün yenisi eklenen Naz ve Çağan'ın yaşayacak oldukları gizemler ve gerçekler onları derin bir gizeme sürükleyecek.. Vişne 1 İkinci kitapta görüşelim🖤✨🍒