|2| bölüm

2.2K 104 10
                                    

|Dıe for you..✨|
_________________
Naz 8 yaşındayken
Efe'nin ağzından;

"Naz bak saklambaç oynama sırası değil güzelim yemeğini yemen lazım" dedim evin odalarını gezerken.

Okula yetişmem için Zeynep Abla Naz'a yemek yedirmeye çalışıyordu ama cadı sırf ben gitmeyeyim diye saklanıp duruyordu.

"Naz?" Dedim onun odasındaki beyaz dolabın kapağını açarak.

"İşte burdasın cadı" dedim onu kucağıma alarak. Bacaklarını belime doladığında siyah saçlarını ittim elimle.

"Hani yemek yiyecektik?" Dedim o ise dudaklarını büzüyordu.

"Ama Çağan ben senden yemek yedirmeni istiyorum" dedi kollarını göğsünde bağlayarak.

"Okula geç kalacağım ama" dedim bende dudağımı büzerek.

"Ne kadar Nazlı bir kızsın adına layıksın gerçekten" dediğimde kaşlarını çattı o kadar tatlı duruyordu ki gülmemek için kendimi tutuyordum.

"Okul çok kötü birşey o zaman seni benden ayırmak zorunda kalıyorsa" dediğinde güldüm.

"Hayır değil" evet öyle Naz çok haklısın.. berbat biryer.

"Zeynep ablan seni özlemiş ama" dediğimde kafasıyla onayladı ama hâlâ gitmemi istemediğini görebiliyordum.

İçeri doğru koştuğunda bende onun peşinden koştum.

"Naz dolapta Vişne var" dediğimde Naz koşarak çıplak ayaklarıyla buzdolabını açtı ve vişne kutusunu çıkarıp yıkamadan yemeye başladı.

"Kızım yıkasana önce!" Dedim elindeki paketi alıp musluğun içinde vişneleri yıkarken.

Vişneleri tabağa koyup ona uzattım.
"Eğer yemek yemeden yersen bir daha sana vişne almam cadı"dedim saçlarını karıştırarak.

Ağzındaki vişneyi çiğnerken yanağımdan öptü.
"Teşekkür ederim Çağan"bana abi demiyordu direkt olarak Çağan diyordu öyle demeyi seviyormuş.

Çantamı sırtıma alıp çıkarken ona son kez göz kırpıp evden çıktım.

"Cadı ya.."

***

Ağağ🥺✨

Vişne 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin